• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Sähköpyörä - GZR Pedelec Fat-E (taittuva runko, 20") 699€

Saakohan tähän malliin kaasukahvan yhtä helposti asennettua kuten vanhempiin malleihin? Tilaukseen meni, jäänee muksun käyttöön (painoraja :D )

Sähköpyörien hinnat yleisesti taitaa olla nousussa, tämä lienee OK tarjous?
 
Saakohan tähän malliin kaasukahvan yhtä helposti asennettua kuten vanhempin malleihin? Tilaukseen meni, jäänee muksun käyttöön (painoraja :D )
Tuo kiinnostaisi itseäkin, kun nykyisessä on kaasukahva ja paskana olevan polven takia on aika pakollinen liikkeelle lähdössä...
 
On suoraan liitin kaasukahvalle, eli ostaa vaan juliet liittimellä olevan kaasun ja rock and roll. Mutta varoituksena sellainen, että ohjain kuumenee kaasuajossa, sillä se on muovikotelossa eikä siellä kierrä ilma ollenkaan. Itse ratkaisin ongelman ottamalla kontrollerin ulos laatikosta, eli koko muoviloota irti pyörästä
 
En väitä tietäväni yhtään mitään sähköpyöristä, läskipyöristä tai taittopyöristä, saatika niiden yhdistelmästä, mutta selittäkää nyt joku että mitä järkeä tässä on? :D

Ottaen huomioon että koko vehje on kaikin puolin suunnilleen halvinta mahdollista toteutusta, ajo-ominaisuudet eivät mitenkään voi olla kovin häävit. Pienet nappulakuvioiset läskirenkaat rullaavat surkeasti, ja sitten ne yhdistetään taittuvaan runkoon ja tankoon sekä halpaan joustohaarukkaan. Koko komeuden paino lienee jotain 30-35kg luokkaa, joten eihän tuon kuljettaminenkaan voi mukavaa olla? Ehkä katson nyt asiaa jotenkin väärästä näkökulmasta, mutta en keksi tästä kokoonpanosta yhtäkään positiivista ominaisuutta?
 
En väitä tietäväni yhtään mitään sähköpyöristä, läskipyöristä tai taittopyöristä, saatika niiden yhdistelmästä, mutta selittäkää nyt joku että mitä järkeä tässä on? :D

Ottaen huomioon että koko vehje on kaikin puolin suunnilleen halvinta mahdollista toteutusta, ajo-ominaisuudet eivät mitenkään voi olla kovin häävit. Pienet nappulakuvioiset läskirenkaat rullaavat surkeasti, ja sitten ne yhdistetään taittuvaan runkoon ja tankoon sekä halpaan joustohaarukkaan. Koko komeuden paino lienee jotain 30-35kg luokkaa, joten eihän tuon kuljettaminenkaan voi mukavaa olla? Ehkä katson nyt asiaa jotenkin väärästä näkökulmasta, mutta en keksi tästä kokoonpanosta mitään positiivista ominaisuutta?
No itselläni on Fat 4.0 joka on tän edeltäjä ja kyllä sillä vaan on ihan vitun mukavaa ajaa.
Mulla oli testissä myös tuplasti ton hintainen missä oli boschin moottori ja empä vaan lämmennyt sille tippaakaan, tykkään paljon enemmän tän moottorin tuntumasta.

Ajoasento on mukava, jopo tyylinen, renkaat on isot ja tukevat ja talvella ajo on aivan helvetin hauskaa, ompa ton kanssa tullut ajettua myös aivan peilijäällä vakkarirenkailla ilman että kaatunut, eipä tota tosiaan käsin mihinkään kuljetella (ei se mitään 40kg silti paina) mutta itse ajo on mukavan tuntuista.


Haluisin itse etujousituksella olevan, se olisi itellä porkkana päivitykseen, ja toki kun tohon fat 4.0 on hankala saada uusia akkuja (vaikka en tolla ole ajanutkaan paljoa kilometrejä) niin tulisi sitten sekin samalla vaihdettua uuteen kun on kuitenkin jo muutaman vuoden vanha.
 
