Säästötili hakusessa

Mulla on Sweepbankissa säästöraharat ja sieltä ne edestakas pikasiirrolla tarvittaessa ovat siirtyneet. Tähän mennessä on ollut tarjolla ainakin omasta mielestäni muhkea kolmen prossan korko sitoumuksetta päiväsaldolle.

En luota yhtään sen enempää Sveaan, Collectoriin, Banknorwegianiin tai muuhunkaan ei kivijalkapankkiin, vaikken kyllä luota aina niihinkään 😀, joten EU:n talletussuojan nimissä ollaan perse edellä liikkeellä siellä, missä on isommat prosentit tarjolla.

Toimikoo muilla Ferratumin sovellus? Itselleni tulee virheilmoitus: "Emme voi vahvistaa laitettasi. Virhekoodi 8".

Edit klo 11: nyt toimii. (Laitoin sähköpostiviestiä, ei kyllä mitään vastausta tullut, edes automaattista)

Vielä viikonloppuna toimi ja sain nostettua suomalaiselle tilille rahaa. Väistämättä tulee mieleen, että sieltä on nyt joulun alla rahat loppumassa, niin pitää hieman hillitä nostoja tällaisilla teknisillä häiriöillä, jos siellä ylipäätään enää rahoja on. 😅

(Vuosia lurkkaillut palstaa, ja vihdoin piti tunnukset tehdä. Jo oli aikakin.)

Viimeksi muokattu:
Toimikoo muilla Ferratumin sovellus? Itselleni tulee virheilmoitus: "Emme voi vahvistaa laitettasi. Virhekoodi 8".

Vielä viikonloppuna toimi ja sain nostettua suomalaiselle tilille rahaa. Väistämättä tulee mieleen, että sieltä on nyt joulun alla rahat loppumassa, niin pitää hieman hillitä nostoja tällaisilla teknisillä häiriöillä, jos siellä ylipäätään enää rahoja on. 😅

(Vuosia lurkkaillut palstaa, ja vihdoin piti tunnukset tehdä. Jo oli aikakin.)
Nostin sieltä just eilen kymppitonnin pörssiosakekauppaa varten. Rahat oli Nordeassa 3 sekunnissa.

Minulla on tullut Ferratumin sovelluksen kanssa virheilmoituksia jos olen käyttänyt samaan aikaan VPN-yhteyttä tai olen ollut EU:n ulkopuolisessa maassa ja siellä olevassa verkossa. Tämä jälkimmäinen on toki saatu taklattua VPN-yhteydellä Suomeen ja taas on toiminut.

En ole vielä asiaan tarkemmin perehtynyt mutta kohta kun verovuosi vaihtuu niin varmaan pitäisi.. Mites Collectorista hoidetaan korkotuotot veroilmoitukselle? Käsittääkseni ne ei mene automaattisesti. Katsonko vain paljonko on korkoja kertynyt vuoden aikana ja sitten joskus Tammikuussa laitan ne veroilmoitukselle?

En ole vielä asiaan tarkemmin perehtynyt mutta kohta kun verovuosi vaihtuu niin varmaan pitäisi.. Mites Collectorista hoidetaan korkotuotot veroilmoitukselle? Käsittääkseni ne ei mene automaattisesti. Katsonko vain paljonko on korkoja kertynyt vuoden aikana ja sitten joskus Tammikuussa laitan ne veroilmoitukselle?
Tilinhaltijan on itse huolehdittava korkotulojen ilmoittamisesta ja hän voi tehdä verovähennyksen omassa verotuksessaan voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Collector lähettää tilinhaltijalle vuosittain vuosi-ilmoituksen.

Öö siis mitäs ihmettä eli Collectorista ei menekään automaattisesti, kun monesta muusta menee(?). Pitääkin sitten lisätä tai ainakin tarkistaa löytyvätkö nämä veroilmoituksesta...

Öö siis mitäs ihmettä eli Collectorista ei menekään automaattisesti, kun monesta muusta menee(?). Pitääkin sitten lisätä tai ainakin tarkistaa löytyvätkö nämä veroilmoituksesta...
Vaikka Colletor-tiliä tarjoavalla Norion Bank AB:lla on olemassa sivuliike Suomessa, säästötiliä tarjoaa suoraan ruotsalainen emoyhtiö, joten tili ei ole suomalaisen lähdeverotuksen piirissä.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 687
Jäsenet
80 748
Uusin jäsen
pekkzi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom