Muro BBS:ssä olet kuitenkin lukenut jo vuosikaudet ja sieltä pöllit minun siellä jo vuonna 2009 rekisteröimän nimimerkin: https://murobbs.muropaketti.com/members/webspy-fin.77910/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muro BBS:ssä olet kuitenkin lukenut jo vuosikaudet ja sieltä pöllit minun siellä jo vuonna 2009 rekisteröimän nimimerkin: https://murobbs.muropaketti.com/members/webspy-fin.77910/
Oikeastaan tämä nettihäirikkö jo paljasti itsensä, että on sama trolli joka on jo vuodesta 2014 omistanut elämänsä minun nettiherjaamiselle ja häiriköimiselle: https://ylilauta.org/paranormaali/46940068
Sain häneltä tuossa vähän aikaa sitten vielä henkilökohtaisen viestin, että tämä häiriintynyt nettihäirikkö oli päätynyt erääseen Auroran sairaalaan psykiatriseen pakkohoitoon.
Tällä nettihäiriköllä on ollut jo useat vuodet pakkomielle minusta ja on pääosin trollannut tuonne Ylilautaan. Mutta nyt siirtyi myös tänne.
Tulen tekemään tästä poliisille tutkintapyynnön.
Olet säälittävä sekopää, jolta puuttuu täysin itsekontrolli koska olet oikeasti täysin mielisairas nettihäirikkö, jolle syntyi minusta useiden vuosien pakkomielle.
Tämähän on jo melkein Kauniit&Rohkeat tasoa.Odottakaa hetkinen, haen popparit tässä välissä. Webspyn idoli saapui paikalle ja ei arvostanut "faninsa" touhuja. Tosin tämäkin voi olla saman henkilön harhaista altterointia, mutta siitä huolimatta mennään taas aika korkealla. Vahvistaa entisestään, että salaliittoteorioita seuraavat eivät aina käy kaikilla sylintereillä.
Tosin tämäkin voi olla saman henkilön harhaista altterointia, mutta siitä huolimatta mennään taas aika korkealla.
Ymmärrätkö pelle, että se Ylilaudassa avaamasi minun herjausketju, josta linkitit osoitteen tänne oli sinun postaus. Paljastit sillä jo jälkesi.
Tiesit jo kauan aikaa sitten, että tuo webspy-FIN nick oli minun MuroBBS:ssä käyttämä, jonka nyt trollaus tarkoituksessa tänne itse rekisteröit.
Et taida oikein ymmärtää, että tuollainen yhteen henkilöön kohdistunut vuosien pakkomielle on vakava sairaus johon kannattaa hakea apua lääkäriltä.
Ymmärrätkö sinä yhtään todennäköisyyksistä?
Avataanpa tätä sinulle hieman:
Blogiasi lukee säännöllisesti useampi ihminen (miljoonia katselukertoja tullut vuosien saatossa).
Tämä keskustelupalsta on yksi Suomen suurimpia.
Millä saat todennäköisyyden sille että juuri MINÄ olen tuon viestin takana? Tai että olen aloittanut tuon "herjausketjun"?
Jos luet yhtään tätä ketjua niin näet että reaktio tuosta Valon Galaktisesta Liitosta oli sen verran kova etten yhtään ihmettele jos jotain tuollaista tulee. Aika herkkä hipiäistä toimintaa kieltämättä jos tuollaisesta menettää "malttinsa".
Sinä et tiedä mistään Valon Galaktisesta Liitosta mitään. Joten sen vuoksi tulet siitä tänne trollaamaan minulta varastetulta nimimerkillä, jotta voisit sitten Ylilaudassa väittää että minä olisin nämä trollaukset kirjoittanut.
Jäit jo kiinni tuosta siinä Ylilaudan avaamassasi minun herjausketjussa.
Olisit kiitollinen että blogisi sai ilmaista mainosta.
Lainasin blogi-kirjoituksesi ja siinä oli ne asiat mitä sinä kirjoitit.
Kuulepa Teemu Vehkala,
Sinä paskot tällä hetkellä tätä ketjua täyteen uhkailuilla, vainoamisella, herjaamisella niin pyydän ystävällisesti lopettamaan sen.
Jos aijot tehdä tutkintapyynnön, tee se. Jos olet sen jo tehnyt, niin voit jättää asian sikseen.
Tiedät itsekin ettei kukaan ala netissä vauhkomaan tutkintapyynnöistä, IP-osoitteista, epäillyistä sun muista vaan tekevät ne ja antavat Poliisin hoitaa asian.
Jos asia ei tullut tällä selväksi, laitan sinut ignore listalle. En jaksa tälläistä turhanpäiväistä paskanjauhantaa, jossa minua syyllistetään "Antero Vipuseksi".
Kiitos ja näkemiin.
Olet niin typerä nettitrolli, että vielä paljastat jälkesi suoraan netissä kertomalla, että missä päin trollailet.
Entä jos olenkin CIAn agentti? Tai Supon? Enkö ole silloinkaan koskematon? On aika ristiriitaista tietoa kun vertaa esim. blogi-kirjoituksiisi.
Mutta tämä jäi minun osalta tähän. Hyvää illanjatkoa Teemulle!
Miksi ihmeessä. Tämähän on mielenkiintoisin salaliittoteoria tässä ketjussa.@webspy-FIN @Teemu Vehkala
Nyt tämä vääntäminen loppuu täällä. Jos haluatte jatkaa kaksintaistelua, tehkää se yksityisviesteillä.
Kerro toki lisää Soroksesta. Haluan tietää mm. sisäpiiritietoa.Soroksen agentti
Loogisin syy ei ole pila vaan luonnollisestikkin jotain ylimaallistaEikö kenelläkään satu olemaan minkäänlaista loogista syytä tuolle videolle jonka linkkasin?
Eikö kenelläkään satu olemaan minkäänlaista loogista syytä tuolle videolle jonka linkkasin?
Eikö kenelläkään satu olemaan minkäänlaista loogista syytä tuolle videolle jonka linkkasin?
Noniin, jotta tähän nyt saataisiin tämän foorumin osalta jonkinlainen tolkku niin Teemu Vehkala esiintyy omalla nimellään ja Teemu Vehkalan käyttämällä @webspy-FIN nimimerkillä (esim. MuroBBS) esiintyvä käyttäjä kertoo, että ei ole Teemu Vehkala.
@webspy-FIN tunnus suljettu.
Nyt kun trolli häipyi niin laittoivatko muutkin foliohatut narikkaan? Koko vuotena ole ollut mitään mielenkiintoista luettavaa![]()
Nyt kun trolli häipyi niin laittoivatko muutkin foliohatut narikkaan? Koko vuotena ole ollut mitään mielenkiintoista luettavaa![]()
Hetken on hauska seurata hullua mutta pidemmän päälle sekin alkaa kyllästyttää. Olisi kiva lukea/kaskustella jostain vähän järkevämmästä aiheesta kuin pannukakusta tai liskopankkireista jotka kuuluvat valon liittoon.
Eikös nämä flättärit ole sitä mieltä että painovoimaa ei ole?
Nosteella taitavat sepittää painovoiman miksi kivi tippuu ja vappupallot nousee taivaalle. Tai ainakin sanaa "buoyancy" yrittää viljellä ahkerasti vaikka sillä tarkoitetaan yleensä kantavuutta.Näinpä. Osan ilmiöistä "selittävät" magnetismilla kun välilä sitten aineiden tiheys ratkaisee (miksikäs sitä juttua kutsuttiinkaan muuten, joka saa tiheimmät aineet menemään pohjalle?)
Harmi kun sono ei enää kirjoittele ketjuun. Olisi herkullisia linkkejä tarjolla:
Suomen retkikunta kotiutuu Etelämantereelta takanaan onnistunut kausi