Ei ole noiden pörssisähköjen kanssa tullut vielä puljattua, mikähän on näppärin äppi/tapa seurata sitä pörssisähkön hintaa?
Joitain sivuja taaksepäin (tyyliin noin viikko sitten ajallisesti) joku TechBBS:n käyttäjä postasi täällä linkin sen itse tekemään sovellukseen/web-sivuun (joka toiminee myös kännykälläkin) ja vaikutti ihan näppärältä. En tutkaillut sen enempää kun itsellä ei ollut tarvetta tuolle.
Se olin minä! Tuota spottihinta.fi projektia huutelin kun itselle ja vaimolle koodasin sen pwa app tyyliseksi niin saa "dashboard" tyyppisen linkin luotua ja sitten kotivalikkoon "appiksi". Tätä on tuosta hieman kehitetty palautteiden mukaan ja lisää on tulossa kunhan kerkeää koodailla.
Lumme nostaa 1.1.2022 pörssisähkön marginaalin 40snt ja kuukausimaksun 3,22e/kk. Hinnat 0-alv.%
Aika kovat korotukset jos nyt on 25snt ja nousee 50snt... Ei ilmasia lounaita pörssisähkössäkään, kattaavat hurjia tappioitaan viime vuodelta.
edit. näköjään noita hintoja on muilla järestään jo, no se Lumme tuntukin edulliselta
Nostaa muuten jo 1.11 sen hinnan
Hinnat 1.11.2022 alkaen:
3,99 €/kk kuukausimaksu
0,49 snt/kWh marginaali