Philipsin 2 vuotta vanha Airfryer vaihtuu nyt tähän. Jotenkin tuntuu, että tehot on laskeneet ajan kanssa ja se pinnoite on korissa nyt vähän tahmea. Toimii kyllä puolityhjillä koreilla hyvin, mutta raskalaisista ei tule yhtä rapeita kuin ennen ja ei siinä voi laittaa kahden hengen annosta enää (niin, että kaikista tulee kypsiä).
Kyllä käytän niin usein, että tämmöinen saa vieläkin paikkansa keittiössäni. Ja tuntuisi hölmöltä ostaa uusi Philips kahden vuoden välein, niin koetan nyt tätä.
--
Minulle suuria plussia olivat nuo
@pokkus mainitsemat: puhdistus astianpesukoneessa ja monipuolisuus. En ikinä onnistunut leipomaan sämpylöitä vanhassa Airfryerissä, jos tässä onnistuisi. Fazerin karjalanpiirakat (pakaste) sen sijaan onnistuivat hyvin ja aika moni muu pakastepussista napattu pieni kypsennys.
Lisäksi Russell Hobbs riisinkeittimessäni on myös "pidä riisi lämpimänä" ja jos tässä on samanlainen automaatilla: loistavaa. Pari kertaa on käynyt niin, että olen laittanut ruoan tulemaan ja sitten pomo on häirinnytkin etätyöpäivää ylimääräisellä kokouksella / se on valmistunut kesken pitkän kokouksen, niin sen voi myöhemmin ottaa sieltä ja syödä lämpimänä velvollisuuksien jälkeenkin. Katsotaan nyt, olen myöhäinen tilaaja ja saan tuon viimeisten joukossa.