Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

Miten tämmösen saa? Ilman kulutusvaikutusta? Itsellä loppumassa 30.9 soppari niin pitäisi keksiä mitä seuraavaksi.
Mulla on Väreen soppari kesäkuun loppuun. Tein viikko sitten uuden sopimuksen alkaen 1.7(ksat jokeri). Pari päivää myöhemmin soittivat Väreeltä ja tarjosivat tuota jos jään asiakkaaksi. On ilman kulutusvaikutusta.

Mulla kävi sama homma. Olin siirtymässä Väreeltä pois, niin tarjosivat 6,75c/kWh ja 2,99€/kk.
Suorasähkö okt ja halusin varmistaa talven hinnan, niin tartuin tähän.

Mulla kävi sama homma. Tarjosivat heti seuraavana päivänä, kun olin ottanut Jokerisähkön. Tartuin Väreen tarjoukseen. Vuosisäästö ei eronnut paljon Jokeriin, mutta kotiinpäin silti.

Kiitos. Mutta yritän tehdä tätä, niin ihan lopussa tunnistautumisen jälkeen sivusto ilmoittaa virhettä. Menikö jo tarjous ohi.. Kokeilin tunnistautumistakin kahdella eri pankilla.
EDIT: Kokeiltu kahdella eri selaimella ja kahdella pankilla ja säädin aloituspäivämäärää edes takas ja Sopimuksen tieto-kohdassa kokeiltu optiot "Minulla on sopimus tässä osoitteessa mutta haluan vaihtaa" sekä "Minulla ei ole sopimusta" :)
EDIT2: Kokeiltu mobiilissa, toisella koneella, vaimon tunnuksilla... Mikään ei toimi siten että sopimus menisi läpi :D

Viimeksi muokattu:
Kiitos. Mutta yritän tehdä tätä, niin ihan lopussa tunnistautumisen jälkeen sivusto ilmoittaa virhettä. Menikö jo tarjous ohi.. Kokeilin tunnistautumistakin kahdella eri pankilla.
EDIT: Kokeiltu kahdella eri selaimella ja kahdella pankilla ja säädin aloituspäivämäärää edes takas ja Sopimuksen tieto-kohdassa kokeiltu optiot "Minulla on sopimus tässä osoitteessa mutta haluan vaihtaa" sekä "Minulla ei ole sopimusta" :)
EDIT2: Kokeiltu mobiilissa, toisella koneella, vaimon tunnuksilla... Mikään ei toimi siten että sopimus menisi läpi :D
Onko siellä jo joku toinen sopimus jonossa käyttöpaikalle? Ainakin aiemmin tuo virhe on tullut täällä silloin kun yrittää laittaa KSAT:in sopimuksen alkamaan ennen tai samana päivänä kuin jokin toinen sopimus alkaa. Sillä ei ole väliä onko se toinen sopimus määräaikainen vai ei, automatiikka ei anna laittaa KSAT:in sopparia laittamaan ennen. Eli jos on vaikka 1.6. alkamassa jokin sopimus, niin KSAT:in voi aikaisintaan laittaa alkamaan tuolta netistä 2.6.

Edit: Jollakin taisi olla esim. sellainen tapaus, että nykyinen sähköyhtiö oli laittanut jonkin toistaiseksi voimassaolevan sopparin nykyisen määräaikaisen jatkoksi, niin piti sitten laittaa päivää myöhemmin alkamaan tuo KSAT eikä heti määräaikaisen perään.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
276 325
Jäsenet
77 446
Uusin jäsen
Satanen99

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom