Jaa että "tuonne valikkoon", voisitko kenties linkin laittaa? Ei mulle näy tuollaista vaikka "valikkoja" selailen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa että "tuonne valikkoon", voisitko kenties linkin laittaa? Ei mulle näy tuollaista vaikka "valikkoja" selailen.
Tällainen tuli somessa vastaan.
Aalto Energia x Offerilla
Aalto Energia ja Offerilla yhdistävät voimansa tarjotakseen sähködiilejä parhaaseen hintaan!www.aaltoenergia.com
Ero ei toki kovin suuri ole mutta halvinta hakien tuo on monelle kuitenkin edullisempi.0,42 c/kWh + SPOT + 0,00 €/kk
Ensimmäiset 3kk ilman kuukausimaksua, jonka jälkeen 1,8 €/kk.
Shirauksen tekemästä listauksesta löytyy kattava valikoima, sieltä vaan poimimaan itselle mieluinen. Sivu tai kaksi taaksepäin niin löytyy.Suorasähkö 70m2 kämppään vinkata mitään kiinteää hyvää tarjousta? sijainti tampere
Sama homma, 16.1 tein sopimuksen, eli vielä pystyi pudottamaan hintaa vähän.Kiitos vinkistä. Tuli tehtyä jo aiemmin kalliimmalla heille sopimus, mutta hintamuutos onnistui ihan puhelinsoitolla asiakaspalveluun (14vrk peruutusaika on vielä voimassa)
Olikos noista kulutusvaikutuksen sisältävistä soppareista mitään listaa? Kokonaishintaa x-kulutuksella ei toki voi tietää mutta noista pohjahinnoista?Kiinteiden listoja päivitetty.
Vihreä Älyenergia on laittanut myyntiin 18 kk sopimuksen. Heidän sopimukset ovat alle 15 000 kWh vuodessa käyttäville.
Lumme Energian 24 kk sopimuksessa on jälleen ensimmäinen vuosi ilman perusmaksuja, mutta sopimus on kallis 8,47 snt/kWh.
KSS Energian 12 kk sopimusta (7,56 snt/kWh + 2,99 e/kk) voisi jo sanoa hyväksi hinnaksi.
Ei ole.Olikos noista kulutusvaikutuksen sisältävistä soppareista mitään listaa? Kokonaishintaa x-kulutuksella ei toki voi tietää mutta noista pohjahinnoista?
Vattenfall 6kk ilman kk-maksua tulee halvimmaksi.Muutto tulossa ensi kuussa. Olikos tuo aalto energian tarjous edullisin pörssisähkösopimus nyt? Kulutus noin 2500kwh/v.
Teet kyllä Jumalan työtä näillä listoilla.Kiinteiden listoja päivitetty.
Vihreä Älyenergia on laittanut myyntiin 18 kk sopimuksen. Heidän sopimukset ovat alle 15 000 kWh vuodessa käyttäville.
Lumme Energian 24 kk sopimuksessa on jälleen ensimmäinen vuosi ilman perusmaksuja, mutta sopimus on kallis 8,47 snt/kWh.
KSS Energian 12 kk sopimusta (7,56 snt/kWh + 2,99 e/kk) voisi jo sanoa hyväksi hinnaksi.
No ei kyllä automaattisesti katkea, jos ei sinne joku tee uutta sopimusta. Irtisanomisen voi ehkä tehdä muuttoperusteella.Mitenkäs määräaikaiset sopparit menevät. Jos minulla on käyttöpaikassa A 24kk sopimus (asun siellä) ja teen käyttöpaikkaan B uuden sopimuksen nyt, mutta jatkan asumista A:ssa niin jos ½v päästä muutan pois A:sta B:hen niin onko minulla oikeus irtisanoa/purkaa sopimus A:sta muuton perusteella vaikka A olisi edelleen omistuksessani?
Ilmeisesti jos tekisin vasta muuttaessa sopimuksen B:hen niin A katkeaisi automaattisesti ~1-2 viikon päästä.
Hieman lisää luettuani näyttäisi siltä ettäNo ei kyllä automaattisesti katkea, jos ei sinne joku tee uutta sopimusta. Irtisanomisen voi ehkä tehdä muuttoperusteella.
Ihan normaalia, itselläkin kolme sopimusta yhdessä yritysosoitteessa niin aina soittavat perään ellei lisätietoihin laita käyttöpaikan numeroa.Ei tätä kyllä helpoksi ole tehty, vattenfallin (6kk 0e/kk pörssisähkö) lomake kysyy vain osoitetta, mutta kun samassa osoitteessa on nuo käyttöpaikat A ja B . Ilmeisesti pitää aspan kautta yrittää hoitaa käyttöpaikan numerolla asia.
Olin vaihtamassa lumme energialle, mutta väre soitti takaisin ja teki Välkky 6kk määräaikaisen tarjouksen 5,94snt/kwh + kulutusvaikutus / kk maksu 2.90e. Aiempi oli yli 8snt/kwh, eli yllättävän hyvä ale ainakin toistaiseksi.
peruuminen pitää tehdä sinne yhtiöön josta olit sopimuksen ottanut yleensä kirjallisena. uusi yhtiö ei pysty laittamaan ennen alkamaan omaansaMiten muuten menikään sopparin peruminen 14 päivän sisällä? Teenkö vain uuden sopparin vanhaan paikkaan alkamaan samana päivänä kuin uusi olisi alkanut vai kannattaako olla yhteydessä jomman kumman firman asiakaspalveluun?
Toisaalta siirron yhteydessä usein vanha yhtiö pystyy perumaan uuden sopparin toisesta yhtiöstä. Eli siis nehän soittelee Winbackeja ja lupaa perua siirron..peruuminen pitää tehdä sinne yhtiöön josta olit sopimuksen ottanut yleensä kirjallisena. uusi yhtiö ei pysty laittamaan ennen alkamaan omaansa
juu winback onnistuu noin, vanha yhtiö voi jatkuttaa sopparia jolloin se uusi ei saakaan sitä sopparia laitettua, mutta jos otat uuden toisaalta, jonka haluat perua ko otatkin lopulta kolmannelta yhtiöltä, ni tällöin itse peruttavaToisaalta siirron yhteydessä usein vanha yhtiö pystyy perumaan uuden sopparin toisesta yhtiöstä. Eli siis nehän soittelee Winbackeja ja lupaa perua siirron..
Mutta tässä siis tosiaan taisi olla kokonaan uusi soppari tai jos oli siirto niin lopullinen firma ei ole sama kuin firma mistä siirrettin.
Tässä tapauksessa palaisin ihan vaan sopparin piiriin missä olin lähteämässä (Korpelan kvartaali). Ei olekaan järkeä siirtyä ainakaan vielä Priima-asiakkaaksi, kun kiinnityshinnat taas raketoi maaliskuun osalta. Eli kiitokset - olen Korpelaan yhteydessä.juu winback onnistuu noin, vanha yhtiö voi jatkuttaa sopparia jolloin se uusi ei saakaan sitä sopparia laitettua, mutta jos otat uuden toisaalta, jonka haluat perua ko otatkin lopulta kolmannelta yhtiöltä, ni tällöin itse peruttava
Sain aloituksen heti samalle päivälle neuvoteltua.Kova! Kysyitkö saako aloituksen 3kk päähän vai kenties 6kk?