Myyty Ryzen 5 3600, ROG Strix B450-F gaming, Kingston 2x8gb 3200MHz (CL16) *YLÖJÄRVI*

Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
162
Myytävä tuote: Ryzen 5 3600, ROG Strix B450-F gaming, Kingston 2x8gb 3200MHz (CL16)
Hinta: 330€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 24.4.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa:

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Ylöjärvi
Toimitustapa: Nouto etusijalla, postitus myös mahdollinen
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, Siirto-maksu


Kuva: 5.jpg6.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
707
HP ja nouto

Perutaan, haussa mATX-emolevy - ilmoitettu myyjälle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
162
Johla:lla liipasin herkällä, eli paketti on edelleen myynnissä!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
162
Laitoin YV: pakettihinnalle ja vielä en tosiaan myy prossua erikseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
863
Minulle kelpaisi muistit noudolla, jos lähdet pilkkomaan
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
162
750€ olisi hinta koko setille ilman oheislaitteita.

Näytönohjain menossa kaupaksi joten loppupaketti ilman sitä 430€ (eli sis. myös kotelon, virtalähteen ja Noctuan)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
162
Yllä tuli tarjous HP + postit koko setistä, joten toistaiseksi menossa sinne. Mikäli ei mene kaupaksi, niin sitten palataan EscoP kanssa asiaan, alkuperäinen jäähy on käyttämätön paketissaan.
 
Liittynyt
24.05.2020
Viestejä
150
SirraH77 ei vastaile viesteihin vaikka on paikalla, joten kaupat tehty HP:lla EscoP:n kanssa. Tämä myyty!
Hmm. Tähän täytyy kyllä kommentoida hieman, että ei tule ihan täysin väärä kuva meikäläisestä.

Eli minun käsityksen mukaan olimme hieromassa vielä kauppoja (siis sen sovitun peruspaketin lisäksi).

Kello 19:28:
Lähetit priva viestin jossa kerroit hinnan paketista näytön kanssa.

Kello 21:36
Ilmoitat täällä, että minä en vastaile viesteihin. Samalla kertoen tehneesi kaupat EscoP:n kanssa.

Tässä välissä perheellisellä ihmisellä on aika paljon tekemistä (mm. lasten iltatouhut). Iltatouhujen jälkeen selvitin sitä postimaksua ja tutkin hieman tuota näyttöä tarkemmin. Ja kohta huomasin, että tähän ketjuun tuli tuo sinun ilmoitus kaupoista EscoP:n kanssa.

Mielestäni en kyllä kauheasti vitkastellut, etkä sinä mitenkään ilmoittanut, että nyt on tulenpalava kiire asian kanssa. Olimmehan jo silloin sopineet kaupoista ainakin siitä 430€ setistä.

Ehkä olisi ollut tyylikkäämpää, jos olisit laittanut minulle viestiä ja sanonut takarajan vastaukselle otanko lisälaitteita kauppaan mukaan vai en. En ole tehnyt vielä montaa kauppaa täällä, mutta onko tämä todellakin normaali tyyli hoitaa kaupantekoa?

No onneksi löysin vielä paremman paketin tänään, joten oikeastaan teit minulle palveluksen ;)
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
162
Jos näyt aktiivisena foorumilla selailemassa muita tuotteita, etkä vastaa minun usempaan kysymysmerkillä varustettuun YV viestiin, sen jälkeen kun olet tiedustellut jokaisen myyntikohteeni hintaa pakettiin, oletan sinut hupihuutajaksi. Varsinkin jos viestihistoriasi on vain kauppa-alueelta ilman kauppiaspalautteita.

Voi olla että tein liian äkillisen päätöksen myydä seuraavalle ja pahoittelen sitä, mutta silti jos tarjoaa HP:n kasasta suht uutta ja haluttua tavaraa, niin voisi viedä kaupan maaliin aktiivisella viestittelyllä jos kerran on paikalla foorumilla.
 
Liittynyt
24.05.2020
Viestejä
150
Ymmärrän, että olet saattanut törmätä jo useammanlaiseen ostajaan :). Etkä luonnollisestikaan tunne minua.

Ehkä meidän tyylit eroavat hieman. Itse tykkään funtsia asioita hieman. Tässä yritin löytää tietoa tuosta näytöstä ennen kuin
tekisin lopullisen päätöksen. Oltiiinhan me jo sovittu se 430€ kauppa. Enkä olettanut olevan enää kiire.

Ehkä kuitenkin olisit voinut kertoa, että on joku aikaraja. Tässä puhuttiin kuitenkin vain kahdesta tunnista. Itse en ehtinyt tehdä päätöstä sen koko paketin suhteen, kun olen funtsijaluonne.

Ja ihan vaan kaikille tiedoksi, että en ole hupihuutelija. Tein pari viikkoa sitten hyvin sujuneet kaupat 1070 ti näyttiksestä.

En halunnut menettää mainettani tämän episodin takia, siksi kirjoitin oman näkemykseni asioiden kulusta.

Mutta tälläistä se on tämä foorumi kommunikointi ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 072
Viestejä
4 226 129
Jäsenet
71 165
Uusin jäsen
Anger

Hinta.fi

Ylös Bottom