- Liittynyt
- 30.11.2016
- Viestejä
- 1 982
Edes molemmilla jarruttavalla ei kyllä pääse siihen, mitä monella muulla kaksipyöräisellä.Tässä molemmilla pyörillä vetävät/jarruttavat laudat on erittäin hyvä vaihtoehto. Päälle vielä levyjarrut edessä ja takana. Toppaa kun seinään, mutta pysyy kyydissä, kunhan pitää tiukasti tangosta kiinni ja nojaa hieman taaksepäin.
Mutta parempi kysymys on omasta mielestäni se, onko ns normaaleissa laudoissa missään tällaista? Siis edes jarrua molemmissa pyörissä, saati levyjarrua? Monessa kiinalaisessa ja reilumpia huippuja ottavassa toki mutta jos jätetään ne huomiotta. Tai ainakaan en halua lietsoa mitään vääntöä välillä vajaajarruinen laillinen vs paremmat jarrut ja 80 km/h. Moinen ei palvele ketään.
Ja vetotavalla ei mielestäni tässä kohden ole merkitystä. Moottorilla voi tottakai jarruttaa mutta ainakin itse haluan sen jarrun "sormenpäätuntumalla" enkä millään kers-vakioarvolla. Eli levyt molempiin tosiaan ja omat jarrukahvat.