Mulla on ongelma... sain uuden duunipaikan Jumbosta ja sinne julkisilla menee Konalasta n. tunti suuntaansa...
...oon kokeillu pyöräilyä ja se on ihan jees (matkaan menee n. 3 varttia), mutta täytyy miettiä vaihtoehtoja myös ympärivuotiseen liikkumiseen ja ihastuin noihin fat wheel scoottereihin... etenkin tuohon tämänkin keskustelun ekalla sivulla parjattuun "big foot" malliin...
...miehellä on parkkipaikka moottoripyörälleen, joten omani mahtuisi samaan ruutuun, mutta siellä ei ole sähköpistettä... itse olen naisellisesti hieman ymmälläni yleensä sähköasioista, mutta ymmärrän nettikauppojen tuoteselosteet noin muutoin... mikä malli teidän mielestänne voisi olla hyvä ympärivuotiseen käyttöön? ...ja saako noihin scoottereihin talvella paremmin pitoa olevia renkaita? (Ainakaan noissa kuvissa olevat renkaan myötäisillä urilla olevat ei vaikuta kovin hyviltä liukkaille...?)
Ps. ...olen ollut "scootteri" fani noiden perus kokoontaittuvien potkulautojen kanssa siitä lähtien kun ne tuli "muotiin" uudelleen ja nykyään pikku pojat naureskelee mulle kun 40v tätsy potkii "matka versiolla" eteenpäin... mutta se ei siis minua haittaa...
...enemmänkin ne aikuiset jotka huutelevat perään, että kenen muksun scootterin oon pölliny...