Säästötili hakusessa

Mulla on Sweepbankissa säästöraharat ja sieltä ne edestakas pikasiirrolla tarvittaessa ovat siirtyneet. Tähän mennessä on ollut tarjolla ainakin omasta mielestäni muhkea kolmen prossan korko sitoumuksetta päiväsaldolle.

En luota yhtään sen enempää Sveaan, Collectoriin, Banknorwegianiin tai muuhunkaan ei kivijalkapankkiin, vaikken kyllä luota aina niihinkään 😀, joten EU:n talletussuojan nimissä ollaan perse edellä liikkeellä siellä, missä on isommat prosentit tarjolla.

Toimikoo muilla Ferratumin sovellus? Itselleni tulee virheilmoitus: "Emme voi vahvistaa laitettasi. Virhekoodi 8".

Edit klo 11: nyt toimii. (Laitoin sähköpostiviestiä, ei kyllä mitään vastausta tullut, edes automaattista)

Vielä viikonloppuna toimi ja sain nostettua suomalaiselle tilille rahaa. Väistämättä tulee mieleen, että sieltä on nyt joulun alla rahat loppumassa, niin pitää hieman hillitä nostoja tällaisilla teknisillä häiriöillä, jos siellä ylipäätään enää rahoja on. 😅

(Vuosia lurkkaillut palstaa, ja vihdoin piti tunnukset tehdä. Jo oli aikakin.)

Viimeksi muokattu:
Toimikoo muilla Ferratumin sovellus? Itselleni tulee virheilmoitus: "Emme voi vahvistaa laitettasi. Virhekoodi 8".

Vielä viikonloppuna toimi ja sain nostettua suomalaiselle tilille rahaa. Väistämättä tulee mieleen, että sieltä on nyt joulun alla rahat loppumassa, niin pitää hieman hillitä nostoja tällaisilla teknisillä häiriöillä, jos siellä ylipäätään enää rahoja on. 😅

(Vuosia lurkkaillut palstaa, ja vihdoin piti tunnukset tehdä. Jo oli aikakin.)
Nostin sieltä just eilen kymppitonnin pörssiosakekauppaa varten. Rahat oli Nordeassa 3 sekunnissa.

Minulla on tullut Ferratumin sovelluksen kanssa virheilmoituksia jos olen käyttänyt samaan aikaan VPN-yhteyttä tai olen ollut EU:n ulkopuolisessa maassa ja siellä olevassa verkossa. Tämä jälkimmäinen on toki saatu taklattua VPN-yhteydellä Suomeen ja taas on toiminut.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
294 573
Jäsenet
80 733
Uusin jäsen
totntoni

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom