Säästäminen ja sijoittaminen (osakkeet, rahastot, ETF:t...)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purple
  • Aloitettu Aloitettu
Osaako joku suomentaa tämän? Mitähän taikasieniä mahdettu syödä..

Tylsät perustarpeet voi tulla kuvioihin, ruoka ja vastaavat, jos sijoittajat vaihtaa sijoituksia ennen myllerlystä.

Trumpin pitäisi keksiä jotain lähes mahdotonta tai no mahdotonta, koska nyky tieteellä lehmät ei lennä, ettei markkinat hirveästi muutu ja pysyisi rauhallisina.

BOAT ETF on laivayhtiöitä, varustamoita tai jotain sellaisia, pienissö ongelmissa tienaavat hyvin, koska rahtihinnat nousee ja jos ongelma paljin suurempi niin osake körsii.

Ehkä jotain tällaista. Väitteisiin en ota kantaa.

Täällä mielipiteitä Adobesta? Ilmeisesti tekoälyhuumassa osake laskenut kuin lehmän häntä, kun varmaan pelätään että tekoäly vie ohjelmistoilta markkinat tulevaisuudessa. Itse nyt en niin super vakuuttunut ole tekoälyn huimista kyvyistä ainakaan vielä, mutta toisaalta olen kuullut myös, että Adobe rahastaisi käyttäjänsä kuiviin hinnoittelullaan jo nykyisin? :hmm: Itsellä ei siis juuri kokemusta kyseisen firman tuotteista tai niiden mahdollisista vaihtoehdoista ole, kun en mitään kuvanmuokkausta ole harrastanut.

Täällä mielipiteitä Adobesta? Ilmeisesti tekoälyhuumassa osake laskenut kuin lehmän häntä, kun varmaan pelätään että tekoäly vie ohjelmistoilta markkinat tulevaisuudessa. Itse nyt en niin super vakuuttunut ole tekoälyn huimista kyvyistä ainakaan vielä, mutta toisaalta olen kuullut myös, että Adobe rahastaisi käyttäjänsä kuiviin hinnoittelullaan jo nykyisin? :hmm: Itsellä ei siis juuri kokemusta kyseisen firman tuotteista tai niiden mahdollisista vaihtoehdoista ole, kun en mitään kuvanmuokkausta ole harrastanut.

Jos katsot sitä laskevaa käyrää, niin missä vaiheessa perustelu siihen mukaan lähtemisestä muuttuu ei->kyllä? Minä en tiedä muita tapoja kuin kevyt tekninen analyysi kurssille, ei vaikuta kovin kuumalta kamalta nyt. Myöskin tekki voi joutua odottamaan nousua pitkään pelkästään sektorin takia. -7% tänään pudotus, ei ihan kuuminta kamaa.

Älä osta dippiä, markkina on väärä sille touhulle. SPY menee kapeassa put/call putkessa ties kuinka pitkään.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
302 643
Jäsenet
82 198
Uusin jäsen
joemama12

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom