Seligsonin rahastot ovet edelleen erittäin kilpailukykyisiä muihin kotimaisiin verrattuna ja tuottavat hyvin meille osakesäästäjille
a)
Global Top 25 Brands -rahaston juoksevat kulut edellisen vuoden aikana (vuonna 2017) olivat 0,60 %. Se on piensijoittajille suunnatuista rahastoista kategoriansa kulutushyödykkeet ja päivittäistavarat edullisin vaihtoehto. Tässä joitakin rahastoja, joihin säästän itse säännöllisesti joka kuukausi.
b)
Global Top 25 Pharmaseuticals -rahaston juoksevat kulut edellisen vuoden aikana (vuonna 2017) olivat 0,61 %. Se on piensijoittajille suunnatuista rahastoista kategoriansa (terveydenhoito) edullisin vaihtoehto.
c)
Aasia Indeksirahaston juoksevat kulut edellisen vuoden aikana (vuonna 2017) olivat 0,46 %. Se on piensijoittajille suunnatuista rahastoista kategoriansa toiseksi edullisin vaihtoehto. Edullisempi: OP-Aasia Indeksi (juoksevat kulut 0,41 %).
d) OMX Helsinki 25 Indeksiosuusrahasto voitti jälleen
Morningstar Suomi osakeindeksirahasto luokan kisan.
Lisäksi Seligsonilla on loistava asiakaspalvelu. Olen varannut sinne pari kertaa ajan, jossa olen keskittynyt parin tunnin ajan pommittamaan heitä mieltä askarruttavilla asioilla ja saanut vielä aamiaisen kaupan päälle.