Puhut älynlahjoista, mutta et silti ymmärrä edes mitä itse kirjoitat. Teemu on jo vuosia kirjoitellut tuolla samalla nimimerkillä mitä käytät ja myöntänyt sen. Sitten sinä tulet trollailemaan sen saman nimimerkin suojista ja väität, että et ole Teemu. Itket siitä kun joku ilmestyy Teemu Vehkalan nimellä ja kitiset jostain identiteettivarkaudesta. Välillä annat ymmärtää olevasi Teemu ja välillä kiellät sen. Yritä nyt päättää mitä olet ja mitä et. Ota vaikka vähän kinkkua tähän väliin, paitsi jos siinä on jotain kemikaalia joka sotkee aivokäyrät ja tekee sinusta sairaan tms. Joulurauhaa sulle Teemu, ei jaksa käyttää aikaa tähän tyhjänpäiväiseen lätinään enää.
Sulla tuntuu olevan pahoja ongelmia kun et tajua lukemaasi.
Ensinnäkin, mitä se todistaa? Netissä ollaan pääosin anonyymeja. Nimimerkki korvaa joko "anonyymi" nimen, IP-osoitteen tai muun tunnisteen. Se että joku henkilö käyttää tiettyä nimimerkkiä tyyliin vuosikymmeniä, ei tee nimimerkistä hänen omaisuutta. Nimimerkkiä ei voi ostaa itselleen. Nimimerkki ei myöskään ole rekisteröity väestörekisterikeskuksen tietokantaan juuri tietylle henkilölle.
Toisekseen, Teemu Vehkala toimii viestintuojana, joten käytän hyvää hyvyyttäni hänen blogia levittääkseen totuuksia, jotta ihmiskunta herää.
Ymmärrän siis täysin hyvin mistä kirjoitin.
Joulurauhaa sullekin, ken lienetkään, SUPO-agentti tms...
E: Jos todellakin olet tavallinen siviili, etkä tyyliin SUPO-agentti, niin mistä sä voit varmaksi sanoa onko murossa nimimerkillä webspy-fin kirjoittanut aito Teemu Vehkala, vaikka niin väittikin?
Jos sen taas myöntää videolla (itse), somessa (ja on varmasti oikea henkilö) niin se on paljon parempi todiste kuin se kuva joka tässäkin ketjussa liikkui: "Minä todella olen Teemu Vehkala". Kuka tahansa voi sanoa noin.