On suoraan liitin kaasukahvalle, eli ostaa vaan juliet liittimellä olevan kaasun ja rock and roll. Mutta varoituksena sellainen, että ohjain kuumenee kaasuajossa, sillä se on muovikotelossa eikä siellä kierrä ilma ollenkaan. Itse ratkaisin ongelman ottamalla kontrollerin ulos laatikosta, eli koko muoviloota irti pyörästä
Osaatko linkata johonkin tohon sopivaan että näkis vähän hintaa.
asennus on ilmeisesti aika helppo?
 
Osaatko linkata johonkin tohon sopivaan että näkis vähän hintaa.
asennus on ilmeisesti aika helppo?
Asennus on johto kiinni ja kaasun mallista riippuen vipu vaan tankoon. Todella helppo siis. Itse suosin peukkukaasua, mutta aliexpress on täynnä eri vaihtoehtoja -suositusta ei ole antaa mallista tai myyjästä, kun omat olen ostanut pari vuotta sitten jo.

Omat kokemukset: Pyörä itsessään todella mukava ajaa. Mutta se on tosiaan PAINAVA (vakioakulla aika tarkkaan 30kg) ja taittuminen ei nostamista helpota (menee toki taitettuna pienempään tilaan. Jos ei tarvitse nostella, niin erinomainen ja edullinen ajopeli. Joka päivä autoon ja pois, kuten itse haaveilin, niin ei -> kannattaa katsoa kevyempää mallia ohuilla renkailla

Edit. Ensimmäinen linkki alista. Ja tosiaan sitten WP liitin!
€ 8,45 15%OFF | eBike Throttle 130X Thumb Throttle EBike Accelerator 12V-72V Electric Bicycle Throttle SM/Waterproof Plug Ebike Left/Right Hand
 
Viimeksi muokattu:
Tässä nyt on ostohousut jo melkein jalassa, toiminee hyvin 5-6km suuntaansa olevaan työmatkaan? Pyörän saan sisälle aina lämpimään molemmissa päissä. Plussaa olisi tuon rungon taittuvuus jolloin saisi ahdettua autoon ja otettua mökille mukaan. Toinen vaihtoehto olisi nykyisen pyörän sähköistys (Ghost Square Cross), mutta osat maksavat enemmän yhteensä kuin tuo GZR ja sillä ei paljon talvisimmissa
oloissa ajella kapeiden renkaiden vuoksi.
 
Tässä nyt on ostohousut jo melkein jalassa, toiminee hyvin 5-6km suuntaansa olevaan työmatkaan? Pyörän saan sisälle aina lämpimään molemmissa päissä. Plussaa olisi tuon rungon taittuvuus jolloin saisi ahdettua autoon ja otettua mökille mukaan. Toinen vaihtoehto olisi nykyisen pyörän sähköistys (Ghost Square Cross), mutta osat maksavat enemmän yhteensä kuin tuo GZR ja sillä ei paljon talvisimmissa
oloissa ajella kapeiden renkaiden vuoksi.
Vakioakku riittänee juuri tuolle rangelle, mutta se tosiaan ei sitten oikeestaan sen pidemmälle jaksa edes uutena. Itse myin tion alkuperäisen akun koeajon jälkeen ja ostin 500wh tilalle. Nyt jaksaa ainakin n.30km ajoa
 
Vakioakku riittänee juuri tuolle rangelle, mutta se tosiaan ei sitten oikeestaan sen pidemmälle jaksa edes uutena. Itse myin tion alkuperäisen akun koeajon jälkeen ja ostin 500wh tilalle. Nyt jaksaa ainakin n.30km ajoa
No se sit taas on ihan siitä kiinni miten paljon sitä avustusta käyttää.
Se akku kestää jotain siitä 10-50km väliltä riippuen miten laiskasti polkee.
 
No se sit taas on ihan siitä kiinni miten paljon sitä avustusta käyttää.
Se akku kestää jotain siitä 10-50km väliltä riippuen miten laiskasti polkee.
Niin, kyllä. Mutta avustus avustaa toisiksi ylimmällä teholla vain 17kmh asti. Pyörä on raskas ajaa, joten ei tuota kovempaa oikeastaan jalkavoimin pääse. Täydellä avustuksella taas pyörä repii itsensä 25 vauhtiin suorastaan polkematta, joten täyttä vauhtia polkiessa ei juuri pysty moottoria avustamaan, koska vaihteet loppuu kesken. Siitä voi sitten valita miten ajaa :D
 
Niin, kyllä. Mutta avustus avustaa toisiksi ylimmällä teholla vain 17kmh asti. Pyörä on raskas ajaa, joten ei tuota kovempaa oikeastaan jalkavoimin pääse. Täydellä avustuksella taas pyörä repii itsensä 25 vauhtiin suorastaan polkematta, joten täyttä vauhtia polkiessa ei juuri pysty moottoria avustamaan, koska vaihteet loppuu kesken. Siitä voi sitten valita miten ajaa :D
Emt, mul on toi fat 4.0 ja varmaan aika samat sähköt on.
Kyllä itse täydellä teholla itse sit vedän 7 vaihteella sitä pyörää kaasukahvaa nopeammin, ainakin päätellen siitä että lataan vitun harvoin akkua.
Toinen missä käytän pyörää on koiran ulkoiluttamisessa, siinä se akku kestää varmaan 100km matkan koska itseni lisäksi koira jelppaa moottoria.
 
Emt, mul on toi fat 4.0 ja varmaan aika samat sähköt on.
Kyllä itse täydellä teholla itse sit vedän 7 vaihteella sitä pyörää kaasukahvaa nopeammin, ainakin päätellen siitä että lataan vitun harvoin akkua.
Toinen missä käytän pyörää on koiran ulkoiluttamisessa, siinä se akku kestää varmaan 100km matkan koska itseni lisäksi koira jelppaa moottoria.
Niin, se on kyllä sitten siinä suhteessa parempi malli. Tuo johtunee siitä, että fat 4.0:ssa on eri elektroniikka ja isompi eturatas-> pidemmät välit, eli pääsee kovemmin. En yritä pyörää mollata, vaan kertoa todenmukaisesti millainen pyörä ominaisuuksiltaan juuri tämä malli on
 
Niin, se on kyllä sitten siinä suhteessa parempi malli. Tuo johtunee siitä, että fat 4.0:ssa on eri elektroniikka ja isompi eturatas-> pidemmät välit, eli pääsee kovemmin. En yritä pyörää mollata, vaan kertoa todenmukaisesti millainen pyörä ominaisuuksiltaan juuri tämä malli on
Kerro toki, minäkin kun tilasin tämän uuden testiksi, kun toi joustoetupää näin rannevammaisena kiinnostaisi...
 
Kestääkö tälläsellä ajaa yhtään kelviä/sorateitä kummallisemmilla pinnoilla, jos vaikka mettäpoluille eksyisi niin kuinkas siellä?
 
Outletiin tullut yksi tällainen fättis asiakaspalautuksena hiukan tarjoushintaa halvemmalla, mutta lyhyemmällä takuulla:
 
Kestääkö tälläsellä ajaa yhtään kelviä/sorateitä kummallisemmilla pinnoilla, jos vaikka mettäpoluille eksyisi niin kuinkas siellä?

tuosta 3:07 eteenpäin näkyy vähän vaikeammassa maastossa ajamista. Itse olen vastaavalla Soliferilla ajanut kesällä muutamalla polulla, eikä mitään ongelmia tullut. Nämä eivät luonnollisesti kuitenkaan ole mitään maastopyöriä
 

tuosta 3:07 eteenpäin näkyy vähän vaikeammassa maastossa ajamista. Itse olen vastaavalla Soliferilla ajanut kesällä muutamalla polulla, eikä mitään ongelmia tullut. Nämä eivät luonnollisesti kuitenkaan ole mitään maastopyöriä

Videon pyörä ei kuitenkaan ole sama ku tämä mikä nyt myynnissä, vaikka aika sama onkin.
 
Kestääkö tälläsellä ajaa yhtään kelviä/sorateitä kummallisemmilla pinnoilla, jos vaikka mettäpoluille eksyisi niin kuinkas siellä?
Periaatteessa joo, mutta ainakin fat 4.0:ssa akku meni hyvin nopeaa pehmeässä maastossa. Vääntöä ei ole moottorissa yhtään niin en lähtisi asfaltilta pois.
Työmatka-ajoa ajoin kolme kesää fat 4.0lla, suuntaansa 13.6km. Joka ilta piti akku ladata. Mukava oli kyllä asfaltilla ajella, suosittelen työmatkapyöräksi ehdottomasti tällä hinnalla.
 
Kestääkö tälläsellä ajaa yhtään kelviä/sorateitä kummallisemmilla pinnoilla, jos vaikka mettäpoluille eksyisi niin kuinkas siellä?
Kyllä tuo metsäteillä kulkee. Isompiin kiviin jää tietty helpolla, mutta muuten. Äsken juuri tulin pieneltä extreme poikkeamalta. Näissä kuvien maastoissa menee hienosti vielä! Tuo hiekkaosuus tosin lopussa laittoi taluttamaan (koska todella jyrkkä nousu!), mutta periaatteessa toimii! :D Ja kuvan "lammikko" on tieltä, mutta vesi arviolta n.15cm syvää ja hienosti meni. Kuva on keskeltä vesialuetta

20220508_191703.jpg20220508_191044.jpg20220508_191906.jpg20220508_192125.jpg20220508_192351.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Loppui kuvien tallennustila kesken, niin jatketaan toiseen viestiin. Näissä olosuhteissa pyörä ei ole enää omimmillaan ja talutusapua sekä oikeasti haastavaa alkaa olemaan (lähinnä pyörälle, ei niinkään kuskille)

Tässä vielä menee, juuri ja juuri
20220508_193157.jpg
Näissä tilanteissa joutui taluuttelemaan
20220508_190210.jpg20220508_192016.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Videon pyörä ei kuitenkaan ole sama ku tämä mikä nyt myynnissä, vaikka aika sama onkin.
Niin eikös tää oo parempi ku ei oo pinnoja :thumbsup: Kaikki videot katottu :D
@Jamboa
Kiitti vaan tiedoista ja kuvista. Menee se nyt näköjään aika pahoistakin paikoista ja siis ihan tämä uusi malli kyseessä? Juu tuli tuo laitettua tilaukseen, vielä kun pääsen noutamaan tuon liikkeestä töitteni kiireiltä. Innolla odottaen :)
 
Niin eikös tää oo parempi ku ei oo pinnoja :thumbsup: Kaikki videot katottu :D
@Jamboa
Kiitti vaan tiedoista ja kuvista. Menee se nyt näköjään aika pahoistakin paikoista ja siis ihan tämä uusi malli kyseessä? Juu tuli tuo laitettua tilaukseen, vielä kun pääsen noutamaan tuon liikkeestä töitteni kiireiltä. Innolla odottaen :)
Juu. Juurikin tämä sama, uusin malli on alla.

Ainoastaan parannettuna leveämpää penkkiä ja isompaa akkua (sama jännite, joten tehoa ei tule lisää). Kokeilin myös 48v akkua, jolla pyörä toimi myös. Tehoa tuli huomattavasti enemmä, mutta avustus oli turhankin repivä
 
Ite tilasin tän lauantaina tuosta tarjouksesta, mutta sivujen mukaan tilaus on edelleen "käsittelyssä". Mites muut? Onko tilaus edenny tuosta?
 
Kävin eilen hakemassa omani verkkiksestä ja äsken koeajelulla.

Ihan ensinnäkin, onko muillakin toi satulaputki ihan helvetin tiukasti puristuksissa vaikka pikalukko kokonaan auki?
Mulla kuoriutui kaikki musta maali tosta putkesta pois kun sen väkisin väänsin ylös sieltä.
Sen lisäksi venttiilistä puuttui edestä hattu.
Vaihtaja ei mene seiskalle.
Ajotietokoneen napit jumiutuvat aivan jatkuvasti pohjaan.

Muuten vs Fat 4.0:
Tässä on ohjaus jotenkin vammasen tuntuinen, en tiedä onko toi putki kapeampi vai mikä on mutta tosi herkästi reagoi kaikkeen.

Rattaat tuntuu huomattavasti pienemmältä, ykkönen on älyttömän kevyt, kutosella loppuu totaalisesti tossa 20km/h vauhdissa ratas kesken eikä pysty polkemaan mukana...

Moottori reagoi "oudosti", vaikka on vitosella se niin saa välillä (jos on kuormaa) pitkään polkea ennen kuin se avustaa kunnolla.

Talutusapu on loistava, siinä on suht hyvin vääntöä ja se toimii kaikilla avustustasoilla, toi on itsellä esim tosi kiva kun on polvivaivoja niin pääsen avustetusti lähtemään liikkeelle.
Miinuksena sitten taas se että se avustus ei mene pois siitä kun polkee/painaa jarrua vaan pitää uudelleen pitää miinusta pohjassa.

Etujousitus on nannaa rannevammalle, vaikka 4.0:lla oli tapana ajaa vähän löysällä renkaalla niin kyllä toi vaan ihan erilaiselta tuntuu.
 
Kävin eilen hakemassa omani verkkiksestä ja äsken koeajelulla.

Ihan ensinnäkin, onko muillakin toi satulaputki ihan helvetin tiukasti puristuksissa vaikka pikalukko kokonaan auki?
Mulla kuoriutui kaikki musta maali tosta putkesta pois kun sen väkisin väänsin ylös sieltä.
Sen lisäksi venttiilistä puuttui edestä hattu.
Vaihtaja ei mene seiskalle.
Ajotietokoneen napit jumiutuvat aivan jatkuvasti pohjaan.

Muuten vs Fat 4.0:
Tässä on ohjaus jotenkin vammasen tuntuinen, en tiedä onko toi putki kapeampi vai mikä on mutta tosi herkästi reagoi kaikkeen.

Rattaat tuntuu huomattavasti pienemmältä, ykkönen on älyttömän kevyt, kutosella loppuu totaalisesti tossa 20km/h vauhdissa ratas kesken eikä pysty polkemaan mukana...

Moottori reagoi "oudosti", vaikka on vitosella se niin saa välillä (jos on kuormaa) pitkään polkea ennen kuin se avustaa kunnolla.

Talutusapu on loistava, siinä on suht hyvin vääntöä ja se toimii kaikilla avustustasoilla, toi on itsellä esim tosi kiva kun on polvivaivoja niin pääsen avustetusti lähtemään liikkeelle.
Miinuksena sitten taas se että se avustus ei mene pois siitä kun polkee/painaa jarrua vaan pitää uudelleen pitää miinusta pohjassa.

Etujousitus on nannaa rannevammalle, vaikka 4.0:lla oli tapana ajaa vähän löysällä renkaalla niin kyllä toi vaan ihan erilaiselta tuntuu.
Allekirjoitan kaikki huomiosi oman pyöräni kokemuksella. Tai no poikkeuksena, ajotietokoneen napit pelaavat kyllä täydellisesti omassa yksilössä
 
Yksi unboksattu tänään. Tuo satulaputki on tosiaan todella tiukalla kiinni. Muovinen soittokellon pidike hajosi purettaessa. Pikaisella vilkaisulla Soliferiin verrattuna nuo kädensijat ovat erilaiset ja tästä löytyy ajotietokoneesta USB-liitäntä. Myös akun laturi on ulkomuodoltaan toisenlainen.
 
Mulla tuo satulaputki oli oikeastaan löysä, piti tosissaan kiristää. Venttiilistä taitaa edestä tulppa tosiaan puuttua tästäkin ja pikaisen koeajon perusteella ohjaus herkkä mitä kenties fatbikemaisen tyhjät renkaat korostaa. Ajotietokoneen napit toimii hyvin.

Etujousituksen lukitsen + ilmaa renkaisiin ja uusi testi viikonloppuna - pyörä painava mutta muutoin laatu vaikuttaa olevan OK.
 
Mikäs tuohon olis sitten se paras rengaspaine jos ajellaan ihan pyöräteillä?

Itellä alkaa kohta usko loppumaan tuohon omaan tilaukseen. Edelleen käsittelyssä, sivuilla kyllä lukee myös "Varattu tilaukseesi". Harvemmin tilaillu mitään verkkokauppa.com, mutta niiden tilausten suhteen on kyllä ollu nopeaa toimintaa. Tämän kanssa saa nyt sitten odotella näemmä pidempään.
 
Mikäs tuohon olis sitten se paras rengaspaine jos ajellaan ihan pyöräteillä?

Itellä alkaa kohta usko loppumaan tuohon omaan tilaukseen. Edelleen käsittelyssä, sivuilla kyllä lukee myös "Varattu tilaukseesi". Harvemmin tilaillu mitään verkkokauppa.com, mutta niiden tilausten suhteen on kyllä ollu nopeaa toimintaa. Tämän kanssa saa nyt sitten odotella näemmä pidempään.
Kysy chatista.
En usko et on ongelmaa saada tota kun niitä kerran on reilusti varastossa.
 
Eilen en saanu aspaa kiinni chatissä vaan juttelu oli robotin kanssa. Tänään sinne saatiin "ihmiskollega" linjoille. Kuulemma tänään lähtee ja pe-la pitäis kustin tuoda paketti kotiin, tai sitten maanantaina vasta.
 
Tänään kävin koeajamassa. Soliferiin verrattuna ajotuntuma käytännössä ihan identtinen. Ehkä hitusen paremmin tässä rullaavat renkaat (varmaankin ilmapaineet hieman korkeammat paketista vedettynä). Tässä parempaa se, ettei renkaissa ole pinnoja vaan puolat, joka helpottaa/nopeuttaa huomattavasti U-lukkojen kiinnitystä.
 
Tänään kävin koeajamassa. Soliferiin verrattuna ajotuntuma käytännössä ihan identtinen. Ehkä hitusen paremmin tässä rullaavat renkaat (varmaankin ilmapaineet hieman korkeammat paketista vedettynä). Tässä parempaa se, ettei renkaissa ole pinnoja vaan puolat, joka helpottaa/nopeuttaa huomattavasti U-lukkojen kiinnitystä.
Itsellä oli siinä 5psi suoraan laatikosta ottaessa.

Tässä on tosiaan todella paljon vähemmän kuviota kuin Fat 4.0:ssa, mahtaakohan olla mitään pitoa talvella…
 
Tänään illemmalla hakemaan omani vk.comista. Katotaan mitä ihmetyksen aiheita se aiheuttaa :)

Näihin ei vissiin ole nastarenkaita olemassa tai muutenkin valikoima suppea? Ainakin tossa pojan Nishiki Durangossa on samankokoiset renkaat kuin tässä eli 20"x4" eli ei nyt ihan tuntematon koko... :thumbsup:
 
Tänään illemmalla hakemaan omani vk.comista. Katotaan mitä ihmetyksen aiheita se aiheuttaa :)

Näihin ei vissiin ole nastarenkaita olemassa tai muutenkin valikoima suppea? Ainakin tossa pojan Nishiki Durangossa on samankokoiset renkaat kuin tässä eli 20"x4" eli ei nyt ihan tuntematon koko... :thumbsup:
Eikös Nishiki ole 26" vanteella? Joka tapauksessa, ei taida olla nastoja tälle 20" mallille, mutta lumessa menee kyllä aika kivasti ilmankin ja matalilla paineilla kohtalaisesti jäälläkin
 
Eikös Nishiki ole 26" vanteella? Joka tapauksessa, ei taida olla nastoja tälle 20" mallille, mutta lumessa menee kyllä aika kivasti ilmankin ja matalilla paineilla kohtalaisesti jäälläkin
Puhuin 6v poikani läskipyörästä jossa on 20" vanteet, kylläkin pinnoilla. Harmi ettei ole nastarenkaita...jollain pitävämmällä kuviolla voisi löytyä? No joo, ilmat pois vaan =)
 
No niin, tulihan se sieltä. Melko ripeä toimitus kun aamulla katsoin oli postilla lajittelulassa, tänään aamulla postin kuljetuksesta soittivat olenko kotona 13-17 välisenä aikana. Hetki sitten toivat pyörän pihaan :thumbsup:

Pari kysymystä:

Pitääkö tuon ohjaustangon pikalukon olla noin sivussa, eikä keskellä tankoa ns. renkaan suuntaisesti?
Eihän tässä sattunu mikään maanantaikappale itelle, eli onko akku ihan tyhjä pakasta otettuna? Ei ainakaan virtanäppäin reagoinut millään tavalla.
 
No niin, tulihan se sieltä. Melko ripeä toimitus kun aamulla katsoin oli postilla lajittelulassa, tänään aamulla postin kuljetuksesta soittivat olenko kotona 13-17 välisenä aikana. Hetki sitten toivat pyörän pihaan :thumbsup:

Pari kysymystä:

Pitääkö tuon ohjaustangon pikalukon olla noin sivussa, eikä keskellä tankoa ns. renkaan suuntaisesti?
Eihän tässä sattunu mikään maanantaikappale itelle, eli onko akku ihan tyhjä pakasta otettuna? Ei ainakaan virtanäppäin reagoinut millään tavalla.
Ei ole lukko keskellä. Kaiketi helpompi käyttää noin kuin se on. Akkua kannattaa ladata joka tapauksessa, mutta huomasit varmaankin avaimella vääntää virrat päälle? Avain ei lähde akusta irti, kun virta on kytkettynä
 
Ei ole lukko keskellä. Kaiketi helpompi käyttää noin kuin se on. Akkua kannattaa ladata joka tapauksessa, mutta huomasit varmaankin avaimella vääntää virrat päälle? Avain ei lähde akusta irti, kun virta on kytkettynä

Huomasin juu. No akku tuossa hetken aikaa olikin latauksessa ja kokeilin uudelleen niin virrat tuli, akkupalkki näytti täytte, mutta vieressä lukema 40. Onko tuo lukema se varaustaso vai mikä? Vähän hullua jos palkki täynnä ja akussa kuitenki alle puolet virtaa :confused: Ja mites tuo etulamppu saadaa päälle? Manuaalia tässä lueskellu, mutta ei tuossa mitään siitä kyllä lue.
 
Huomasin juu. No akku tuossa hetken aikaa olikin latauksessa ja kokeilin uudelleen niin virrat tuli, akkupalkki näytti täytte, mutta vieressä lukema 40. Onko tuo lukema se varaustaso vai mikä? Vähän hullua jos palkki täynnä ja akussa kuitenki alle puolet virtaa :confused: Ja mites tuo etulamppu saadaa päälle? Manuaalia tässä lueskellu, mutta ei tuossa mitään siitä kyllä lue.
Etulamppu menee ylöspäin nuolta painamalla pohjassa muutaman sekunnin. Varauksesta, karkeasti 42v on täysi akku ja 32v tyhjä
 
Paljon kiitoksia vastauksista :thumbsup: Tuossa manuaalissa on näemmä myös eri pyörä (4.0?), pinnat puolien tilalla.
 
Vielä yksi kysymys, eikö tuota ohjaustangon pikalukkoa saa mitenkään kiristettyä? Nyt se vaikuttaa kovin heppoiselta ja toki ekana mielessä alamäkeen lukko pettää ja ollaan naamallaan :beye:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 713
Viestejä
4 493 339
Jäsenet
74 284
Uusin jäsen
TimoHeino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom