Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

Helenin osalta jos teet sopimuksen yli 90 päivän päähän, niin 90 päivän kohdalla se vasta kirjataan heidän järjestelmiin, että datahubiin. Tämä tulee ihan datahubin rajoitteesta.
Kyllä se sinne Helenin järjestelmään kirjataan ihan samantien.

Kyllä se sinne Helenin järjestelmään kirjataan ihan samantien.
Puhuin näistä sopimuksista mitkä menevät yli 90 vuorokauden päähän. Kun katson tietoja, niin ei siellä näy minulla olevaa 1.10. alkavaa sopimusta. Se näkynee vasta kun on 90 vrk tai alle niin siellä.

Vaikka se se sopimus olisikin siellä helenin systeemissä, niin on kumma ettei asiakas itse sitä näe kirjautuessaan helenin palveluun. Ainakaan minä en näe.

Puhuin näistä sopimuksista mitkä menevät yli 90 vuorokauden päähän. Kun katson tietoja, niin ei siellä näy minulla olevaa 1.10. alkavaa sopimusta. Se näkynee vasta kun on 90 vrk tai alle niin siellä.
Tein itse sopimuksen lokakuulle.
Kun soitin heidän asiakaspalveluun ja pyysin päivittämään hintaa, niin asiakaspalvelija selvästi sanoi että hakee sopimuksen järjestelmästä.
Ja mainitsi vielä ettei pystynyt hintaa päivittämään, vaan poistaa sopimuksen järjestelmästä ja luo uuden sopimuksen mistä tulee automaattinen viesti.

Tuo on totta että asiakkaalle sitä sopimusta ei näytetä ennenkuin ovat saaneet syötettyä sen datahubin.
Mikä on ihan ymmärrettävää jos siellä on joku toinen sopimus estässä sopimuksen syntymisen, ja Helenin sopimus ei voi tilattua sopimusta laittaa voimaan.

Ymmärsinkö nyt niin, että kun on ottanut syksylle tuon Helenin 6.99 snt/kWh sopparin alkamaan, niin Helen ei suostukkaan myymään tuohon hintaan jos siirtyy Väreeltä suoraan Helenille koska yhtä suurta perhettä kohta?

Ymmärsinkö nyt niin, että kun on ottanut syksylle tuon Helenin 6.99 snt/kWh sopparin alkamaan, niin Helen ei suostukkaan myymään tuohon hintaan jos siirtyy Väreeltä suoraan Helenille koska yhtä suurta perhettä kohta?
Mäki oon kuullu et Helen saattaa kieltäytyä tarjoomasta jotain tiettyä sopparia jos on isompi talous. Ehkä ne vaan ei haulu ottaa riskii tai niillä on joku raja. Mut toi sun tilanne on kyl outo, et ne soitti sulle eikä vaan suostunu chatissa.

Statistiikka

Viestiketjuista
307 144
Jäsenet
83 034
Uusin jäsen
Timoro

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom