Tai sitten asia on vain yksinkertaisesti niin, että ihminen jota sanotaan sairaaksi on vieraantunut todellisuudesta ja hänen maailmankuvansa on hämärtynyt. Lisäksi kaikki tätä hämärtyvää maailmankuvaa vastustavat ovat automaattisesti salaliittojen uhreja, eli väärässä. Etenkin, jos uskoo ennemmin salaliittoja kuin fysiikan lakeja.
Minua ei voi huijata koska tiedän että kontrolloitu oppositio on joka paikassa, ja tiedän että NASA tai joku muu on palkannut tänne ihmisiä jotka kirjoittavat litteän maan vastaisia viestejä (tunnettu litteä maa tubettaja Eric Dubay on sanonut niin), niin että oikeat totuuden etsijät eivät löytäisi totuutta. Turha yrittää syöttää minulle psykiatrisia sinisiä pillereitä jotka yrittää laittaa minut takaisin Matrixiin, koska tiedän että psykiatria on osa salaliittoa. Kontrolloitu oppositio väittää tietysti että näitä salaliittoja ei ole olemassa, koska se on kontrolloidun opposition tehtävä. Tämä ei ole vainoharhaisuutta koska vainoharhaisuus on osa psykiatrian keksimiä sairauksia, jolla yritetään estää ihmisiä kyseenalaistamasta, ja siksi he sanovat että ihmiset jotka kyseenalaistavat asioita liikaa on vainoharhaisia.
Ei mutta, jos kerrankin puhun ihan vakavasti, niin onhan se totta mitä sanot, että salaliittoteoriat aika useinkin vetoavat mielisairaisiin ihmisiin. Olen itse huomannut ihmisiä jotka yrittävät käyttää hyväkseen heikkoja/sairaita ihmisiä tekemällä omia kultteja YouTubessa. Esimerkki on QuasiLuminous joka puhuu sekavia, mutta hänellä on paljon seuraajia ja hän on aloittanut satanistisen viraalisen veritaikuusrituaalin nimeltä "blood over intent" jossa ihmiset allekirjoittavat verellä positiivisia sanomia, jonka he lataavat ylös Matrixiin (YouTubeen), jonka avulla taivas tulee maan päälle. Me olemme kaikki nekrofiileja tietokonesimulaatiossa, mutta laittamalla veren QuasilLuminouksen viereen, me pääsemme ulos Matrixistä mustasta aukosta joka on litteän maan keskipisteessä, ja sinusta tulee ikuinen superolento. Se on niin yksinkertaista, et voi epäonnistua. Jeesuksen pitää laittaa hänen kuukautisveri, Graalin malja, litteän maan keskipisteeseen. Meidän pitää päästä pyörteeseen keskipisteessä ennen kun me ollaan kuolleita, mutta QuasiLuminous osaa selittää sen paremmin:
Toinen esimerkki kulttijohtajasta on Lord Steven Christ joka on solipsisti joka, kuten QuasiLuminous myös, väittää olevansa Jumala ja saatana. Hän ei usko litteään maahan, vaan hän uskoo että me, ja avaruus, on maapallon sisällä. Hänen teoriassa aurinko ja kuu ovat pyöreitä, mutta ne ovat puolikkaita palloja. Hän on ollut mielisairaalassa aikaisemmin. QuasiLuminous voi myös ehkä olla mielisairas. Olen lukenut vähän elementaaleista [1] ja demoneista, ja jos sellaisia on olemassa, voi olla että elementaalit kontrolloivat häntä. Hän mainitsee joskus että hän saa kaiken tiedon elementaaleilta.
Yksi hauska/kiinnostava animaatio (katso kohdasta 0:40) jonka Lord Steven Christ on tehnyt:
Kirjoitin ja laitoin muutaman videon aikaisemmin tästä tubettajasta:
Litteä maa, Reptiliaanit, NWO, Illuminati, Juutalaiset, salaliitot ja muut
Minun tehtävä paholaisen asianajajana on tasapainottaa Yin ja Yang voimia olemalla eri mieltä, eli puolustamalla epäsuosittuja mielipiteitä, koska muuten ei olisi mitään keskustelua olemassa. Jos sanoisin vain totuuden, en voisi sanoa paljon mitään. Ilman polarisaatiota, ilman eriäviä mielipiteitä, ei synny keskustelua, samalla tavalla, miten ilman miestä ja naista, ei synny lasta.
[1]
Elemental - Wikipedia