Linkkasin tämän
PDF -tiedoston tuonne korona-keskusteluun, mutta kaiketi tämä on oikeampi säije (vielä). Etenkin tuo kohta 2.1.1 huolettaa, joku transhumanismi-agenda tässä on taustalla.
Itsellä on mennyt usko tähän koronaan jo yli vuosi sitten, 2020 syksyllä aloin epäilemään tätä koronaa, koska en tunne edelleenkään ketään, joka on tähän tautiin
vakavasti sairastunut. Vasta nyt vuosi myöhemmin rokotusten alettua tuli parin työkaverin osalta tämä korona tartunta eteen. Itsellä kovin flunssa oli joulukuussa 2018, paha yskä ja nenä vuosi ihan kunnolla, töistä olen ollut pois flunssan takia lähemmäksi 4 vuotta sitten, että se tästä "pandemiasta". Ymmärrän kyllä vanhat ihmiset ja sairaat, jotka sairastuu tai kuolee jo vähemmästäkin. Mutta nämä rajoitukset ja toimet ampuu kyllä 100-0 yli, ammutaan tyyliin tykillä hyttystä.
Jotain muuta tämän koronan takana on kuin tämä "pöpö", epäilyksiä lisää tuon yllä olevan oman kokemuksen lisäksi nämä painostukset piikkeihin, laittomat lomautukset esim Sote-alalla, muutenkin virallisessa mediassa nuo selitykset on ihan puuta-heinää, jotka muuttuu joka viikko ja niissä ei ole mitään johdonmukaisuutta (=> on siis valetta!). Media jättää tarkoituksella asiat kertomatta, mm. Euroopan massiiviset mielenosoitukset, Australian tilanne, sensuuri muutenkin! Somen eri ryhmistä olen lukenut lisäksi näistä rokotehaitoista, jotka on jo aika mittavia. Itse olen rokottamaton ja tulen olemaan niin pitkälle kuin vain lihakseni toimii.
Tämmöisessä maailman tilassa ihan järkevää ottaa huomioon kaikki skenaariot, mitä hulluimmatkin foliohattu jutut ja suunnitella elämää sen varalta, koska
jos paska alkaa osumaan kunnolla tuulettimeen, on sentään joku B-plan olemassa eikä jäätyä paikoilleen kusi lahkeesta hankeen valuen!
Olen mm. säästötililtä ostanut kultaa, ihan fyysisesti omaan kassakaappiin, omistan lisäksi korvessa olevan mökin, johon on ihan ok 4G-yhteys. Olen sinne järjestänyt jo jonkun aikaa säilykelihaa, kuivamuonaa ja muuta hyvin säilyvää. Siellä on muutama 11kg kaasupullo ja kaasulämmitin. Sinne pitää vielä järjestää esim. kamina, aktivoida sähköliittymä ja miksi ei hommata lämpöilmapumppu? Keväällä olisi aikomus muuttaa tuonne mökkiin kokonaan, toki tässä on taustalla myös se että haluan päästä vihdoin vuokranmaksusta eroon. Etätöitä teen 99% ajasta ja se onnistuu myös tuolta mökiltä käsin.
Noh tulipa purkaus, onneksi selvinpäin nyt

, mutta on vaan sisäisesti ollut jo fiilis lähemmäksi 12 vuotta, että maailmassa on jotain vialla ja tämä tunne vain vahvistuu vuosi vuodelta, toivottavasti olen väärässä!