Myyty RTX 4090 Founders Edition [TAMPERE]

Tuote: RTX 4090 Founders Edition
Hinta: 1500€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Nvidia / Proshop 20.7.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuuta ei enää jäljellä
Muuta huomioitavaa:

Pelikäytössä ollut 4090 FE myyntiin 5090 FE tieltä.

Mukaan alkuperäinen pakkaus, (käyttämätön) 12VHPWR -virta-adapteri. Kortti ollut minulla uudesta asti ja olen kortin ainoa omistaja.
Käytössä ollut Corsairin 12VHPWR -adapteri ollut ensiasennuksesta asti paikallaan, joten liitintä ei ole turhaan nitkuteltu.

Toimitustapa: Nouto mieluiten etusijalla
Maksutapa: Tilisiirto (Nordea), Käteinen, MobilePay

6cd83ead-646b-4e8c-bf3c-f07342081a9c.jpg

04c09aab-56d3-407d-9903-e25d2a7ae0ab.jpg

Viimeksi muokattu:
Nyt kyllä kiinnostaisi, että mikä homma, kun säännöt taas tällä pölöllä aivan hakusessa. P voima sana
PS tiedän,että nouto etu sijalla oli, mutta olin ensimmäinen, joka tarjosi HP ja oisin myös voinut noutaa kortin, jos edes olisi tälläistä ehdotettu.
En tiedä mutta voihan voima sana sentään.
Jos ylläpito vois ystävällisesti vähän kaivaa asiaa, no olisi kiva Sampsa 👌

Jotenkin omasta mielestä uskomatonta, että kaveri jolla on melkein 50 kauppiaspalautetta täällä, luulee sivuuttavansa sovitut kaupat tarjoamalla hintapyynnin jälkijunassa :D.

Nyt kyllä kiinnostaisi, että mikä homma, kun säännöt taas tällä pölöllä aivan hakusessa. P voima sana
PS tiedän,että nouto etu sijalla oli, mutta olin ensimmäinen, joka tarjosi HP ja oisin myös voinut noutaa kortin, jos edes olisi tälläistä ehdotettu.
En tiedä mutta voihan voima sana sentään.
Jos ylläpito vois ystävällisesti vähän kaivaa asiaa, no olisi kiva Sampsa 👌

Olisi reilua, että myös sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka väärinkäyttävät sääntöjä ja yrittävät aina rangaista jotakuta sivuston ylläpidon kautta, sovellettaisiin jonkinlaista seuraamusta. Kaupasta oli sovittu jo useita tunteja ennen tätä tarjousta, ja nyt tämä henkilö haluaa jonkun joutuvan rangaistuksiin. Se on ihan naurettavaa.

Rangaistuksiin no huhhu
Olisi reilua, että myös sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka väärinkäyttävät sääntöjä ja yrittävät aina rangaista jotakuta sivuston ylläpidon kautta, sovellettaisiin jonkinlaista seuraamusta. Kaupasta oli sovittu jo useita tunteja ennen tätä tarjousta, ja nyt tämä henkilö haluaa jonkun joutuvan rangaistuksiin. Se on ihan naurettavaa.
Rangaistuksiin no huhhu.
Se nyt ei ollut minulla mielessä.
Lopetetaan tämä keskustelu nyt tähän.
Hyvä kun sait myydyksi, ja kohti uusia tuulia♥️

Statistiikka

Viestiketjuista
299 901
Jäsenet
81 716
Uusin jäsen
teewoan

Hinta.fi