Myyty RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC -näytönohjain, musta (Hämeenlinna)

Tuote: RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC -näytönohjain
Hinta: 350€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa 1/25
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/kyllä
Muuta huomioitavaa: Kuljetus lähialueelle mahdollinen. Mukaan alkuperäinen sisältö paketteineen

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Hämeenlinna
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Mp/tilisiirto

20250121_175923.jpg

Viimeksi muokattu:
Tuote: RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC -näytönohjain
Hinta: 350€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa 1/25
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/kyllä
Muuta huomioitavaa: Kuljetus lähialueelle mahdollinen. Mukaan alkuperäinen sisältö paketteineen

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Hämeenlinna
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Mp/tilisiirto

20250121_175923.jpg

Tarjotaan tuo 350€:n HP + postit

Oletin tän tulevan mulle kun myyjän kanssa yv soviteltiin jo noutoa eilen, mutta sit katkesi kommunikaatio... Olis kiva tietää menikö jollekin toiselle ketjussa?

Viimeksi muokattu:
Oletin tän tulevan mulle kun myyjän kanssa yv soviteltiin jo noutoa eilen, mutta sit katkesi kommunikaatio... Olis kiva tietää menikö jollekin toiselle ketjussa?
Tiedä vaikka olis "kaapattu tili", kuten tässä nyt viime aikoina näitä ollut. Muut ilmoitukset Espoossa ja sitten Hämeenlinnasta tämä ja jos noutokaupat "yhtäkkiä" peruuntu, mutta postilla kelpaakin. Toki eipä se nyt outoa olisi, että muuttaa toiselle paikkakunnalle.

Kauppiaspalautteista:
"Sovitut noutokaupat näytönohjaimesta ei toteutunut. Myyjä lakkasi vastaamasta."

Ennenkin ollut noutokaupoissa ongelmaa. Pikavippaajilla aika yleinen käytäntö tämä, että merkataan ilmoitukseen postia ja noutoa vaihtoehdoksi, mutta noutokauppojen solmiminen on mahdotonta ja samaan aikaan myyjä "sopii" YV:llä postikauppoja. Just saying. En tykkää sotkea muiden myyntiketjuja, mutta @anetsi ja @arska00 mietiikää kaksi kertaa ennen kuin siirtelette mitään rahoja.

EDIT: jaah tämä olikin jo merkattu myydyksi. No HeadCase:lle tämä olisi pitänyt mennä, kumma on jos isompi summa rahaa ei kelvannut...

Olen yllättynyt jos koko näytönohjainta on ylipäätään olemassa.
1. Kuva on ainoastaan paketista, korttia ei kuvissa näy.
2. Epäilyttävän alhainen hinta muihin vastaaviin myytäviin tuotteisiin nähden.
3. Myyjä 370€:n noutotarjouksen hyväksymisen jälkeen päättää laskea hintaa 20€, että voi myydä jollekkin postilla vaikka varmat kaupat noudolla ja korkeammalla hinnalla sovittu?
Kannattaa näissäkin käyttää vähän järkeä.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 960
Jäsenet
82 428
Uusin jäsen
MetalMan_72

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom