• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Russell Hobbs SatisFry Air and Grill Gigantti 89,95€

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
Saattoi olla huonoa tavaraa Lidlin kampanja fish and chips... Mutta kumallinen feature tuntui että tuo ei jatkuvasti pyöritä moottoria. Olisiko kovemilla tehoilla eroa...

Kannattaa myös ajaa alkuun ns. rasvapoltto kärytti jonkun kun tein tämän.
Käytä airfryer asetusta ni sit ilmeisesti pyörii tuuletin aina.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
Eipä sit tarvinnu ees kokeilla tätä että pärjääkö millään tavalla philipsille, kun ei tota pysty saamaan missään asennossa niin että sen vtun kannen saisi kokoneen auki kun ottaa kaappeihin väkisin kiinni :mad:
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
98
Eipä sit tarvinnu ees kokeilla tätä että pärjääkö millään tavalla philipsille, kun ei tota pysty saamaan missään asennossa niin että sen vtun kannen saisi kokoneen auki kun ottaa kaappeihin väkisin kiinni :mad:
Kai sen voisi aina käytön ajaksi nostaa lieden päälle tai vaikka keskelle ruokapöytää. Tänne tarvitaan testiraporttia! Mut meni palautukseen kun sijoittelu hankalaa?
Omakin kyllä odottaa jo kotona että jotain yöpalaa täytyy sillä koittaa valmistaa jahka tästä kotiin aikanaan ehtii.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
361
40 euron airfryeri on parempi kuin tämä russeli kun tein raa'asta potusta samanlaista. laitoin ritilän päälle 180c 15 minuutiksi, sitten lisäsin aikaa 200c 15 minuuttia.
Ei ainakaan itselläni mene jatkoon ranskalaisten teko :D

Mutta tästä löytyy haudutustoiminto, joten voin heittää haudutuspadan pois viemästä nyt tilaa.
Pitää huomenna sitten tehdä uunijuureksia tällä ja ensiviikolla sitten jotain laatikkoruokaa, jos tuolla pohjalla voisi käristää jauhelihat ja tehdä sitten siihen suoraan laatikon.
Sitten myöhemmin kokeilla myös tehdä kuivakakkuja tai leipää. Onhan tuo hyvä jos omiin tarpeisiin menisi.
kanasuikaleiden paisto tai muiden lihojen ja suoraan siihen sitten tekisi kylkeen wokkivihannekset. Kätevä sitten se vuoka on varmaan nostaa jääkaappiin.
Pitää nyt katella rauhassa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
Kai sen voisi aina käytön ajaksi nostaa lieden päälle tai vaikka keskelle ruokapöytää. Tänne tarvitaan testiraporttia! Mut meni palautukseen kun sijoittelu hankalaa?
Omakin kyllä odottaa jo kotona että jotain yöpalaa täytyy sillä koittaa valmistaa jahka tästä kotiin aikanaan ehtii.
Ei voi.
Siinä menee se raja tuleeko jostain laitteesta turhake vaiko ei, se pitää olla heti helposti käytettävissä, kuten se philipsin xxl nyt on.

Tosi typerä kyllä toi kannen suunnittelu tossa, harvalla on kaapistojen alla tilaa avata yli puoli metriä korkeaa kantta, niin että se pitäisi saada reunalta 40cm syvyydeltä suoraan ylöspäin osoittamaan.
Vaatii melkein 2x enemmän tilaa ylöspäin mitä muut laitteet.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 230
Kai sen voisi aina käytön ajaksi nostaa lieden päälle tai vaikka keskelle ruokapöytää. Tänne tarvitaan testiraporttia! Mut meni palautukseen kun sijoittelu hankalaa?
Omakin kyllä odottaa jo kotona että jotain yöpalaa täytyy sillä koittaa valmistaa jahka tästä kotiin aikanaan ehtii.
Meillä hyvin mahtuu keittotason päälle ja kannen saa auki. Ei varmaankaan ole paras pelkkä airfryer, mutta todella monipuolinen laite, jolla tekee paljon muutakin. Puhdistettavuus vaikuttaa myös erinomaiselta, joka itselle melkein tärkeämpi ominaisuus kuin joku ranujen maku.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 255
Philipsin 2 vuotta vanha Airfryer vaihtuu nyt tähän. Jotenkin tuntuu, että tehot on laskeneet ajan kanssa ja se pinnoite on korissa nyt vähän tahmea. Toimii kyllä puolityhjillä koreilla hyvin, mutta raskalaisista ei tule yhtä rapeita kuin ennen ja ei siinä voi laittaa kahden hengen annosta enää (niin, että kaikista tulee kypsiä).

Kyllä käytän niin usein, että tämmöinen saa vieläkin paikkansa keittiössäni. Ja tuntuisi hölmöltä ostaa uusi Philips kahden vuoden välein, niin koetan nyt tätä.

--

Minulle suuria plussia olivat nuo @pokkus mainitsemat: puhdistus astianpesukoneessa ja monipuolisuus. En ikinä onnistunut leipomaan sämpylöitä vanhassa Airfryerissä, jos tässä onnistuisi. Fazerin karjalanpiirakat (pakaste) sen sijaan onnistuivat hyvin ja aika moni muu pakastepussista napattu pieni kypsennys.

Lisäksi Russell Hobbs riisinkeittimessäni on myös "pidä riisi lämpimänä" ja jos tässä on samanlainen automaatilla: loistavaa. Pari kertaa on käynyt niin, että olen laittanut ruoan tulemaan ja sitten pomo on häirinnytkin etätyöpäivää ylimääräisellä kokouksella / se on valmistunut kesken pitkän kokouksen, niin sen voi myöhemmin ottaa sieltä ja syödä lämpimänä velvollisuuksien jälkeenkin. Katsotaan nyt, olen myöhäinen tilaaja ja saan tuon viimeisten joukossa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
Philipsin 2 vuotta vanha Airfryer vaihtuu nyt tähän. Jotenkin tuntuu, että tehot on laskeneet ajan kanssa ja se pinnoite on korissa nyt vähän tahmea. Toimii kyllä puolityhjillä koreilla hyvin, mutta raskalaisista ei tule yhtä rapeita kuin ennen ja ei siinä voi laittaa kahden hengen annosta enää (niin, että kaikista tulee kypsiä).

Kyllä käytän niin usein, että tämmöinen saa vieläkin paikkansa keittiössäni. Ja tuntuisi hölmöltä ostaa uusi Philips kahden vuoden välein, niin koetan nyt tätä.

--

Minulle suuria plussia olivat nuo @pokkus mainitsemat: puhdistus astianpesukoneessa ja monipuolisuus. En ikinä onnistunut leipomaan sämpylöitä vanhassa Airfryerissä, jos tässä onnistuisi. Fazerin karjalanpiirakat (pakaste) sen sijaan onnistuivat hyvin ja aika moni muu pakastepussista napattu pieni kypsennys.

Lisäksi Russell Hobbs riisinkeittimessäni on myös "pidä riisi lämpimänä" ja jos tässä on samanlainen automaatilla: loistavaa. Pari kertaa on käynyt niin, että olen laittanut ruoan tulemaan ja sitten pomo on häirinnytkin etätyöpäivää ylimääräisellä kokouksella / se on valmistunut kesken pitkän kokouksen, niin sen voi myöhemmin ottaa sieltä ja syödä lämpimänä velvollisuuksien jälkeenkin. Katsotaan nyt, olen myöhäinen tilaaja ja saan tuon viimeisten joukossa.
Eipä tätäkään saa astianpesukoneessa pestä.
Tai ”saa”, ja sitten haukutaan taas 6-12kk päästä laitetta ku oli niin paska ettei pinnoite kestä.
Mikään pinnoite ei kestä pitkään apk käyttöä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 255
Eipä tätäkään saa astianpesukoneessa pestä.
Tai ”saa”, ja sitten haukutaan taas 6-12kk päästä laitetta ku oli niin paska ettei pinnoite kestä.
Mikään pinnoite ei kestä pitkään apk käyttöä.
En minä Philipsiäkään joka kerta pese astianpesukoneessa, mutta ainakin kerran kuukaudessa. Lisäksi se tuuletin + lämpövastus siellä ylhäällä - niitä ei ole pesty ikinä :oops:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
En minä Philipsiäkään joka kerta pese astianpesukoneessa, mutta ainakin kerran kuukaudessa. Lisäksi se tuuletin + lämpövastus siellä ylhäällä - niitä ei ole pesty ikinä :oops:
Ei niitä saisi kertaakaan pestä.
Ei siitä käsipesusta nyt niin isoa vaivaa ole…
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
912
40 euron airfryeri on parempi kuin tämä russeli kun tein raa'asta potusta samanlaista. laitoin ritilän päälle 180c 15 minuutiksi, sitten lisäsin aikaa 200c 15 minuuttia.
Ei ainakaan itselläni mene jatkoon ranskalaisten teko :D
Mitenhän sitten ihan pakaste ranut. Kai se nyt onnistuu yhtä hyvin kuin peristeisellä Airfryerilla?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
Mitenhän sitten ihan pakaste ranut. Kai se nyt onnistuu yhtä hyvin kuin peristeisellä Airfryerilla?
No ei vitussa onnistu.
Pakasteranut nimenomaan vaatii sen airfryerin et niistä tulee mahtavia, tämä ei ole sanalla sanoen airfryer vaan enemminkin hauduttaja + kiertoilma.
Tehoton ilmakierto eikä tässä ole edes reikätasoa että ilma kiertäis ruoan alle myös.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 230
No ei vitussa onnistu.
Pakasteranut nimenomaan vaatii sen airfryerin et niistä tulee mahtavia, tämä ei ole sanalla sanoen airfryer vaan enemminkin hauduttaja + kiertoilma.
Tehoton ilmakierto eikä tässä ole edes reikätasoa että ilma kiertäis ruoan alle myös.
Kokeilitko sä edes tehdä ruokaa tällä vai kommentoitko mutulla? Vähän kuulostaa kiukuttelulta viestit sen jälkeen kun laite oli liian iso sun käyttöön.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
361
Kokeilitko sä edes tehdä ruokaa tällä vai kommentoitko mutulla? Vähän kuulostaa kiukuttelulta viestit sen jälkeen kun laite oli liian iso sun käyttöön.
Yhdyn kyllä tuohon Godin kanssa. Ei tätä laitetta ole tarkoitettu kilpailemaan airfryer-toiminnon kanssa. Ranskalaisten tekoon itse kyllä suosiolla nyt käytän tuota minun 40 euron halvempaa pientä fryeriä. Kyllä ne vaativat ritilän jossa ilma pääsee kiertämään ympäri.
Kyllä ne saa kypsiksi, mutta ei niistä tule yhtään samanlaisia kuin normaalissa airfryerissa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
Kokeilitko sä edes tehdä ruokaa tällä vai kommentoitko mutulla? Vähän kuulostaa kiukuttelulta viestit sen jälkeen kun laite oli liian iso sun käyttöön.
Luin tästä aika paljon arvosteluita ja katsoin videoita ja tutkin toimintaperiaatteita…
Jos luet alusta mun viestejä niin sillon jo sanoin että ostan tämän testiksi jos voisi korvata philipsin, vaikka ei airfryerina niin hyvä olekaan…
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 230
Luin tästä aika paljon arvosteluita ja katsoin videoita ja tutkin toimintaperiaatteita…
Jos luet alusta mun viestejä niin sillon jo sanoin että ostan tämän testiksi jos voisi korvata philipsin, vaikka ei airfryerina niin hyvä olekaan…
Eli ymmärsinkö oikein, ettet kokeillut tätä itse tekemällä ruokaa?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
Eli ymmärsinkö oikein, ettet kokeillut tätä itse tekemällä ruokaa?
Kyllä ymmärsit, en nähnyt mitään järkeä lähteä uutta tuotetta likaistamaan jotta gigantti voi sen uutena edelleen myydä.

Edelleen, jos et tätä ranskis asiaa ymmärrä niin katso joku video tai arvostelu laitteesta, se on ihan perus fysiikkaa miten ne pitäisi kypsentää, et ilmeisesti ole koskaa airfryeria käyttänyt jos on noin hankala ymmärtää miksi umpinaiselta vuoalta ei saa yhtä hyviä ranuja kuin normaalista vaikka 20e maksavasta airfryerista missä kiertää ilma (moninverroin kovempaa) 360 astetta ranujen ympärillä…
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 230
Edelleen, jos et tätä ranskis asiaa ymmärrä niin katso joku video tai arvostelu laitteesta, se on ihan perus fysiikkaa miten ne pitäisi kypsentää, et ilmeisesti ole koskaa airfryeria käyttänyt jos on noin hankala ymmärtää miksi umpinaiselta vuoalta ei saa yhtä hyviä ranuja kuin normaalista vaikka 20e maksavasta airfryerista missä kiertää ilma (moninverroin kovempaa) 360 astetta ranujen ympärillä…
Ei tarvitse videoita katsella, kun ajattelin ihan itse asian kokeilla ja todeta, jolle annan suuremman painoarvon. Ei tarvitse sitten mutuilla. Lähinnä pistää silmään tuollaiset kärkkäät kommentit ilman oikeaa omaa kokemusta. Samalla mutulla ja "fysiikan peruslaeilla" voisi muuten laittaa kaikki halvat airfryerit samaan kastiin ilman tuotteiden oikeaa testausta ja vertailua.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 276
Ei tarvitse videoita katsella, kun ajattelin ihan itse asian kokeilla ja todeta, jolle annan suuremman painoarvon. Ei tarvitse sitten mutuilla. Lähinnä pistää silmään tuollaiset kärkkäät kommentit ilman oikeaa omaa kokemusta. Samalla mutulla ja "fysiikan peruslaeilla" voisi muuten laittaa kaikki halvat airfryerit samaan kastiin ilman tuotteiden oikeaa testausta ja vertailua.
Ja sun kokeilulla ei taas ole mitään painoarvoa siihen vertailuun airfryerin kanssa jos et kerran ole sellaisella ranuja tehnyt.

Johan täällä alunperin tämä asia ilmoitettiin ekoissa viesteissä ettei tämä pärjää airfryereille airfryerina koska tämä ei sellainen ole, ja nyt tämän asian on täällä myös todennut käyttäjä jolta löytyy myös af kotona, niin on se nyt taas ihme että pitää väkisin vängätä itsestäänselvää asiaa.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
98
Tämä on multikuukkeri. Paketissakin se lukee, multicooker, satisfry air and grill.
Monitoimilaitteilla on yleisesti tapana että tekee vähän kaikkea mutta missään ei ole erityisen hyviä.
Jää nähtäväksi tämän kohdalla.
Mutta mitä tässä tätä tutkaillut niin vaikuttaa olevan käytännössä minikokoinen uunivuoan ympärille rakennettu kiertoilmauuni.
Eli jos se vuoka ja uuni löytyy jo ennestään niin ehkä tämä ei niin tarpeellinen ole...

Sijoittelu tuottaa korkeuden puolesta vähän haasteita täälläkin.

Enimmäkseen sen airfraijjauksen takia tämän ostin, muihin kokkaustapoihin kun löytyy jo toimivat välineet... Jotka muuten vievät vähemmän tilaa eikä pesukaan ole mikään ongelma ollut.
Vaikea nähdä että tällä alkaisin jotain makaronilaatikkoa tekemään paistinpannun ja uunivuoan sijaan, niillä kun tulee varmasti herkkua ja helposti.

Jos se fraijjaus ei niin loistavasti suju niin saattoi olla itselle vähän vikaostos.
Kyllä tämäkin silti jostain paikkansa löytää, olkoon vaikka syntymäpäivälahja äidille. Hänellä on sentään pöytätilaa missä tästä mahtuu jopa avaamaan kannen ja todennäköisesti minua enemmän kiinnostusta haudutella ja vaikkapa leipoa tämän avulla.

Itselle sitten tilalle ihan aito airfryer, Philipsin XXL jos vielä tarjouksessa siinä vaiheessa kun olen kyennyt testailun perusteella muodostamaan lopullisen tuomion.

Mutta testaillaan nyt ensin siis. Ja minähän vertaan tätä tässä vaiheessa lähinnä uuniin kun en ole muuta käyttänyt.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 230
Ja sun kokeilulla ei taas ole mitään painoarvoa siihen vertailuun airfryerin kanssa jos et kerran ole sellaisella ranuja tehnyt.
Kuka niin sanoo? Sinäkö? Meillä on airfryer ollut käytössä jo viimeiset 6-7 vuotta.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
98
Eka testi takana. Latasin aparaattiin 400g pussillisen GoDin suosittelemia Oolannin chiliranskalaisia ja päälle parhaita elikkä Rainbowin kananugetteja, 400g niitäkin.

Kyllä tuli erinomaisia. Päältä crispiä ja sisältä moistia. Oli siis rapeita. Ainakaan minun uunillani ei saa vastaavia tehtyä. Rasvassa on tullut friteerattua paljon eikä nämä sen huonompia olleet.
Eli tämän testin perusteella airfraijjauskin toimii hyvin.

Tiedä sitten kuinka taivaallisia joillain oikeilla airfryereillä saa tehtyä jos ne kerta on olevinaan paljonkin parempia tässä hommassa!
Varsinkaan kun en ole päässyt sellaisia maistamaan niin voin olla vallan tyytyväinen tähän laitteeseen tältä osin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
429
Yksi mikä tästä tekee muuhun käyttöön kätevän on tuo suuri pinta-ala. Mukavasti menee 4 hampurilaissämpylän puolikasta keralla. Eli paljon helpompi tuossa antaa niille väriä kuin normi panulla.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 700
Nyt saapui omakin yksilö testiin. Toinen mokoma meni äitienpäivä lahjaksi.
Suorastaan erinomaisesti paistoi ohuet kasslerpihvit sekä pekoniin käärityt kananpojan sisäfileet. Paistiraidat onnistui todella hyvin, tosin ensimmäisessä kassler satsissa raidat jäi aika olemattomaksi kun hakuammuntana laitoin aivan liikaa tavaraa paistumaan kerralla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 525
Viestejä
4 240 376
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom