Tässä vähän mun kokemuksia Maidesite sähköpöydästä, joka tuli tilattu Amzonista kuukausi sitten
Eli noin kuukausi sitten tuli tilattu Amzonista tuote
Maidesite Height-adjustable Electric Desk kun ihan ok hintaan sain (~270€) ja oli ihan hyvät arvostelut saanut. Pöytälevyksi hankin Verkkokaupasta
Elfen Ergosmart -pöytälevy, 140 x 75 cm, valkoine kun oli yksi halvemmista pöytälevyistä, mitä löysin ja oli sattumalta juuri oikean kokoinen ja värinen. Olen ollut todella tyytyväinen tähän komboon, ei valittamista vielä kuukauden käytön jälkeen ole. Pöytä ei nitise, natise tai heilu yhtään ellei sitä ihan heiluttelemalla heiluta. Kosketusnäyttö neljällä muistipaikalla + muilla herkuille toimii ja yllätävän kivaa kun napin painalluksella mene automaattisesti oikeaan seisonta tai istunta korkeuteen. Pari kertaa olen joutunut seisomaan pöydän päällä kun joutunut työhuoneen katossa jotain säätää eikä pöytä ole ollut siitä moksiskaan. Pöydän kokoaminen oli helppoa eikä siinä tainnut mennä kuin 30 minuuttia ja pöytä oli käyttövalmis.
360€ yhteishintaan voinee olla tyytyväinen ja ihan eri luokkaa kun 300€ Jyskin / Sotkan / Maskun, nimittäin olin katsomassa useita eri pöytiä ennen päätöksen tekoa. Maidesite sisältää kuitenkin 2 kpl moottoreita, törmäyksen esto (toimivuus todettu) ja yli 100kg kantokyky. Paketti kuljetettiin noin viikossa kotiovelle asti.
EDIT: ostettiin myös toiselle puoliskolle sama alusta, mutta pöytälevyksi valikoitu Ikean
MELLTORP Pöytälevy, valkoinen125x75 cm. Tämäkin kombo toimii aivan loistavasti! Molempiin pöytiin hankittiin myös Verkkokaupsta
Elfen Cable Basket -johtokori, 72 cm, valkoinen, jotta saadaan johdot siististi pöydänalle piiloon.