Toivottavasti olette tarkistaneet omalla toteutuneella kulutuksellanne mitä maksoi kiinteä vs pörssi Liukurilla lasketaan sähkön hintaa
Sitten voitte tehdä tietoisen päätöksen
Sitten voitte tehdä tietoisen päätöksen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei yksinkertaisesti enään kiinnosta, kun säästöpotentiaali alkaa olla niin onnetonta. Sähkö on ihan samanlainen hyödyke kun mikä tahansa muukin. Päätetään itselle hyväksyttävä hinta, lukitaan se ja mennään eteenpäin. Itselläkin 12kk pörssin keskiarvohinta 5,4c/kwh, joten tuolla 6,5c häviän/maksan varmuudesta 20tkwh kulutuksella 220€.Mitä himputtia ootteko seurannut pörssisähkön hintoja? tänä vuonna sehän tullut paljon halvemmaksi kuin mikään 6.66sentin sopimus ja ens vuodelle ennustettu entistä halvempia hintoja
Jeps, kiitoksia tiedosta. Tilasin uudestaan ja nyt tuli myös vahvistus.Keskiviikkona kun tilasin kiinteän 24kk sopparin Heleniltä tuli meiliin pelkästään tämä alla oleva "tilauksesi on vastaanotettu" meili.
Kannattaa tsekata ettei ole mennyt roskakoriin tai roskapostiin ks meili. Toki voihan heillä olla ruuhkaa meileissä ja tulee viiveellä - mene ja tiedä.
"
Tilauksesi on vastaanotettu
donotreplyhelen@helen.fi
Hei!
Kiitos, että valitsit Helenin! Olemme vastaanottaneet tilauksesi oheisin tiedoin.
Huomaathan, että tiedot ovat tässä vaiheessa alustavat.
Mikäli olet vaihtamassa sähkönmyyjää, saamme vahvistuksen sopimuksen aloituspäivälle aikaisintaan 90 päivää ennen sopimuksen alkamista.
Kun sopimuksen aloituspäivämäärä on vahvistunut, lähetämme sinulle sopimusvahvistuksen.
Tarkistathan vielä lopulliset sopimustietosi vastaanottamaltasi vahvistukselta.
Aurinkoisin terveisin,
Helenin asiakaspalvelu
www.helen.fi
"
Tilausvahvistus tulee 90 päivää ennen sopimuksen alkamista, minun tapauksessani kun uusi sähkösoppari alkaa 1.4.2026, niin Tammikuussa tulee tilausvahvistus ja kyllä saan sopparin hinnoilla
6.66snt/kwh ja 2.99e/kk 24 kuukauden ajan
(Soitin eilen Helenin asiakaspalveluun ja kerroin että tilasin keskiviiikkona sähkösopparin, mutta huomasin että olivat eilen tiputtanut hintaa ja voisivatko päivittää hinnan 6.66snt ,homma onnistui helposti).
Noita 6kk kuukausimaksuttomia pörssiäsähköjä sekä Lumpeelta että Vattenfallilta (lidl) on ollu tarjolla iät ja ajat, eli en itse laskisi niitä tarjouksiksi. Olen pomppinut puljulta toiselle 6kk välein.Lumpeelta saa pörssisähkön alkamaan 6kk päähän 0,5snt/kWh ja 0eur/kk maksulla ensimmäiset 8kk.
![]()
No, esimerkiksi me aurinkosähköntuottajat emme voi noin vain hypätä palvelusta toiseen, niin, mikäli tarjoajalta saa samalla ilmaisen oston, täytyy nuo sopparit valita tarkkaan. Muutenhan se on turhaa.Noita 6kk kuukausimaksuttomia pörssiäsähköjä sekä Lumpeelta että Vattenfallilta (lidl) on ollu tarjolla iät ja ajat, eli en itse laskisi niitä tarjouksiksi. Olen pomppinut puljulta toiselle 6kk välein.
Toki 8kk on pidempi jakso, niin sillä tavalla jeess. Lisäksi pienemmän marginaalin sopparit, kuten Helenin tarjous on kans ihan jeess Eletran lisäksi.
Aivan, aina oppii uutta, kiitos!No, esimerkiksi me aurinkosähköntuottajat emme voi noin vain hypätä palvelusta toiseen, niin, mikäli tarjoajalta saa samalla ilmaisen oston, täytyy nuo sopparit valita tarkkaan. Muutenhan se on turhaa.
En tiedä mitä seuraat mutta pahemmaksi menee koko ajan - Sähkön tarve on kasvanut 2000 megawattia muutamassa vuodessa mutta todellista uutta tuotantoa ei ole tullut lisää, eikä ole tulossa, tuulivoima on sutta ja paskaa! Aurora-linja ymmärtääkseni käytössä ja pari viime viikkoa sähkö painellut 25 sentin lukemissa.Mitä himputtia ootteko seurannut pörssisähkön hintoja? tänä vuonna sehän tullut paljon halvemmaksi kuin mikään 6.66sentin sopimus ja ens vuodelle ennustettu entistä halvempia hintoja
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.