.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt mennään vähillä lääkkeillä. Koska nwo-havaintoja-blogista on sensurointimielessä poistettu kaikki kommentointimahdollisuus, voinen todeta tähän että kylläpä voi Teemulla vipata taas päästä ja rajusti. En siis kohdista haukkua (kosmisen) viestin tuojaan, koska hänhän ei omien sanojensa mukaan ole kyseinen Teemu. Paitsi toisaalla. Näin ollen tosin pelkkä linkki blogiin olisi varmaan riittänyt, koska eihän tuossa pitäisi sitten olla myöskään mitään omaa tekstiä tai mielipidettä mukana? No, samapa sille. Viihdyttäväähän tämä on edelleenkin, joskin huolestuttavaa toisen mielenterveyden puolesta. Kaikki paska vielä samaan viestiin, niin kukaan ei jaksa edes aloittaa loputonta virheiden korjaamista.
Minä tosiaan ole Teemu Vehkala.
Miksi valehtelet?
Vähän kyllä erikoista kuitenkin että Teemu on kirjoitellut muropaketin puolella samalla nimimerkillä samoja juttuja kuin sinä täällä. Vai onko kyseinen nimimerkki joku yleisemmin käytössä oleva "toisinajattelijoiden" tunnus? Eipä sillä että asialla olisi mitään merkitystä, kunhan vain itsekin sitä ihmettelin.
Oikea Teemu Vehkala ei ole koskaan kirjoittanut siellä - kyseessä on puhtaasti SUPO:n operoima mustamaalausoperaatio, eikä ole ensimmäinen kerta.
Onko sulla itsellä tuo sama tunnus muropaketissa käytössä vai onko se nimenomaan juuri SUPO:n nimissä ja hallinnassa? Yli 400 viestiä kuitenkin, josta aika paljon linkkejä tai lainauksia Teemun blogista.
Ei vain oikein mahdu kaaliin miksi SUPO Teemusta niin kiinnostunut olisi, kun jutut ovat samaa mitä netti on aivan pullollaan muutenkin. Oikeastaan koko blogi on lähinnä uudelleenkirjoitettua monista eri englannin kielisistä lähteistä.
En keksi tuossa sisällössä mitään sellaista mikä voisi kansallista tiedustelua kiinnostaa, kun ei se edes sisällä todennettua, koherenttia faktaa kansallisista toimijoista; ainoastaan perinteistä salaliittobloggailua. Kyseessä ei nyt kuitenkaan - anteeksi vaan - ole mikään Wikileaks, joka pystyy horjuttamaan instituutioita faktoillaan.
Minä kun tuota sivustoa katson, niin lähinnä päähän sattuu, kun se on niin helvetin huonosti ylläpidetty ylipäätään.
Jos haluaa kunnon salaliittokamaa katsella aivan samoista asioista, niin kyllä netissä paremmin työstettyä tavaraa riittää loppuelämän lukemiseksi asti.
Taidat itse olla SUPOn palkkalistoilla ja yrität mustamaalata murobbs:n puolella kirjoittelevaa Teemu Vehkalaa.Miksi jaat valekuvia? Yritätkö saada kaikista toisinajattelioista Teemu Vehkaloita?
Äläkä linkkaa linkkiä ko. keskustelupalstalle, jonka linkkasit viime kerralla. Olet itse todennäköisesti käynyt kirjoittamassa kyseisen tekstin, jotta saat syyttää minua Teemu Vehkalaksi.
Taidat itse olla SUPOn palkkalistoilla ja yrität mustamaalata murobbs:n puolella kirjoittelevaa Teemu Vehkalaa.
I rest my case. Zero Hedge -sivulta ja Armstrongin höpinöistä kopioitu ja omin sanoin suomennettu + arvailuilla höystetty juttu. Miksi se koko artikkeli tänne piti puskea?
SUPOa tai edes ketään poliitikkoa ei nuo jutut kiinnosta. Kuten sanottua, niissä ei ole mitään uutta kenellekään, joka on edes alkukantaisesta mielenkiinnosta seurannut Alt-News maailmaa vuosien mittaan.
Turhaanpa tätä keskustelua tosin jatkan, koska psykoottinen / harhainen henkilö ei pysty tunnistamaan itseään sellaiseksi. Tältä pohjalta kaikki todistelu tai logiikka on turhaa.
Okei, minä olen Teemu Vehkala. Voisitko lakata kopioimasta blogini juttuja foorumeille?Myönnät siis vihdoinkin että Teemu Vehkala on oikeassa SUPO:n suhteen? Hyvä että lopetit päättömän jankkaamisen siitä että olisin Teemu Vehkala.
Tuon viestin jälkeen voin todeta että paljastit oman motivaation. Jäit kiinni, joten et voi enää syyttää minua Vehkalaksi vaan SUPO:n agentiksi. Kai sinä ymmärrät SUPO-agentti että kansa saa valtansa takaisin vaikka kuinka pyritte siihen vaikuttamaan?
Okei, minä olen Teemu Vehkala. Voisitko lakata kopioimasta blogini juttuja foorumeille?
Kuka minun identiteettini on vienyt?Täytyy kertoa Teemu Vehkalalle identiteettirikoksesta.
Kuka minun identiteettini on vienyt?![]()
Kuka minun identiteettini on vienyt?![]()
No ei se kovin vakava ole, taidan ottaa rennosti enkä lähde jahtaamaanKai sinä ymmärrät että tuo on vakava rikos? Tiedän ettet ole Vehkala. Sen puolesta puhuu muutenkin jo se että epäilit minua Vehkalaksi.
Juu kannattanee ottaaLääkkeiden aika?
Oletat, että ketään kiinnostaa oikeasti v*ttujakaan.
Onhan se aika surullista postailla omasta blogista paskaa foorumeille ja vielä käyttää omaa blogia lähteenäJa mitä sitten vaikka olisinkin Teemu Vehkala? Miten se muuttaisi mitenkään mitään?
Onhan se aika surullista postailla omasta blogista paskaa foorumeille ja vielä käyttää omaa blogia lähteenä![]()
Harmittaako noin paljon että Vehkala on saanut elämänsä aikana paljon enemmän aikaan kun sinä? On se kieltämättä helppo vähätellä ja sanoa että kaikki on paskaa mitä Vehkala kirjoittaa, mutta vielä koittaa sekin päivä kun heräät Matrix-unestasi.
En tiennytkään, että minulla on sellainen vaikutus. Varsinkin kun keksin kaikki blogijutut suoraan päästäniKai sinä tiedät että moni nwohavaintoja -blogia lukevat vaistoavat sen että Teemulla on sitä jotain. Hän vaikuttaa kosmiselta viestintuojalta, jonka tehtävä on pelastaa ihmiskunta?
Kai sinä tiedät että moni nwohavaintoja -blogia lukevat vaistoavat sen että Teemulla on sitä jotain. Hän vaikuttaa kosmiselta viestintuojalta, jonka tehtävä on pelastaa ihmiskunta?
En tiennytkään, että minulla on sellainen vaikutus. Varsinkin kun keksin kaikki blogijutut suoraan päästäni![]()
Tämä teksti on jo niin out-there, että tän on pakko olla sarkasmia, ja sitä kautta erinomaisen taidokas Trolli. Well done sir! Well done!
Vehkala kertoi minulle henkilökohtaisesti että häneen injektoitui nuorempana jonkinlainen Valon galaktisenliiton sielu, jonka avulla hän tietää asioita normaalia ihmisiä enemmän.
Lukisit Vehkalan kirjoituksia niin tajuaisit ettei se ole trollaamista. Maailmassa on reptiliaaneja, sekä galaksissa on Valon galaktinenliitto.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.