Niin totta. Ainoa homma on kun ei kohta saa edes pohjanesteitä ostettua tai makuja...
Verkkokaupoilta ei ole ainakaan toistaiseksi edes yritetty myyntiä kieltää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin totta. Ainoa homma on kun ei kohta saa edes pohjanesteitä ostettua tai makuja...
Ei ole vielä yritetty, mutta uskoisin lähitulevaisuudessa yrittävän poistaa koko höyryttelyn suomesta.
Noista Treatzeistä ei ole kokemuksia. Makuasioita, mutta itse sekoitan nuo normit 5%:lla, riittää ainakin omaan makuun.
Nomnomzilta saapu pakettia! Tiivarit tuli ja mukana kaks 10ml tiivaria kylkiäisenä . Kiitos siis heille. Ootko huomannu eroo noiden sekoitussuhteilla?? Jääkö toi 5% mauttomaks, tai meneekö +15% liian makeaks?
Jollekin tuo 5% saattaa olla liian mauton. Itselle jo 10% on liian makeaa. Testaa pienet satsit eri suhteilla ja valitse mieleisesi.
2-4 viikkoa yleensä ollut toimitusaika, kun tuolta tullut tilailtua. Aina sieltä kyllä kaikki tuli, mitä tilasi. Vaikuttaako toi corona jotenkin kiina pakettien kulkuun...?Kuinka kauan yleensö kestää tulla tuolta Fasttechiltä? Tilasin 2 viikkoa sitten paketin valitsin toimitukseksi ton E-packetin.
Voi olla että tulee postilla kirje lähipäivinä että tämmöinen noudettavissa, tai sitten voit mennä kauniisti kyselemään, tuurilla voi joku palvelualtis kaveri jaksaa penkoa rullakoita/hyllyjä/laatikoita jos osaat antaa jotain paketin specsejä. Jos ei, niin edes kertoa paketin liikkeistä jotain.Saako tuon sitte haettuu jotenki muuten vai pitääkö venailla?
Voi olla että tulee postilla kirje lähipäivinä että tämmöinen noudettavissa, tai sitten voit mennä kauniisti kyselemään, tuurilla voi joku palvelualtis kaveri jaksaa penkoa rullakoita/hyllyjä/laatikoita jos osaat antaa jotain paketin specsejä. Jos ei, niin edes kertoa paketin liikkeistä jotain.
Aika tuhti annos kaverilla tuota Oon itse ajatellut josko jossain kohden höyryttelynkin lopettaisi, en tosin koronapelon takia vaan muutenkin. En oikein koskaan ole saanut maistuvia litkuja tehtyä tai laitteissa on jotain feelua. Tänään tosin taas sekoittelin yhden desin lisää pohjaa joten ei tässä kiirettä lopettaa silti ole. Röökinpaskasta kun pysyisi erossa niin se on pääasia.Mikä olisi käypä hinta puolelle litralle 100mg niksaa? Eli paljonko seitiä sillä saisi, jos tätä kautta tulisi jotain lisämotivaatiota tämänkin touhun lopettamiselle.
Aika tuhti annos kaverilla tuota Oon itse ajatellut josko jossain kohden höyryttelynkin lopettaisi, en tosin koronapelon takia vaan muutenkin. En oikein koskaan ole saanut maistuvia litkuja tehtyä tai laitteissa on jotain feelua. Tänään tosin taas sekoittelin yhden desin lisää pohjaa joten ei tässä kiirettä lopettaa silti ole. Röökinpaskasta kun pysyisi erossa niin se on pääasia.Mikä olisi käypä hinta puolelle litralle 100mg niksaa? Eli paljonko seitiä sillä saisi, jos tätä kautta tulisi jotain lisämotivaatiota tämänkin touhun lopettamiselle.
Juu tuli hommattua vähän isommin ennen kuin tuli kiellot päälle... Nykyisellä tahdilla (2mg vahvuuksilla) tuo pullo varmaan kestäisi vuosikymmeniäAika tuhti annos kaverilla tuota Oon itse ajatellut josko jossain kohden höyryttelynkin lopettaisi, en tosin koronapelon takia vaan muutenkin. En oikein koskaan ole saanut maistuvia litkuja tehtyä tai laitteissa on jotain feelua. Tänään tosin taas sekoittelin yhden desin lisää pohjaa joten ei tässä kiirettä lopettaa silti ole. Röökinpaskasta kun pysyisi erossa niin se on pääasia.
Sama vika (3mg). Aina näköjään pitää kaikkea hamstrata ennen kuin se kielletään tai loppuuJuu tuli hommattua vähän isommin ennen kuin tuli kiellot päälle... Nykyisellä tahdilla (2mg vahvuuksilla) tuo pullo varmaan kestäisi vuosikymmeniä
Seitiä yli 60 pakettiaMikä olisi käypä hinta puolelle litralle 100mg niksaa? Eli paljonko seitiä sillä saisi, jos tätä kautta tulisi jotain lisämotivaatiota tämänkin touhun lopettamiselle.
Toki yksäreillä voi kysyä jos jokin jäi oikeasti vaivaamaan?Lopettaminen ei mielessäkään, selkäranka kun on kuin nallekarkilla Tosin niksan kulutus on tippunut kolmasosaan parissa(5) vuodessa. voisinkin pistää pari desiä 100mg niksaa jonnekkin myyntiin ja täyttää senkin tilan pakkasesta vaikkapa seiti paketilla
Meinaatko yläosalla pelkästään tota korkkia. Kokeilin uudella lasilla niin lasin reunus menee korkeammalle kuin se kaulus mihin korkki menee kiinni, sen takia mukana tuli tommonen pieni välikappale joka nostais sen kauluksen samaan korkeuteen kuin lasin reunusYläosa irti, vedä lasi yläkautta pois, laita isompi lasi tilalle ja yläosa kiinni.
Eikös tohon mene perus 510-laturi? Kannattaa varmaan soitella vapekauppoja läpi jos jostain löytyis hyllyjen perukoilta.Tietääkö kukaan saako suomesta jostain kyseiseen vapeen laturia