Välikommenttina, lämmöntuotto, ainakin Dreame X50:ssa, on olematon verrattuna perinteiseen imuriin. Tässä mielessä on voinut helteistä huolimatta voinut käskeä sen töihin hyvillä mielin. Hikoilematta
Sen sijaan tuon väpyttimen logiikka ei mulle aukea. Välillä se imuroi sinne suuntaan mutta moppaa joka nurkan. Välillä se imuroi todella tarkasti ja moppaa joka nurkan.
Luulen että mä en ole vielä ymmärtänyt kaikkia asetuksia kun en ymmärrä millä kriteereillä se imurointi tapahtuu..
Pesuaineista, luulisin että tässä haetaan noilla kalliilla valmistajan aineilla ainakin vaahtoamattomuutta, monestakin syystä.
Sen huomasin että kyllä tuo Dreamen aine kerrostuu siinä missä muutkin. Eli noin joka 3-5 kerta kannattaa muuttaa asetuksista moppaamaan pelkällä vedellä, moppien pesun voi jättää pesuaineelle silti. Tähän vaikuttaa käytetty veden määrä jonkun verran, perusasioita siivouksessa mutta kaikki ei välttämättä tiedä.
Kenkien mukana tulleet hiekoitussepelin kokoiset kivet on kadonneet mukisematta väpyttimen sisuksiin ja aseman pölypussiin.
Ja löysin asetuksen jolla tuo imaisee lidarin sisään ja menee tosiaan mataliinkin paikkoihin.
En kadu ostoa vieläkään