Myyty Rtx 5070ti asus Prime oc(Sotkamo)

Tuote:otsikko
Hinta:945,8e
Tuote ostettu (mistä ja milloin):1.3.25 Gigantti
Kuitti löytyy (takuu voimassa):k/k
Muuta huomioitavaa: luovutus/lähetys onnistuu ma-ti kun saan uuden kortin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa:f2f, posti, mh
Maksutapa: mobilepay

IMG20250314110557.jpg

No ei tuo edellinen vielä ole osto päätöstä tehnyt niin miten se menee sääntöjen mukaan. Et kuuluuko myydä sulle ku tarjosit HP 🤔

Laitoin yv viestiä et suostun laittaa 950e sisältäen postit mutta vastausta ei ole kuulunut että ottaako nyt vai ei niin kaippa sitten menee @samijr24 tuo. @Panze laittoi viestiä että ottaa tuon ni kai mun kuuluu hänelle laittaa menemään kun olin tarjouksen antanut joka odotti lopullista hyväksyntää vain

Oman käsityksen mukaan kauppaa ei ollut silloin vielä sovittu, hp + postit pitäisi silloin kiilata edelle...
No miten tää nyt loppu peleissä menee ku en oo ite niin perillä näistä säännöistä ni joku vois kertoo lopullisen tuomion 🤣 En jaksa mitään jälkipuinteja tän asian tiimoilta ni mennään sääntöjen mukaan ja myyn sille kelle tää niiden mukaan nyt kuuluu. Eli lopullinen vastaus osto päätöksestä panzen puolelta tuli sen jälkeen kun olit tarjonnut HP+PK.

Juu samaa mieltä, sovitaan mieluiten etupeltoon kuin jälkipuheilla. Meillä oli periaatteessa kauppa sovittu 950e, mutta samijr24 tarjosi hp+postit. Kumpi ratkaisee? Viisaammat kertokoon… :hmm: vai tekeekö myyjä arvonnan? :)

Jos myyjä oli kerennyt laittaa viestiä ensimmäiselle että sopii (eli siis suostunut) niin lyhykäisyydessään kaupat tehty ja hänelle myydään.

Jos myyjä oli kerennyt laittaa viestiä ensimmäiselle että sopii (eli siis suostunut) niin lyhykäisyydessään kaupat tehty ja hänelle myydään.
Laitoin viestiä siis että suostun 950e sis. Postit mutta lopullinen vastaus osto päätöksestä tuli tuon HP+PK tarjouksen jälkeen

Laitoin viestiä siis että suostun 950e sis. Postit mutta lopullinen vastaus osto päätöksestä tuli tuon HP+PK tarjouksen jälkeen
En tiedä mikä tämä lopullinen vastaus? tässä niin kuin tarkoittaa? Toinen tarjosi jotain ja myyjä ilmeisesti hyväksynyt tarjouksen, minkä jälkeen tarjottu hp+postit? Aika selvä peli minun mielestä?

En tiedä mikä tämä lopullinen vastaus? tässä niin kuin tarkoittaa? Toinen tarjosi jotain ja myyjä ilmeisesti hyväksynyt tarjouksen, minkä jälkeen tarjottu hp+postit? Aika selvä peli minun mielestä?

Ei, vaan tarjottu HP sis. pk. Myyjä vastatarjoaa muutaman euron kalliimpaa. Vastausta ei kuulu, ja tässä välissä samijr24 kiilaa väliin HP + PK.

Ihan selvä tapaus, sääntöjen mukaan myydään HP + PK tarjonneelle eli samijr24:lle.

Ei, vaan tarjottu HP sis. pk. Myyjä vastatarjoaa muutaman euron kalliimpaa. Vastausta ei kuulu, ja tässä välissä samijr24 kiilaa väliin HP + PK.

Ihan selvä tapaus, sääntöjen mukaan myydään HP + PK tarjonneelle eli samijr24:lle.
Joo, onhan tämä sitten selkeä keissi. Olin jotenkin jäänyt kiinni että myyjä oli vain hyväksynyt hp sis. postit tarjouksen:x3:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
271 176
Jäsenet
76 736
Uusin jäsen
aao62

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom