Ketjua sen enempää selailematta: mikä on tällä hetkellä järkevin toistaiseksi voimassa oleva sähkösoppari tarjous pienikulutuksiseen kohteeseen? Kuukausihinnalla siis merkitystä.
Pörssisähkö 6 kk kuukausimaksutta.
Kumppanialennus: 6kk 0€ perusmaksuetu - Vattenfall
Solmi sähkösopimus nyt - saat asiakasetuna perusmaksut 0 € 6kk määräaikaiseen 24 kk määräaikaisen sähkösopimukseen.
www.vattenfall.fi
Edellisellä sivulla on laittamani Oomin kampanjaehdot. Kampanjan piti loppua tänään, mutta loppui eilen. Ehtoihin on muutettu loppumispäivämäärä. Ehdoissa on kerrottu rajoitteista. 1000 kapplaeen rajoite oli Lumme Energian kampanjalla.
Noita on tosiaan muutettu. Kyllä noissa oli mainittu että niitä sopimuksia on "rajallinen" määrä, ilmoittamatta sen tarkemmin. Mutta tuo Oomi aktiivinen tarjous piti olla voimassa 18. päivä asti. Nyt sitä tarjousta oli
jatkettu kolme päivää. Laitoin kuitenkin toissapäivänä sen menemään, alkaen heinäkuun puolivälissä. Se (olisi mennyt) vähän päällekäin Vattenfallin kuukausimaksuttoman kanssa joka olisi ollut heinäkuun loppuun asti.
Vattenfall tuntuu tosissaan pitävän kiinni pienistäkin asiakkaista. Mulle tuli jo eilen winback soitto Vattenfallilta, ja sain 6 kuukautta lisää kuukausimaksuttomuutta kun perutaan tuo Oomille vaihto. Jonnekin noin helmikuulle asti. Edellisen kerranhan ne soitti joskus joulukuussa, jolloin mä olin kuukaudeksi(tammikuu) vaihtamassa Lumme Energian S pakettiin. Joka on siis 250 kWh sähköä kuukausimaksun hinnalla, ja siinä näppärästi sai ekan kuukauden ilmaiseksi, kuten saa edelleen. Tuolloin ne antoi mulle sellaisen että mä saan pitää sen ilmaisen tammikuun Lumpeella ja sitten se vaihtui takaisin helmikuussa.
Mitenhän tuo sitten onnistuu jos se hinta nousee ja Lumpeen sopimus olisi alkamassa syyskuussa, voiko siihen väliin ottaa jonkun muun sopimuksen?
Toki voi. Kannattaa kyllä katsoa tarkkaan koska noi eri sähköfirmat eivät välttämättä osaa hoitaa vaihtoja tuolla tavalla ketjutettuna. Mulla oli vähän ongelmaa samantapaisessa tilanteessa, toki sen sai suht helposti sähköpostilla oikaistua.
Oli vaan musta vähän erikoista koska sopimusvahvistuksissa vielä kaikki oli ollut oikein, muttei enää siinä vaiheessa kun niitä oli syötetty datahubiin.