Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Onko palstalaisilla tietoa sähköskoottereista eli siis ihan skootterin näköisistä sähköllä kulkevista vehkeistä?
Tyttö haluaisi mutta aluksi semmoisen joka ei tarvii mopokorttia eli kulkee sen max 25 km/h (ja max 1 kW). Niu näköjään tuottaa tuommoisia värkkejä mutta voiko niissä rajoittaa tuota max nopeutta niin että niillä voi sitten mennä ilman korttia? Onko muita vastaavia suositeltavia vaihtoehtoja - siis 'kunnon' merkeiltä?
 
Onko palstalaisilla tietoa sähköskoottereista eli siis ihan skootterin näköisistä sähköllä kulkevista vehkeistä?
Tyttö haluaisi mutta aluksi semmoisen joka ei tarvii mopokorttia eli kulkee sen max 25 km/h (ja max 1 kW). Niu näköjään tuottaa tuommoisia värkkejä mutta voiko niissä rajoittaa tuota max nopeutta niin että niillä voi sitten mennä ilman korttia? Onko muita vastaavia suositeltavia vaihtoehtoja - siis 'kunnon' merkeiltä?
Xiaomi m365/m365 pro, Ninebot ES2/ES4.
 
Meille ostettiin tytölle rekisteröity 45 km/h sähkomopo qolec.fi kaupasta, siellä on myös 25 km/h malleja. Kiinalaatua eli panostettu ulkonäköön tekniikan sijaan mutta toimii, akku alkaa hyytyä melko nopeasti joten ei sovi kuin lyhyille alle 30 km matkoille.
 
kiitos! tuon näköisiä löytyikin eri merkkisinä eli Qolec, Kontio ja Scogo ainakin. täytyy tutustua tarkemmin.
 
Hei, tässä uusi M365 pro ylpee omistaja.. mitenkäs kun koitin päivittää uusinta ohjelmistoa niin nyt ei yhdistä enään ollenkaan lautaa puhelimeen
 
Hei, tässä uusi M365 pro ylpee omistaja.. mitenkäs kun koitin päivittää uusinta ohjelmistoa niin nyt ei yhdistä enään ollenkaan lautaa puhelimeen

Onnea vaan uuden m365 pron johdosta :thumbsup: Olis varmaan kannattanut lukea tämä ketju ensin läpi ennen päivitystä. Toki eihän sitä nyt olisi voinut tietää... :)

Kenellä nyt on tuo G30 niin saako siihen jo custom romeja kuten m365 pro? Jos on niin täytyykö alla olla joku tietty että voi päivittää?? Sitten se että saako m365 pron lisäakun "heittämällä" tuohon G30:kin jos vakio kantama ei riitä? Tuo vielä mietityttää että eikö tuo G30:kaan jaksa kantaa kuin 100kg?? O_o
 
Nyt on vähän testailtu tuota es4 lautaa ja alun horjumisten jälkeen alkoi hymy nousta suupieliin. Kevyttä ylämäkeä ja kova vastatuuli, mittarissa 26km/h. Pitää vielä käväistä kokeilemassa noita jyrkempiä mäkiä. Muutenkin osui sopivat kelit kun t-paidan kanssa lämpö oli sopiva täällä turussa. Eturengas ilmassa näyttää mittari 35 tosin. Luulin tämän olevan katulaillinen ja nyt olen hieman epävarma asiasta.
 
Meille ostettiin tytölle rekisteröity 45 km/h sähkomopo qolec.fi kaupasta, siellä on myös 25 km/h malleja. Kiinalaatua eli panostettu ulkonäköön tekniikan sijaan mutta toimii, akku alkaa hyytyä melko nopeasti joten ei sovi kuin lyhyille alle 30 km matkoille.
jos näitä isopyöräisiä fattiskoottereita niin tupla-akuilla (12Ah+20Ah) päässyt akustolla ainaskin sen 40-50km ja osa myös suht jyrkkämäkistä tuosta matkasta. Täytyis melkeen laskimen kanssa laskea nyt kun on akusto sisäänajettu että paljonko suunnilleen pääsee vaihtelevissa olosuhteissa akustolla. Omassa kun kilometrit nollaantuu kun virrat käyttää pois mutta näyttää sille että ei ole vika vaan ominaisuus.
 
Onko palstalaisilla tietoa sähköskoottereista eli siis ihan skootterin näköisistä sähköllä kulkevista vehkeistä?
Tyttö haluaisi mutta aluksi semmoisen joka ei tarvii mopokorttia eli kulkee sen max 25 km/h (ja max 1 kW). Niu näköjään tuottaa tuommoisia värkkejä mutta voiko niissä rajoittaa tuota max nopeutta niin että niillä voi sitten mennä ilman korttia? Onko muita vastaavia suositeltavia vaihtoehtoja - siis 'kunnon' merkeiltä?

Skand eli sama yhtiö joka myy Scogoa myy myös Vetta sähköskootteria joka on ihan perus skootterin näkönen 25 km/h menopeli.
Hintakin on hiukan kalliimpi ku noilla fatbike tyylisillä yleensä.
1600e perus ja 2000e plus malli.
Mut sen voin kertoo että ton plus mallin kun omistan että sen irrotettava akku painaa vajaa 10kg eli ei ihan hirveen kevyt mutta siirreltävä
ja se on siis ilmeisesti huomattavasti kevyempi kuin perus mallin akku (20-30kg??) ja muutenki spekseiltää parempi
että jos ton meinaa hommata ja haluaa sitä akkua kanniskella latautuun johki nii kantsii hommata plus versio.
Toistaseks ei oo pahemmin moitittavaa muuta ku että nopeusmittari näyttää päin mettää (35km/h mittarissa on 25km/h oikea nopeus).
Mainittakoon vielä että laturi on semi äänekäs kun siinä on joku tuuletin sisällä mikä pitää ääntä.

 
Viimeksi muokattu:
Ninebot ES2-lautaan lisäakku. Mistä löytyy edullisesti tai oisko jollain foorumilaisella myydä käytettyä?


Tuolla noin ~2vk välein "flash sale" josta tuon saa 140-145€ hintaan. Itse tilasin tuossa pari kk sitten, tuli Puolasta noin viikossa. Jos ei jaksa odottaa niin Gigantissa muistaakseni 199€.

Nyt on vähän testailtu tuota es4 lautaa ja alun horjumisten jälkeen alkoi hymy nousta suupieliin. Kevyttä ylämäkeä ja kova vastatuuli, mittarissa 26km/h. Pitää vielä käväistä kokeilemassa noita jyrkempiä mäkiä. Muutenkin osui sopivat kelit kun t-paidan kanssa lämpö oli sopiva täällä turussa. Eturengas ilmassa näyttää mittari 35 tosin. Luulin tämän olevan katulaillinen ja nyt olen hieman epävarma asiasta.

Sama itsellä. ES2 kulki tasan 25km/h hyvällä tuurilla, mutta lisäakun kanssa (eli käytännössä ES4) vastaavana menee suoralla mun alla täydellä akulla mittarin mukaan 31km/h. Tätä aspektia mietin itsekin, mutta enpä suurta stressiä ottaisi. Paljonko painat?
 
Nyt on vähän testailtu tuota es4 lautaa ja alun horjumisten jälkeen alkoi hymy nousta suupieliin. Kevyttä ylämäkeä ja kova vastatuuli, mittarissa 26km/h. Pitää vielä käväistä kokeilemassa noita jyrkempiä mäkiä. Muutenkin osui sopivat kelit kun t-paidan kanssa lämpö oli sopiva täällä turussa. Eturengas ilmassa näyttää mittari 35 tosin. Luulin tämän olevan katulaillinen ja nyt olen hieman epävarma asiasta.
Kyllähän ne eturengas ilmassa kaikki laudat vinkuu enemmän kuin 25km/h, paino päällä se nopeus putoaa.
 
Mitenköhän tuollainen es4 kestäisi tällaista 114 kiloista miestä? Varsinkin ylämäet mietityttää.

jos es4 ei 114 kiloiselle sovi, mitähän merkkiä ja mallia kannattaisi harkita?
 
Ainakin Smathlonilta löytyy m365 kopio joka kannattelee ainakin 120kg specsien mukaan ja hintaa 280euroa :thumbsup:
Myös se Smarthlon N7 näyttää asialliselta ja hinta jotain 370e paikkeilla. Vastaa kooltaan G30 ja kantaa 150kg :thumbsup:
 
Mitenköhän tuollainen es4 kestäisi tällaista 114 kiloista miestä? Varsinkin ylämäet mietityttää.

jos es4 ei 114 kiloiselle sovi, mitähän merkkiä ja mallia kannattaisi harkita?

Kävin testaamassa. es4, 114kg ja pitkä jyrkkä ylämäki. Pysähdyin mäen alle ja ilman alkuvauhteja nousi mäen, mutta jyrkimmässä kohdassa nopeus oli vain 11km/h. Eli hieman siinä rajoilla, ehkä jyrkemmässä olisi joutunut potkaisemaan hieman vauhtia avuksi.

muoks: mutta tässähän on tosiaan mahdollista irroitella lisätehoja firmwarella.

muoks2: tietääkö kukaan mistä saisi tälle kantokassin?
 
Kävin testaamassa. es4, 114kg ja pitkä jyrkkä ylämäki. Pysähdyin mäen alle ja ilman alkuvauhteja nousi mäen, mutta jyrkimmässä kohdassa nopeus oli vain 11km/h. Eli hieman siinä rajoilla, ehkä jyrkemmässä olisi joutunut potkaisemaan hieman vauhtia avuksi.

muoks: mutta tässähän on tosiaan mahdollista irroitella lisätehoja firmwarella.

muoks2: tietääkö kukaan mistä saisi tälle kantokassin?
Olisiko heittää esimerkiksi google mapsin korkeustietoja mäestä, niin saa parempaa kuvaa millainen se on.
 
"harrikka" haussa. Saako vastaavaa mistään edullisemmin?
Kontio Kruiser 2.0 sähköpotkulauta | Karkkainen.com verkkokauppa

Tai tietysti jos parempi löytyy niin sekin kiinnostaa. Budjetti 1k, tuossa vaihtoehdossa pitää sisällään lisäakun (12ah/20 ah).
Tuossa kontiossa ei muuten ole jousitusta ja muitakin puutteita on kun jonkin aikaa sitten vertailin näitä kalliimpaan kontio cruiseriin joissa oli jousitus yms. E6DE143C-BD7D-4E48-9DBD-F347B7A51DC0.jpeg
 
Tuossa kontiossa ei muuten ole jousitusta ja muitakin puutteita on kun jonkin aikaa sitten vertailin näitä kalliimpaan kontio cruiseriin joissa oli jousitus yms.
Joo, se on varmaankin tuo Premium. Se menee nippa nappa alle tonnin. Mukana kuskattavan M365pron sain melko edullisesti netistä tilaamalla, onkohan tässä mallissa (tuskin on heidän oma tuote) vastaavia tarjouksia?
 
Tuollainen tuli hankittua eli FLJ C11 1200W ja toimitus hollannista. Nopeus (90kg kuskilla) n.40km/h. On satulassakin jousitus, hyvät valot, töötti sekä 26Ah (kiinan) lithium akku.

IMG_20200423_164703.jpg


Paino n.25kg ja suoraveto, niin ei ole ketjujen/hihnan kaa räpeltämistä.
 
Olisiko heittää esimerkiksi google mapsin korkeustietoja mäestä, niin saa parempaa kuvaa millainen se on.
230 metriä mäkeä jossa 12 metriä nousua.
Alussa mäki loivempi, niin vauhti nousi 20km/h kohdille paikaltaan lähtiessä, mutta lopussa on jyrkempi kohta jossa tuli tuo 11km/h ennen mäen harjaa.

muoks: samalla painolla kokeilin paria muutakin mäkeä, joista toisen korkeustiedot on pielessä googlessa(aninkaistensilta turussa muka 2m nousua)
14km/h, 150m ja 7m nousua.
 
Viimeksi muokattu:
Tiistaina päivällä tilattu Xiaomi 365 pro rde.fi:stä ja nyt, perjantaina, scuutti jo tuossa lautauksessa. Latasin xiaomi mi homen ja se ehdotti heti päivitystä, mutta en sallinut. Versio on 1.66 kuitenkin jo. Tää tuli vähän yllättäen jo tänään ja oli viikonloppuna vasta tarkoitus tutkia näitä juttuja etukäteen. Vinkkejä?
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa kontiossa ei muuten ole jousitusta ja muitakin puutteita on kun jonkin aikaa sitten vertailin näitä kalliimpaan kontio cruiseriin joissa oli jousitus yms.E6DE143C-BD7D-4E48-9DBD-F347B7A51DC0.jpeg

Näitä ei varmaan ole L1e-A tyyppihyväksytty? Parille myyjäliikkeelle laittanut kysymyksen mutta ei ole tullut vastauksia...
verkkokauppa.com näyttää kutsuvan sähköpotkulaudaksi mutta mitä tutkin niin ei mene tuohon kategoriaan kun istuinkorkeus tässä Kontiossa on näköjään 700mm ja ainakin seuraavan linkin takana olevien määritysten mukaan pitäisi olla alle 440mm että ei vaatisi L1e-A tyypitystä:

Hivenen itseäni vaan pohdituttaa moisen hankinta ...
 
Näitä ei varmaan ole L1e-A tyyppihyväksytty? Parille myyjäliikkeelle laittanut kysymyksen mutta ei ole tullut vastauksia...
verkkokauppa.com näyttää kutsuvan sähköpotkulaudaksi mutta mitä tutkin niin ei mene tuohon kategoriaan kun istuinkorkeus tässä Kontiossa on näköjään 700mm ja ainakin seuraavan linkin takana olevien määritysten mukaan pitäisi olla alle 440mm että ei vaatisi L1e-A tyypitystä:

Hivenen itseäni vaan pohdituttaa moisen hankinta ...
Ilmeisesti se porsaanreikä istuinkokeuden suhteen löytyy tästä.
"EU:n asetuksessa vuodelta 2013 löytyy kuitenkin poikkeus. Sähköpotkulaudassa saa olla myös aikuisen korkeudelle yltävä istuin, jos laitetta käytetään ensisijaisesti maastossa ja päällystämättömillä teillä."
Hetken huuma vai pysyvämpi kehitys? Sähköpotkulautoja on alettu käyttää kännimopoina

Laiton vai ei? Lukijoita puhuttanut skootteri sai yllättävän hyväksynnän
 
Hetkinen? Eli onko istuin joka on korkeintaan 440mm maasta laillinen lisä sähköpotkulautaan?
Ilmeisesti se porsaanreikä istuinkokeuden suhteen löytyy tästä.
"EU:n asetuksessa vuodelta 2013 löytyy kuitenkin poikkeus. Sähköpotkulaudassa saa olla myös aikuisen korkeudelle yltävä istuin, jos laitetta käytetään ensisijaisesti maastossa ja päällystämättömillä teillä."
Hetken huuma vai pysyvämpi kehitys? Sähköpotkulautoja on alettu käyttää kännimopoina

Laiton vai ei? Lukijoita puhuttanut skootteri sai yllättävän hyväksynnän

Kiitos, tämä selvensi... tai siis ilmeisesti laillisesti saa käyttää ilman mopokorttia vaikka asfalttia pitkin menisikin kunhan maahantuoja markkinoi värkkiä esisijaisesti maastokäyttöön suunnatuksi... on nämä outoja asioita :)
 
Kiitos, tämä selvensi... tai siis ilmeisesti laillisesti saa käyttää ilman mopokorttia vaikka asfalttia pitkin menisikin kunhan maahantuoja markkinoi värkkiä esisijaisesti maastokäyttöön suunnatuksi... on nämä outoja asioita :)
Juuri näin minä tuon käsitän, eli jos heittää maastorenkaat normi lautaan niin periaatteessa on sekin laillinen korkeammalla olevalla istuimella.
 
Onhan noita tehokkaampia myynnissä myös mopoksi rekisteröitynäkin Kauppa
Mutta mopo on mopo, vakuutusmaksut jne.
 
Xiaomilta ilmeisesti tulossa uusi mallisto markkinoille kesän aikana.
Oletettavasti malliston edullisin versio ”Mi Electric Scooter S1” jo saatavilla. Mielenkiinnolla odotan mitä Pro 2 tuo tullessaan.

 
Xiaomilta ilmeisesti tulossa uusi mallisto markkinoille kesän aikana.
Oletettavasti malliston edullisin versio ”Mi Electric Scooter S1” jo saatavilla. Mielenkiinnolla odotan mitä Pro 2 tuo tullessaan.

Eipä ainakaan tuo uusittu Xiaomi M365 tuonut mitään muuta uutta kuin mittariston joka on Pro mallissa, muuten identtinen tavallisen mallin kanssa.
Jospa Pro 2 malliin vihdoin tulisi taitettavat sarvet ja jousitus sekä controlleri joka ei kärähdä kers toiminnon takia.
 
Kävin testaamassa. es4, 114kg ja pitkä jyrkkä ylämäki. Pysähdyin mäen alle ja ilman alkuvauhteja nousi mäen, mutta jyrkimmässä kohdassa nopeus oli vain 11km/h. Eli hieman siinä rajoilla, ehkä jyrkemmässä olisi joutunut potkaisemaan hieman vauhtia avuksi.

muoks: mutta tässähän on tosiaan mahdollista irroitella lisätehoja firmwarella.
Eli meinaat, että tällainen vähän raskaampikin kuski pääsee hyvin eteen päin kunhan ei hirveän jyrkkiä mäkiä ole? Pitää etsiä tietoa tuosta firmware-jutusta...
 
Tiistaina päivällä tilattu Xiaomi 365 pro rde.fi:stä ja nyt, perjantaina, scuutti jo tuossa lautauksessa. Latasin xiaomi mi homen ja se ehdotti heti päivitystä, mutta en sallinut. Versio on 1.66 kuitenkin jo. Tää tuli vähän yllättäen jo tänään ja oli viikonloppuna vasta tarkoitus tutkia näitä juttuja etukäteen. Vinkkejä?
Akku ladattu ja pieni lenkki pari kertaa korttelin ympäri. Tuntuisi, että nopeus näyttää reilusti liikaa ja matkamittariinkin tuli 4.2km, vaikka ajoa oli ehkä 2km. Ei tunnu oikealta. Täytyy vissiin vertailla jollain. Akkuakin meni heti 12%. Firmwaren vaihtoa tässä jo tutkitaan.:)
 
Akku vaatinee sen 10 latauskertaa että saa kapasiteetin irti. Älä kuitenkaan päästä alle 30% varaukseen. Omassa on 4 bar ilmanpainetta, silti pehmosta kyytiä puhtaalla asfaltilla.
 
Mitähän mahtaa olla range eri moodeilla tässä xiaomi m365 pro mallissa? Meinaan että pääsenkö töihin ja takas kun matkaa on 9km suuntaansa.
 
Mitähän mahtaa olla range eri moodeilla tässä xiaomi m365 pro mallissa? Meinaan että pääsenkö töihin ja takas kun matkaa on 9km suuntaansa.
n.25 - 30 km. mutta riippuu pitkälti ajatko eco moodissa vai normi tai turbo moodissa, mitä mäkiä ja montako kiloa on painoa.
 
Viimeksi muokattu:
n.25 - 30 km. mutta riippuu pitkälti ajatko eco moodissa vai normi tai turbo moodissa, mitä mäkiä ja montako kiloa on painoa.
Olipas huonosti kirjoittettu kysymys. Tarkoitin sitä tehokkainta moodia? Pikaisella kokeilulla eco moodi vaikutti olevan rajattu 15km nopeuteen, joten ei tule käytettyä.
 
Ei pro mallilla täydellä latingilla 9km työmatka ~50-60% akkua jäljellä kaasu pohjassa. Kuski satakiloinen. Lataan silti töissä koska vauhti alkaa hyytyä kotimatkalla. Eiköhän pro malli pääse edestakaisin oletuksella että matkat ei ole ylämäkeä suuntaansa.
 
Olipas huonosti kirjoittettu kysymys. Tarkoitin sitä tehokkainta moodia? Pikaisella kokeilulla eco moodi vaikutti olevan rajattu 15km nopeuteen, joten ei tule käytettyä.
Kyllä se n.20 kilsaa taitaa mennä, pitänee tehdä testi video heti kun sää on vähän lämmennyt.
 
Olipas huonosti kirjoittettu kysymys. Tarkoitin sitä tehokkainta moodia? Pikaisella kokeilulla eco moodi vaikutti olevan rajattu 15km nopeuteen, joten ei tule käytettyä.

Minulla 12km suuntaansa. Akkua jäljellä matkan jälkeen 30-40%, vastatuuli vaikuttaa. S-moodilla vedän.
 
Minulla 12km suuntaansa. Akkua jäljellä matkan jälkeen 30-40%, vastatuuli vaikuttaa. S-moodilla vedän.
Pro mallissa lähtee vääntö tuossa % lukemissa lähes kokonaan, ei meinaa normaali ylämäkiä edes jaksaa vetää ylös.
En tiedä sitten saako vääntöä custom säädöillä paremmaksi kun akun varaus on n.30-50%.
 
Nonnih, ketju melkein luettu läpi. Aika paljon vaikuttaa olevan suositumpia noi potkulaudat kuin fättiskoottrei. Oon alkanut itte kattelee tollasta Kontio läskiskootteri -tyyppistä skuuttia. Vinkkejä kaivataan. max 1000e ois budjetti. Siis Laillinen peli, jotka lapsetkin vois tulevaisuudessa käyttää pieniin siirtymisiin jos uskallan antaa.

Tarkoituksena olisi siis kouluun seuraavan 1-2v ajaksi ajella 10 km suuntaansa, 110kg mies joten se 1000W ois aika minimi. Lisäksi kuljettaa lapsia lähimaastoon mikäli harrastuksia tai muuta äksöniä. Käydä ostoksia tekemässä ja laittaa akka hakemaan kirppisostoksensa itte. Ajattelin, että normi potkulauta on aika tuskainen pidemmän päälle seisoa ja ei niin turvallinen lasten kanssa. Toki hyvä ostaa sitten lisäksi jos enemmän tarvetta.

- Jousitus, onko se 200e arvoinen? Näyttäis aika isot kumit olevan -> pehmeä? Toki mielummin iskarit ottais kyl jos tästä tekee kunnon sijoituksen, jolla nautinto ajaa pari vuotta.

- Alibabasta, onko kukaan tilannut? Tuntuu aika monissa olevan 2000W moottori, onko niissä ihan vaan tyhmä controlleri jota ei pysty rajoittamaan 1000W:iin. Onko muutenkaan järkeä ostaa alibabasta? Ihan syöpää selata noita alibaban sivuja ku ei näytä kunnon speksejä olevan. Sieltä katselin niin hinnat näytti olevan sen 300-500e toki tähän tulli päälle 24% ois sen 625e ja tarviiko viel kuljetuksesta maksaa erikseen? Tais jotkut lähettää euroopan sisältä, kellään hyvii suosituksii?

- Saako mihinkää sitä 20Ah akkua vakiona mukaan? Nyt pittäis 20km edestakasi matkalla ehkä melkein ostaa isompi akku.

Mites talviajelu, tarviiko talvirenkaita hiekotetulla tiellä? Samahan se on ostaa, mut kokemuksia kellään?

Joo, sähköpyörällä lähtis parit kilot pois ja olo paranisi, mut sit se olisi vain minun käytössä eikä sillä voisi kuskata muita tai kantaa juurikaan ostoksia.

Mites muut on päättäneet tollasen kokoontaitettavan ja kruiserin välillä? SXT 1000 Turbo kuulostaa aika ikävältä ketjuvetoisena, ahtaalta istua isolle miehelle. Mutta oishan se kätevä autoon mukaan otettavaksi minne ikinä itse menossa.

Ei oo kukaan sattunut löytämään tälle varkaudenestolaitteelle mitään turvallisempaa optiota? Toi näyttää pahasti 433Mhz viritykseltä ja sen saa pienellä salakuuntelulla heti auki, toki eri juttu riittääkö aika ja osaaminen ees ammattivarkailla. Joku bluetooth ois jo paljon fiksumman tuntuinen. Onhan toi paljon parempi ku ei mitään ja piilotettuna toimii varmasti hyvin säikäyttävänä efektinä random nistille.

Sori pitkä teksti ;) Näin sähköingenjööri opiskelijaksi, nää on silti ihan ihmeellisiä kapistuksia, varmaan se tiedon puute mikä ihmetyttää enemmän, myydään tyyliin kuvien avulla eikä anneta mitään tarkempia moottorin speksejä tai akkujen purkautumiskäyrää tai saatika valmistajaa, pkrle.

tl;dr Hyvä sähköfättiskootti 20Ah akulla, jousitus, suomesta alle tonnin? Alibabasta kokemuksia ja suosituksia?

1587822992153.png
 
Viimeksi muokattu:
No nyt töihin tultu tuolla m365 pro:lla. Mittari näytti koko ajan 21-26km. Otinpa kellolla vertailun vuoksi pyöräily suorituksen.
Screenshot_20200425-190814.jpg
Semmoinen tunne oli koko ajan, että meneepä hitaasti, kun tuota pätkää on sähköpyörällä vetänyt jo vuosia.

Ehkä pitää jotain custom firmwarea kattella.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 272
Viestejä
4 488 673
Jäsenet
74 190
Uusin jäsen
puririri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom