SAA POISTAA RX 6800 XT ---> 3070 + €€€€ TURKU

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sandur
  • Aloitettu Aloitettu
SAA POISTAA

Eli vaihdetaan jimssiltä ostettu PowerColor Radeon RX 6800 XT --- > 3070 korttiin. Tarjoa vaihtoa kortin mallin ja välirahan kera.
Tämä 6800 XT laitettu koneeseen ja asennettu vain uusimmat ajurit. Ei viritelty ja kelloteltu. Alkuperäinen pakkaus ja kuitti tottakai löytyy.

Viimeksi muokattu:
Ei sulla olis haluja ajella Lohjalle päin? Löytyis uusi avaamaton Gainward GeForce RTX 3070 Phantom. Jimmssiltä ostettu noin viikko sitten hintaan 649€.

Ei sulla olis haluja ajella Lohjalle päin? Löytyis uusi avaamaton Gainward GeForce RTX 3070 Phantom. Jimmssiltä ostettu noin viikko sitten hintaan 649€.
saloon asti kurvailen vähintään kerran viikossa. Millainen väliraha olisi mielessä?

Tuolla myyntipuolella tuli juuri 3070 myyntiin, jos se kiinnostaa niin olisin valmis ostamaan sen 6800 XT:n hankintahintaan + postit.

EDIT: Se onkin näemmä nouto, mutta voin itse hakea sen ja pistää postiin. Tuossa linkki, jos tällainen diili kiinnostaa. Asun siis itsekin Espoossa. Sinänsä tapaaminen Salossakin onnistuisi, eipä sinne aja täältä kuin reilun tunnin.

Viimeksi muokattu:
3070-myyjä on tosiaan tähän valmis, eli jos kelpaa Jimms'stä 7.12. ostettu Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC hinnalla 590, ja siihen päälle hintaero 6800XT:si ostohintaan + postit (tai nouto Salosta), niin ilmoittele.

Tuo zotac ei kyllä houkuta. Mutta kurkkaan mitä on myynnissä ja voisin ehkä vain myydä tuon 6800xtn sulle hankinta hinnalla ja ostan sitten itse tilalle jotain.

Juu, se passaa hyvin. Kumpi powercolorin malli sulla muuten on, Red Dragon vai Red Devil? Kumpi tahansa kelpaa, kiinnostaa vaan tietää.

Mulla olisi ehdottaa vaihtoa välirahan kanssa palitin rtx 3070 gaming pro näyttikseen jonka saa oc malliksi vaihtamalla biosia

Väliraha suhteessa menetettyyn suorituskykyyn on niin olematon, että poistetaan koko vaihtoilmoitus.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 131
Jäsenet
74 763
Uusin jäsen
Bes01

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom