- Liittynyt
- 09.04.2017
- Viestejä
- 280
Moro. Ollut mietinnässä sähkölauta, jolla vois ajella työmatkat. Päivittäinen matka on n. 20km yhteensä. Mitähän lautaa kannattas katella hintaluokassa ~500€?.
Ei millään pahalla mutta olisiko edes parin, kolmen edellisen sivun lukeminen paikallaan? Samaan kysymykseen on eri spekseillä vastauksia tarjottu useamman kerran.Moro. Ollut mietinnässä sähkölauta, jolla vois ajella työmatkat. Päivittäinen matka on n. 20km yhteensä. Mitähän lautaa kannattas katella hintaluokassa ~500€?.
Kyllä mää ainakin loikin,hypin ja keulin tolla e-600maxilla siinä missä xiaomillakin. Ja vielä kun on takaveto tosin onhan se vähän kankeempi,mut eipä suurta muutostaOn tuolla Xiaomillakin puolensa. Rehellisesti kyllä se paino on aikamoinen ainakin tuossa omassa E600:ssa vs Xiaomi. Xiaomi on pirun ketterä ja kevyt heitellä paikasta toiseen kun tuota E600:sta joka ymmärtääkseni on hyvin pitkälti sama design kuin G30 on enemmän raahattava ja käytetävä kuin mopoa siinä missä Xiaomi on rehellisesti vielä potkulauta. Se tuntuma ja vakaus on ihan eri luokkaa. Jos G30 on yhtään samanlainen ajettava niin jos kaupungissa meinaa ajaa ja käyttää julkista liikennettä ja lisärange ja teho ei ole kaikki kaikessa niin kokonaisuutena en sanoisi Xiaomiakaan huonoksi valinnaksi.
Tosin xiaomilla ei paljo keulitaKyllä mää ainakin loikin,hypin ja keulin tolla e-600maxilla siinä missä xiaomillakin. Ja vielä kun on takaveto tosin onhan se vähän kankeempi,mut eipä suurta muutosta
Lähinnä tuo painontuntu ja reagointi. Xiaomi on heiteltävämpi, Eway on luottamusta herättävämpi. Enemmän/rajummin sitä tuolla Ewayllä ajelee kuin Xiaomilla ajoi. Juuri tuo takaveto, isommat renkaat ja se vakauden tuoma luottamus. Xiaomi tosiaan vain tuntuu siltä että sitä voi heitellä ja että olisi ketterämpi koska painoa kuitekin sen verran vähemmän ja koko myös pienempi.Kyllä mää ainakin loikin,hypin ja keulin tolla e-600maxilla siinä missä xiaomillakin. Ja vielä kun on takaveto tosin onhan se vähän kankeempi,mut eipä suurta muutosta
Kiitos, ja anteeksi. Alan lukemaan lankaa. Ps. Lataus onnistuu töissä.Ei millään pahalla mutta olisiko edes parin, kolmen edellisen sivun lukeminen paikallaan? Samaan kysymykseen on eri spekseillä vastauksia tarjottu useamman kerran.
Ja tuo matkan määrittely ei vielä riitä tuollaisenaan. Vaikuttaa asiaan, saatko ladattua töissä.
Juu siis painon kyl huomaa!! Ja nyt kun tuossa vieressä on tuo xiaomin lauta,niin sehän näyttää ihan olemattomaltaLähinnä tuo painontuntu ja reagointi. Xiaomi on heiteltävämpi, Eway on luottamusta herättävämpi. Enemmän/rajummin sitä tuolla Ewayllä ajelee kuin Xiaomilla ajoi. Juuri tuo takaveto, isommat renkaat ja se vakauden tuoma luottamus. Xiaomi tosiaan vain tuntuu siltä että sitä voi heitellä ja että olisi ketterämpi koska painoa kuitekin sen verran vähemmän ja koko myös pienempi.
Joo pari kiloa mutta sen kyllä huomaa kävellessä ylös 4krs:een aina himaan. Tuossa toki on vielä lisänä tuo 600:n pystyputki joka on paksumpi ja liukas joten etenkin hanskat kädessä saa tosiaan puristaa ettei karkaa kädestä siellä kolmannen kerroksen kohdalla .Juu siis painon kyl huomaa!! Ja nyt kun tuossa vieressä on tuo xiaomin lauta,niin sehän näyttää ihan olemattomalta
Varmasti saa pitää kiinni! Onneks asun rivarissa ja pystyy ajaan laudat suoraan talliin lataukseenJoo pari kiloa mutta sen kyllä huomaa kävellessä ylös 4krs:een aina himaan. Tuossa toki on vielä lisänä tuo 600:n pystyputki joka on paksumpi ja liukas joten etenkin hanskat kädessä saa tosiaan puristaa ettei karkaa kädestä siellä kolmannen kerroksen kohdalla .
Ääntääkö sulla jarrut? Mulla kuuluu hirvee kitinä kun jarruttaa. M365 taas ei kuulu juuri mitäänJuu siis painon kyl huomaa!! Ja nyt kun tuossa vieressä on tuo xiaomin lauta,niin sehän näyttää ihan olemattomalta
Rumpujarrulle tyypillinen suhina. Levy vs rumpu ääni. Ei sen kummempaa itsellä. Ei kitinää. Ja ovat kyllä pelanneet turvallisen päälle tuon etujarrun kanssa. Kokeilin kaupassa käydessä liukuportaissa pitää lautaa paikallaan jarrulla ja liikuttaa sitä työntäen. Sai aika kevyesti liikkeelle. Eli stonga yli lentämisestä tai jarrujen lukitsemisesta turhan herkästi ei ainakana pitäisi olla pelkoa.Ääntääkö sulla jarrut? Mulla kuuluu hirvee kitinä kun jarruttaa. M365 taas ei kuulu juuri mitään
Ymmärsinkö nyt oikein? Eli et ollut laudan päällä ja jarrukahva pohjassa antaa kevyesti periksi? Eihän siinä niin surkea jarru voi olla tai sitten se ei ole lähelläkään säädöissä. Onhan pelkän laudan painolla pysyttävä pyörä lukossa, muuten et lautaa pysäytä varsinkaan alamäessä mitenkään.Rumpujarrulle tyypillinen suhina. Levy vs rumpu ääni. Ei sen kummempaa itsellä. Ei kitinää. Ja ovat kyllä pelanneet turvallisen päälle tuon etujarrun kanssa. Kokeilin kaupassa käydessä liukuportaissa pitää lautaa paikallaan jarrulla ja liikuttaa sitä työntäen. Sai aika kevyesti liikkeelle. Eli stonga yli lentämisestä tai jarrujen lukitsemisesta turhan herkästi ei ainakana pitäisi olla pelkoa.
Aiheuttaako tämä tuossa laudassa jotain akuuttia ongelmaa pahemmin kuin muissa?Ja olkaa muuten varovaisia, tuossa on tuo stongan lukituksen lukitsin muovia, se voi periaatteessa murtua. Itsellä oli pirun jäykkä tuo lukitus niin öljysin sen ja huomasin että on muuten varsin hento muovinen pala. Voi olla että joku voisi mallintaa tuon ja 3d-tulostaa paremman/vähemmän joustavan/turvallisemman variaation. Tai en tiedä saako tuon osan metallista versiota erikseen tilattua jostain toisesta potkulaudasta. Ei itsellä ihan täysi luotto tuohon enkä halua että stonga taittuu kesken ajon.
Lentokasvinsuojelussahan on kaiken varalta olemassa johdattimet/leikkurit, joilla parannetaan henkiinjäämistodennäköisyyttä, jos kaikesta huolimatta törmätään sähköjohtoon tai muuhun vaijeriin. Tällainen pitäisi saada skuutteihinkin. Jos joku kusipää virittelee vapaana kulkevan eläintarhansa välille vaijereita, ne leikkautuvat. Tuoteideaa saa hyödyntää.Koirien (niiden omistajien) osalta tuo on aivan toivotonta. Se kilometrinen fleksi, minimissään koira kulkee toisella puolella ja omistaja toisella. Ja sieltä ne murhaavimmat katseenkin tosiaan saa vaikka omasta mielestäni olisi kaikkien kannalta turvallisinta kiinnittää "vähän" paremmin huomiota sen fleksin vaarallisuuteen.
Toki mun pikku Kiassa tai vaikkapa BMW M5:ssäkin on tietty tasoero. Pikkuauto on monissa tapauksissa heittämällä parempi.On tuolla Xiaomillakin puolensa. Rehellisesti kyllä se paino on aikamoinen ainakin tuossa omassa E600:ssa vs Xiaomi. Xiaomi on pirun ketterä ja kevyt heitellä paikasta toiseen kun tuota E600:sta joka ymmärtääkseni on hyvin pitkälti sama design kuin G30 on enemmän raahattava ja käytetävä kuin mopoa siinä missä Xiaomi on rehellisesti vielä potkulauta.
Kryptonite tuon Motonetin linkin takana vaikutti jopa paremmalta kuin oma Abus Mini, eikä ollut edes liialla hinnalla pilattu.Vaikuttaa hyvältä tuo Abus, lisävaijerin koen käytännöllisemmäksi kuin tuo lisälenkki.
Onko näistä toinen oleellisesti parempi vai haenko Motonetistä paremman saatavuuden vuoksi
Kryptonite EVO mini u-lukko + kaapeli 120 cm | Motonet Oy
Valmis paketti polkupyörän kiinnitykseen. • Suojausluokka 7/10 • U-lukko 17,8 cm:ä pitkällä kaarella • Kaari 13 mm:n kovetettua terästä • Patentoitu Double Deadbolt -rakenne tuo lisäturvaa, jos lukkoa yritetään rikkoa • Pölysuoja lukkomekaniikalle • Sisältää runkokiinnikkeen • 3 avainta •...www.motonet.fi[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Turhaan en myöskään soittele ja nopeutta vähennän myös, jos siihen tuntuu minkään vertaa olevan aihetta. Jotkut vaan ei ymmärrä ottaa huomioon muita:Juu toki mutta ihan mielenkiinnosta että minkalaisia asenteita on tullut eteen ja mikä on yleinen kanta ollut muilla, en yleensä turhia kelloa soittele ellei ole juuri koiraa pitkässä hihnassa tai muuta muuttujaa kuten lapsia tms vaan otan leveän linjan ja vedän ohi vain. Itse tosiaa en liikoja soittele koska itse välillä säikyn enemmän kelloa kuin itse fillaria tms jos ei ihan vierestä mene ja kokenut paremmaksi vetää pienimmän haitan periaatteella tarpeeksi suurella välimatkalla ohi vaan ja sillä selvä.
Joutui aika voimalla kahvaa puristamaan että pysyi paikoillaan. En tiedä, voi olla että olen ns kunnon hydraulilevyjen pilaama ja muiden mielestä ihan normi jarrupaine.Ymmärsinkö nyt oikein? Eli et ollut laudan päällä ja jarrukahva pohjassa antaa kevyesti periksi? Eihän siinä niin surkea jarru voi olla tai sitten se ei ole lähelläkään säädöissä. Onhan pelkän laudan painolla pysyttävä pyörä lukossa, muuten et lautaa pysäytä varsinkaan alamäessä mitenkään.
Aiheuttaako tämä tuossa laudassa jotain akuuttia ongelmaa pahemmin kuin muissa?
Muovista on muissakin ja tottakai, se voi hajota. Mutta kun puhutaan kuitenkin varmistuksesta, ei sen pettäminen suoraan kyllä pitäisi aiheuttaa ongelmia. Muutoinkin todennäköisin hetki rikkoa tuollaisia on siinä kohdassa kun lukitusta avaa tai lukitsee. Tämän jälkeen pitäisi tiedostaa asia ja ajella kotiin vähän varovaisemmin. Tai jos laudassa on laukku niin riittävän iso nippuside riittää jo pelastamaan tilanteen eikä tarvitse murehtia ihan heti asiaa.
Itse olisin huolissani monesta muusta asiasta enemmän kuin tuollaisesta. Puhutaan kuitenkin edelleen varsin uudesta tuoteryhmästä eikä läheskään kaikilla ole varmasti ajatustakaan, miten noita tulisi huoltaa. Samaan aikaan havitellaan reiluja nopeuksia niin jossain kohdassa vahinkoja sattuu varmasti.
Sulla ei kyllä ole jarru säädöissä. Itse säädin niin että laudasta virrat pois ettei moottorijarrutusta tule. Sit lähtee lasketteleemaan alamäkeä ja säädin jarrun niin että pelkällä etujarrulla pystyy myös pysähtymään.Joutui aika voimalla kahvaa puristamaan että pysyi paikoillaan. En tiedä, voi olla että olen ns kunnon hydraulilevyjen pilaama ja muiden mielestä ihan normi jarrupaine.
On jokunen rumpujarru tullut säädettyä. Ja noissa ei ole muuta kuin bitepointin säätö eikä esim palojen etäisyyden säätöä tai muita säätöjä eli ei väliä missä kohtaa liikerataa kahva ottaa ns kunnolla kiinni, kunhan varmasti mahtuu ottamaan ja kahvaa voi puristaa koko käden voimin. Kyllä tuo lauta pelkällä jarrulla pysähtyy... Mutta ei tuo kovin eeppinen teholtaan ole. Olen vain perkeleen hemmoteltu isoilla nelimäntäjarruilla pyörässä ja autossakin on jarrut mallia herkät eli aivot ovat tottuneet että laite kun laite pysähtyy kohtuu pienellä voimalla. Sanoisin että vanha Solifer SM on omassa ajoneuvokirjossa samaa kastia. Ei pelkoa stongan yli lentämisestä mutta pysähtyy kyllä. Kuplassa taas oli hydraulirummut edessä ja takana ja niiden koko oli iso vs vanteen koko joten ei reilu vertailu.Sulla ei kyllä ole jarru säädöissä. Itse säädin niin että laudasta virrat pois ettei moottorijarrutusta tule. Sit lähtee lasketteleemaan alamäkeä ja säädin jarrun niin että pelkällä etujarrulla pystyy myös pysähtymään.
Jos yhtään sama kuin omassa xiaomissa niin akun mennessä alle 50% niin ohjelmallisesti tehot laskee alas ja akku alkaa hupenemaan todella nopeasti.Launtaina (17.4) sain tuon Augment ES 210 LR
.....
Range kiinnostaisi selvittää, mutta ei ole vielä ollut aikaa ajaa akkua tyhjäksi. Toistaiseksi pisin matka minkä olen ajanut oli noin 16km ja sovellus näytti akulle 52% ja näyttö näytti 2/5 palkkia.
Toi on vähän "ominaisuus" näissä vehkeissä. Akun jännite tippuu mitä tyhjemmäks se menee ja Xiaomeissa on oman käsityksen mukaan olemassa vaan yks virtaraja mitä voi säätää. Ei tarvi kovinkaan paljoa sähköstä ymmärtää et hiffaa et 42v 25A tuottaa enemmän virtaa kun 36v 25A, mikä näkyy kyllä tehoissa ja nopeudessa.Jos yhtään sama kuin omassa xiaomissa niin akun mennessä alle 50% niin ohjelmallisesti tehot laskee alas ja akku alkaa hupenemaan todella nopeasti.
Voi olla että vaimon naama säilyy nätimpänä takavetoisella, jos tuntuma puuttuu täysin.onko potkulaudan vetotavalla merkitystä aloittelijan kannalta mulle tuolla ei ole väliä, mutta vaimokin tuolla mahdollisesti ajaa, eikä hänellä ole mitään tuntumaa ko, laitteisiin.
Itse tilasin viime viikon tiistaina ja lähti myös silloin liikkeelle Puolasta. Postnordin seuranta lupailee nyt toimitusta huomiselle. Tällä hetkellä paketti on Vantaalla.Ei malttaisi millään odottaa omaa lautaa, jonka siis tilasin viikko sitten sunnuntaina. Maanantaina lähti liikkeelle Puolasta, tiistain ja keskiviikon välisenä yönä saapui tänne. Nyt on maannut tuossa linnuntietä 5km päässä jollain pakettiterminaalilla siitä lähtien. Kovasti odottelin sitä jo keskiviikoksi, kun kerran yöllä oli tänne jo saapunut ja aamulla tuon päivityksen bongasin seurannasta. Torstain ja perjantainkin vietin tiukasti kotona, että en vaan missaa lähettiä - jota ei sitten koskaan kuitenkaan kuulunut. Lauantaina laitoin sähköpostia pakettifirmalle (DPD). Tänään koitin soittaa asiakaspalveluun, mutta sieltä sanotaan vain että palvelu on tavallista ruuhkaisempi eikä pääse edes jonoon.
No, ei voi mitään. Ei vaan tosiaan millään malttaisi odottaa ja tuntuu uskomattomalta että lauta liikahtaa Puolasta tänne asti reilussa vuorokaudessa, mutta sitten viimeisen 5km kiikuttamiseen menee viikko. Kypärän, Xiaomin sähköpumpun ja Kryptoniten pienen U-lukon olenkin jo hankkinut, nekin kaikki eri verkkokaupoista ja kaikki jo perillä totta kai... Odottavan aika on pitkä.
Kyllä se taitaa enemmän watteja eli tehoa tuottaa p=u*iEi tarvi kovinkaan paljoa sähköstä ymmärtää et hiffaa et 42v 25A tuottaa enemmän virtaa kun 36v 25A
Kiitti tästä, tuli laitettua tilaukseen vaikka joutuukin venailemaanXiaomin ilmapumppua DNA:lta tarjouksessa 39€, mutta toimitus vasta 2-3viikon päästä:
★ Hyvät tarjoukset ★ (Ei keskustelua)
Tuote: Asus ROG Strix XG438Q 43" pelinäyttö Hinta: 949€ Kauppa: Gigantti & Power Linkki: Asus ROG Strix XG438Q 43"e; pelinäyttö - Pelinäytöt https://hinta.fi/1756081/asus-rog-strix-xg438qbbs.io-tech.fi
Joo meni se termi siitä sekasin, ymmärsit kuitenkin mitä tarkotinKyllä se taitaa enemmän watteja eli tehoa tuottaa p=u*i
Uutuus laitteiden ongelma on ettei löydy mitään valmista vaan pitää odotella että joku teeseitse räveltäjä lähtee perehtymään asiaan. Homma voi olla helppo tai mahdoton. Jos haluaa viritellä niin kannattaa hommata tunnettuja laitteita mitä on viritelty jo vuosia. Esim m365 jne.Aiemmin jo yks kaveri neuvoi mutta oma osaaminen ei tule tähän riittämään. Eli augumentin es one 210lr kyseessä ja rajoitin pitää saada pois vaikka piiri levyä muokkaamalla mutta jos joku olis valmis tutkimaan ja keksii ratkaisun niin siitä korvaan. Itse en ole niin hyvä piirilevyjen/koodaamisen kanssa että onnistuisi itseltä :/
Nettisivut ovat suomeksi. Laitoin ohjelman kautta englanniksi ja nettisivujen kautta suomeksi. Ja juu kruisen käyttöön tuo liittyy. Pitääkin itse kokeilla täyttä kruisen deaktivointia jos auttaisi.En ole vielä ehtinyt. Oletan et pitää tehdä englanniksi ja muutenkin haluan vielä vähän enemmän tuntumaa laitteeseen kun vasta 50km ajellut menemään. Helpompi sitten selittää ongelmat tarkemmin kun on testaillut ensin kunnolla. Itse kaasussa ei ole mitään ongelmaa itsellä vaan se rajoittuu täysin vakionopeuden käyttöön. Nyt kun olen disabloinut cruiserin niin lauta on toiminut kuin ajatus
No itsellä painoa se 75kg varmaan perus kledjut päällä ja samat 100% asetukset itsellä. Tuntui aika lussulta satkuun tottumisen jälkeen kun testasin 80% tuota kaasujuttua selvitellessä. Ei tuo teho ongelma ole kunhan kiihdytät kovaa mutta hitaassa vauhdissa saa olla herkkä peukalo sport modessa.Tarttee huomenna testata GPS:llä todellinen huippunopeus et on jotain faktaa heittää supporttiin. Mut nostin kiihtyvyyden ja moottorijarrutuksen 80% -> 100%. On toi vaan peto kiihtymään. Itsellä kuitenkin 150kg mitä joutuu kiihdyttämään niin ei voi kun vaan arvailla kuinka joku 70kg jannu lähtee
"rajottimen" saa pois augmenteista painamalla virtanappia ja nopeusvalintaa samanaikaisesti pari sekuntia. Sen jälkeen avautuu asetukset jossa voit nopeusvalintanappulalla selata sellaiseen kun "P4" jossa vaihdat 20,25,FF:n välillä sieltä FF käyttää koko moottorin edestä tehoja mitä on mahdollista sen perus antamalla tehoilla (450W tässä tapauksessa) eli sen jälkeen vauhti menee jo sinne 32kmh puolelle ellei jopa nyt kovempaa näissä uusimmissa ES210 versioissa. Paina virtanappulasta virrat poikki ja käynnistä uudelleen niin asetukset ovat vaihdettu. Ainakin 32kmh alkuperäisessä ES One 10:ssä (laudat oikeasti HX:n tekemät, "Shenzhen Huanxi Technology co.,ltd").Aiemmin jo yks kaveri neuvoi mutta oma osaaminen ei tule tähän riittämään. Eli augumentin es one 210lr kyseessä ja rajoitin pitää saada pois vaikka piiri levyä muokkaamalla mutta jos joku olis valmis tutkimaan ja keksii ratkaisun niin siitä korvaan. Itse en ole niin hyvä piirilevyjen/koodaamisen kanssa että onnistuisi itseltä :/
Juu, kokemusta on, tuli tollanen hommattua tarjouksesta (Jouluna siinä rommitotteja siemailen) ja hurja peli on. Keveys ja ulkonäkö on katsojan silmässä Kannattaa katella niitten asfaltien kuntoa, koska noi honeycomb renkaat jytää aika rankasti (mitä nuo ovat 7,5" pienemmät kuitenkin kuin xiomi essentialissa) Ei nyt sen enepää kokemuksia ole kertynyt kuin 37km.Onkos kellään kokemuksia (enempää ku ketjussa jo olleet) Unagin E500 laudasta?
Houkuttelis vaihtaa es4:sta semmoiseen. Mietityttää vaan range ja jousittamattomuus, tosin vaakakupin toisella puolella painaa tuplamoottorit, upea ulkonäkö ja keveys.
Varaosiakaan ei tunnu saavan oikein mistään. Vain renkaita oon bongannut jostain ebaysta.
Oho, ihan kova juttu et ilman suurempaa räpeltämistä saa noinkin näppärästi muutettua. Onks tää tuorekin löytö vai jo vanha juttu?"rajottimen" saa pois augmenteista painamalla virtanappia ja nopeusvalintaa samanaikaisesti pari sekuntia. Sen jälkeen avautuu asetukset jossa voit nopeusvalintanappulalla selata sellaiseen kun "P4" jossa vaihdat 20,25,FF:n välillä sieltä FF käyttää koko moottorin edestä tehoja mitä on mahdollista sen perus antamalla tehoilla (450W tässä tapauksessa) eli sen jälkeen vauhti menee jo sinne 32kmh puolelle ellei jopa nyt kovempaa näissä uusimmissa ES210 versioissa. Paina virtanappulasta virrat poikki ja käynnistä uudelleen niin asetukset ovat vaihdettu. Ainakin 32kmh alkuperäisessä ES One 10:ssä (laudat oikeasti HX:n tekemät, "Shenzhen Huanxi Technology co.,ltd").
Tätä etu- vai takaveto -keskustelua on täällä ollut aina välillä. Mutta vähän on jäänyt auki, missä se merkitys varsinkaan normaalilla laudan käyttäjällä on. Suuri osa ajaa hyvällä kelillä ja käytännössä aina asfaltilla. En oikeastaan osaa silloin pitää kovin merkittävänä seikkana, vetääkö lauta kummasta päästä tai vaikka molemmista. Spesiaalimmat tarpeet omaava taas tiedostanee kysymättä sen, mitä haluaa.Voi olla että vaimon naama säilyy nätimpänä takavetoisella, jos tuntuma puuttuu täysin.
Aika vanha juttu ainakin minun tietääkseni itse kun hommasin elokuussa 2020 tämän ES One 10 niin ihmettelin et oisko siel joku tällänen asetuksille oleva paikka kun vähän kikkailee niin sittenhän sieltä löyty. omassa laudassa pystyy P5:sesta myös sähkömoottorijarrua säätämään asteikolla 0-3 ja 3 tuntuu jo kyllä hyvin äkäseltä ja siihen kun lisätään takana oleva perinteinen levyjarrutus niin niiden combo pysähtymisessä on ollut hyvä. Jos en väärässä ole niin tämä kyseinen P5 asetus lähti pois Syyskuun 2020 ES 10 laudoissa (missä lyhyempi dekki sekä tanko), mutta minulle sattui juuri tämä alkuperäinen pidempi malli niin tästä se vielä löytynee.Oho, ihan kova juttu et ilman suurempaa räpeltämistä saa noinkin näppärästi muutettua. Onks tää tuorekin löytö vai jo vanha juttu?
Ensisijaisestihan se on mukavuuskysymys, ihan eri tuntuma. Samoin minimalistisen rakenteen kanssa(eli se mitä hitaasta kevyestä sähköajoneuvosta minusta haetaan; jokainen kilo on arkista käyttöarvoa varten) on fiksua laittaa yhteen päähän moottori ja toiseen mekaaninen käyttöjarru. Tällöin on ideaalista, että edessä on ihan oikea jarru ja takana moottori jarruttaa eikä toisinpäin. Takaveto on silloin parempi vaihtoehto.Tätä etu- vai takaveto -keskustelua on täällä ollut aina välillä. Mutta vähän on jäänyt auki, missä se merkitys varsinkaan normaalilla laudan käyttäjällä on.
100 kilometrin skuutti kuulostaa houkuttelevalta. Voi olla ettei laitteena äkkiä sovi siihen samaan Augmentin liikeideaan. Lienee sisäänostohinnaltaan kallis, etenkin noilla isommilla akustoilla. Alkaa palvelumaksu nousta kenties liikaa, kun halvemmallakin kalustolla kokonaishinta kuluttajalle on jo enemmän kuin halvin G30 ulkomailta ja samaa luokkaa kuin verkkokauppacomin G30-tarjous viime syksynä. Moniko tilaa 40-50 euron kuukausihintaan kesäkäyttöön vs. 20-30 euroon?Eletäänkö mielenkiintosia aikoja? tuli siis vaan mieleen että nyt kun tää HX on ilmeisesti julkaissut huomattavasti pidemmällä rangella ja tehoilla olevan menopelin (HX X9) että voisikohan Augment ottaa tämän jossain kohtaa myös myytäväksi jo näiden HX 8:sien kanssa.. ei ainakaan näytä tällein mainoksesta päätellen hullummalta ja vielä kun huollot päälle.
"X9"
Tuo valikko on poistettu tuosta ES210lr."rajottimen" saa pois augmenteista painamalla virtanappia ja nopeusvalintaa samanaikaisesti pari sekuntia. Sen jälkeen avautuu asetukset jossa voit nopeusvalintanappulalla selata sellaiseen kun "P4" jossa vaihdat 20,25,FF:n välillä sieltä FF käyttää koko moottorin edestä tehoja mitä on mahdollista sen perus antamalla tehoilla (450W tässä tapauksessa) eli sen jälkeen vauhti menee jo sinne 32kmh puolelle ellei jopa nyt kovempaa näissä uusimmissa ES210 versioissa. Paina virtanappulasta virrat poikki ja käynnistä uudelleen niin asetukset ovat vaihdettu. Ainakin 32kmh alkuperäisessä ES One 10:ssä (laudat oikeasti HX:n tekemät, "Shenzhen Huanxi Technology co.,ltd").
Jos pystyy fiksusti ohittamaan niin tarkoituksena olisi tehdä leiska tai liitin väliin, riippuen mitä vaatii.luulis augmentin kanssa nää kaikki rautakikkailut olevan riski, jos on tarvetta lähteä lautaa korjaamaan. toisaalta huoltotilanteessahan saa päättää haluaako että vanha lauta korjataan, vai ottaako tilalle toisen, jotta saa laudan heti takaisin alle.