Myyty Rtx 3060 asus tuf 12gb (forssa)

Liittynyt
24.05.2020
Viestejä
165
Myytävä tuote:asus tuf rtx 3060 12gb
Hinta:650
Tuote ostettu (mistä ja milloin):kaverilta saanu vaihos kesällä (itse hän osti keväällä uutena)
Kuitti löytyy (takuu voimassa):ei/ei
Muuta huomioitavaa:näyttis ollu pelkässä pelikäytössä ja näyttis on vielä tälläkin hetkellä koneessa kii lähtee myyntiin uuden tieltä pois


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):forssa
Toimitustapa: haku paikanpäältä
Maksutapa:käteinen/pivo


Kuva:
 

Liitteet

g4m3r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.05.2021
Viestejä
193
Tuli katsottua malli väärin
 
Viimeksi muokattu:

g4m3r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.05.2021
Viestejä
193
580
 
Viimeksi muokattu:

McLandman

Matkaaja
BANNED
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
599
600 € tänään sunnuntaina noudolla, jos kaupan tilausnumero ja ostopv järjestyvät tietoisuuteen.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Mites tämä myynti mahtoi mennä? Odottelin myyjältä vastausta kysymyksiin ja tarjouksiin, eikä parempaa tarjousta ainakaan tullut kuin omani?
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Kävin juuri sen hakemassa tuolla 600:lla Forssasta.
No hyvä sulle, mutta tarjosin hänelle saman 600 muutamaa tuntia aikaisemmin samoilla kysymyksillä, joita sinäkin esitit.

Lähestyin yv:nä, kun ei nuo lisäkysymykset välttämättä ole koko ketjun asia. Ja kyselin jo eilen noutoa Forssasta jne. Ei tämä nyt ihan niin mennyt kuin piti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Såmmå på här. Pyysin kuvaa tyyppitarrasta, jotta olis nähnyt mikä malli... Ei kuulunut mitään.

Mutta hp:tä ei tarjottu niin myyjä myy kenelle haluaa. Jos ei halunnut saada extra viiskybästä niin ei siinä mitään.

Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :tup:
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Såmmå på här. Pyysin kuvaa tyyppitarrasta, jotta olis nähnyt mikä malli... Ei kuulunut mitään.

Mutta hp:tä ei tarjottu niin myyjä myy kenelle haluaa. Jos ei halunnut saada extra viiskybästä niin ei siinä mitään.

Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :tup:
Tämä on toki totta, eli näinkin voi halutessaan toimia. Minä kyselin tyyppi tarraa samoin kuin noita asiakastietoja, joiden perusteella uutta kuittia olisi voinut kysyä. Saitko @McLandman jotain kättä pidempää kuittiin liittyen?

Onko tämä nyt kauppiaspalauteasiakaan, kun tällä tavalla voi toimia palstan sääntöjen puitteissa? En kyllä ihan asiallisena toimintaa pidä.
 

McLandman

Matkaaja
BANNED
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
599
Tämä on toki totta, eli näinkin voi halutessaan toimia. Minä kyselin tyyppi tarraa samoin kuin noita asiakastietoja, joiden perusteella uutta kuittia olisi voinut kysyä. Saitko @McLandman jotain kättä pidempää kuittiin liittyen?

Onko tämä nyt kauppiaspalauteasiakaan, kun tällä tavalla voi toimia palstan sääntöjen puitteissa? En kyllä ihan asiallisena toimintaa pidä.
Alunperin yv:ssä kysyin kuittia kello 13:35, ja tarjosin yv:llä 600 kello 13:47 ja laitoin sen julkisesti tähän 14:09 yleiseksi tiedoksi myös.

Sain myyjältä Jimmsin asiakastilin kautta otetun screenshotin jossa on tilausnumero ja ostopvm, kello 16:37, ja kello 17:13 viestin myyjältä, että voin hakea kortin Forssasta. Lähdin Forssaan kello 18 ja kortti oli hallussani noin kello 19:30.

Myyjä voinee enemmän avata muista tarjouksista, minulla ei ostajana ollut tiedossa että joku muukin on 600 tarjonnut yv:llä ennen minua. Se ei noussut esille keskusteluissa.
 
Liittynyt
24.05.2020
Viestejä
165
Tämä on toki totta, eli näinkin voi halutessaan toimia. Minä kyselin tyyppi tarraa samoin kuin noita asiakastietoja, joiden perusteella uutta kuittia olisi voinut kysyä. Saitko @McLandman jotain kättä pidempää kuittiin liittyen?

Onko tämä nyt kauppiaspalauteasiakaan, kun tällä tavalla voi toimia palstan sääntöjen puitteissa? En kyllä ihan asiallisena toimintaa pidä.
Tarjosit muistaakseni 580 ja en ehinny sillon paljoo vastailla.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Tarjosit muistaakseni 580 ja en ehinny sillon paljoo vastailla.
Näet kyllä YV-keskustelusta, että tarjosin 600 e klo 12.31, jos saan sarjanumeron (tai aiemman keskustelun perusteella muita ostoon liittyviä tietoja), johon vastasit 12.57 kysymyksellä löytyykö paketista se sarjanumero.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
mitä te natisette vieläkin tosta, jos ei hp täyty niin myyjä myy miten haluaa.
Kuka natisee? Myyjä itse palasi virheellisen muistikuvansa kanssa asiaan, jonka korjasin. Kortin ostanut taas kertoi tarkemmin, miten prosessi meni. Tätäkään viestiä ei olisi tarvinnut kirjoittaa, ellei joku olisi esittänyt aiheettomia.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
703
Näet kyllä YV-keskustelusta, että tarjosin 600 e klo 12.31, jos saan sarjanumeron (tai aiemman keskustelun perusteella muita ostoon liittyviä tietoja), johon vastasit 12.57 kysymyksellä löytyykö paketista se sarjanumero.
Eli tunnin aikaisemmin kuin klonk Aka McLandman (miks nikki on pitäny muuttaa).. Noh. Ei tää nyt mennyt sitte kuten pitäisi kun samoja asioita olette yv:n kautta tarjonneet ja kyselleet
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 866
Viestejä
4 206 941
Jäsenet
70 992
Uusin jäsen
slavacuckraine

Hinta.fi

Ylös Bottom