Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi pelihahmolla on lamppu. Ja kun kerran aikalailla säheliä ei ole, niin se tuikku tuvan nurkassa ei paljon valaise.Toivottavasti tähän tulee jossain välissä pelimoottoripäivitys uudempaan UE5 versioon ja samalla HWRT tuki. Tässä SW Lumenissa on se vika, ettei sen tarkkuus riitä sisätilojen kunnolliseen valaisuun ja sisätilat ovat tässä pelissä päiväsaikaan aivan liian pimeät.
Jäätävän kokosia mötköjä nää vaikka ei nuo pari viimestä patch noteseiltaan niin isoja. Hyvä että reagoivat nopeesti!19.34 GB steamissä
Vielä kun saisivat varjot toimimaan lampun kanssa, nyt jotenkin antiikkinen toteutus. Varsinkin Alan Wake 2 jälkeen tuo oikein pistää silmään kun se tuoreena kokemuksena siitä mitä se voisi olla.Onneksi pelihahmolla on lamppu. Ja kun kerran aikalailla säheliä ei ole, niin se tuikku tuvan nurkassa ei paljon valaise.
1.0.3 ei vaikuta mitenkään ihmeelliseltä pätsiltä, mutta kokoa on 36.66 Gb GOG:sta ladattuna
näköjään löytyy pari +30Gb filua ja loput pienempiä. joten voi olettaa että lisää isoja pätsejä luvassa jos korjaukset liittyy noihin.Mitä redditistä luin johtuu ihan pelimoottorista jos yhtä koodi riviä muokataan tai siihen lisätään jotain niin koko paketti ladataan uudestaan
Paskaa koodaamista vaan. Ei sitä koko XX GB tiedostoa tarvitse siirtää jos sen sisällä muuttuu osia. Differential / Delta patching keksittiin jo about 100 vuotta sitten ja muistaakseni esim. Diablo 2:ssa se oli käytössä ja siinä oli muutamia gigatavujen kokoisia tiedostoja mitkä sisälsi koko pelin.näköjään löytyy pari +30Gb filua ja loput pienempiä. joten voi olettaa että lisää isoja pätsejä luvassa jos korjaukset liittyy noihin.
Kyllä, aivan samoja ongelmia!Vaikuttaa uudelta Cyberpunk julkaisulta eli katellaan ostamista alelaarista vuoden päästä jos olis pelattavassa kunnossa
Kyllä, aivan samoja ongelmia!
Cyberpunk oli oikeasti peli kelvoton ja vedettiin myynnistä pois ja vertaat stalkkeria siihen!?
Näitä "hyvin pyörii resoluutiolla x" on melko turha postata kun ei ole mitään tietoa asetuksista saatikka raudasta. Hyvinpyöriminen on myös jossain määrin subjektiivinen käsite. Joillekin se on 60fps ja toisille 160fps.Maisemat ja infra ovat mielenkiintoista ja kaunista. Hyvin pyörii 3840x1600 melkein kaikki Epicillä. Yhtään kertaa ei ole kaatunut, eikä muutenkaan ole bugeja tullut vastaan.
Kritiikkipuolelle voi laittaa, että aika pahasti vie immersiota, kun viholliseen saa ampua lippaallisen vatsaan ja rintaan, ja tyyppi vaan horjahtelee. Vain headshot lopettaa elämän. Tässä on valittu vaikeutukseksi tuo, kun itse hahmot ovat täysin aivottomia idiootteja, ja enimmäkseen vaan kävelevät ase tanassa kohti pelaajaa/kuolemaansa.
Erämaa on kuollut, siellä ei ole oikein mitään elämää/tapahtumia.
Koitappa pelata alkuperäistä stalkkeria Gamma modin kanssa vaikeimalla vaikeustasolla. Perus aseella ja luodilla et saa kuin hikisen Banditin hengiltä kun sillä ei ole mitään suojia.Maisemat ja infra ovat mielenkiintoista ja kaunista. Hyvin pyörii 3840x1600 melkein kaikki Epicillä. Yhtään kertaa ei ole kaatunut, eikä muutenkaan ole bugeja tullut vastaan.
Kritiikkipuolelle voi laittaa, että aika pahasti vie immersiota, kun viholliseen saa ampua lippaallisen vatsaan ja rintaan, ja tyyppi vaan horjahtelee. Vain headshot lopettaa elämän. Tässä on valittu vaikeutukseksi tuo, kun itse hahmot ovat täysin aivottomia idiootteja, ja enimmäkseen vaan kävelevät ase tanassa kohti pelaajaa/kuolemaansa.
Erämaa on kuollut, siellä ei ole oikein mitään elämää/tapahtumia.
Näitä "hyvin pyörii resoluutiolla x" on melko turha postata kun ei ole mitään tietoa asetuksista saatikka raudasta. Hyvinpyöriminen on myös jossain määrin subjektiivinen käsite. Joillekin se on 60fps ja toisille 160fps.
Voi hyvinkin olla. Mutta pointti olikin vaan sanoa, että kun ei ole osattu vihollisesta tehdä millään tavalla älykkäästi toimivaa, on valittu vaikeutukseksi tällainen epärealistinen keino, ja se vie immersiota. Se, että se on ollut jo aiemmassa pelissä, on tavallaan vielä vähän ankeampaa.Koitappa pelata alkuperäistä stalkkeria Gamma modin kanssa vaikeimalla vaikeustasolla. Perus aseella ja luodilla et saa kuin hikisen Banditin hengiltä kun sillä ei ole mitään suojia.
No ihan totta. Olisi ehkä voinut vaan laittaa, että pyörii hyvin omiin odotuksiini verrattuna, mitkä olivat seurausta siitä kun luki raportteja huonosta optimoinnista.
Mutta kun resoluutio tuli mainittua, niin kerrotaan nyt, että rautana 5900X ja RTX 3080 10Gb. FSR päällä ja asetukset tämän alla olevan mukaisesti, eli aika monta asetusta kuitenkin on pudotettu alemmas. Minulle 60 fps on riittävä taso tällaisessa fiilistelypelissä, tässä vaihtelee noilla asetuksilla 60-100 fps.
Voi hyvinkin olla. Mutta pointti olikin vaan sanoa, että kun ei ole osattu vihollisesta tehdä millään tavalla älykkäästi toimivaa, on valittu vaikeutukseksi tällainen epärealistinen keino, ja se vie immersiota. Se, että se on ollut jo aiemmassa pelissä, on tavallaan vielä vähän ankeampaa.
No ihan totta. Olisi ehkä voinut vaan laittaa, että pyörii hyvin omiin odotuksiini verrattuna, mitkä olivat seurausta siitä kun luki raportteja huonosta optimoinnista.
Mutta kun resoluutio tuli mainittua, niin kerrotaan nyt, että rautana 5900X ja RTX 3080 10Gb. FSR päällä ja asetukset tämän alla olevan mukaisesti, eli aika monta asetusta kuitenkin on pudotettu alemmas. Minulle 60 fps on riittävä taso tällaisessa fiilistelypelissä, tässä vaihtelee noilla asetuksilla 60-100 fps.
Voi hyvinkin olla. Mutta pointti olikin vaan sanoa, että kun ei ole osattu vihollisesta tehdä millään tavalla älykkäästi toimivaa, on valittu vaikeutukseksi tällainen epärealistinen keino, ja se vie immersiota. Se, että se on ollut jo aiemmassa pelissä, on tavallaan vielä vähän ankeampaa.