Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei välttämättä kannattavaa, jos et satu löytämään jotain hyvin vähän käytettyä halvalla. Ja tuskin tuolloin pääset vapaasti valitsemasn merkkiä saati mallia. Käytetyissä joudut todnäk suht pian ostamaan kulutusosia (suodatinta, harjaa jne)Jos nyt hankkisi ensimmäisen robotti-imurin, käytettynä, niin mikä kannattaisi? Yksiö, n.40m2
Kannattaa myös tsekata eri liikkeiden outletteja, saattaa löytyä pienellä käytöllä ollut asiakaspalautus. Löysin omani joka oli yllättävän siisti.Jos nyt hankkisi ensimmäisen robotti-imurin, käytettynä, niin mikä kannattaisi? Yksiö, n.40m2
Compare Roborock Robot Vacuums sieltä vertailu. Helpottaa tuota ominaisuusviidakkoa. S8 näyttäisi imuttelevan jopa lujempaa vs S7,6000Pa vs 5100Pa.Tuo S7 MaxV kiinnostaisi mahdollisesti myös mutta näytti siltä äkkiseltään että tuleva S8 olisi edullisempi mutta pääpiirteittäin samat ominaisuudet? Jos ymmärsin oikein.
Compare Roborock Robot Vacuums sieltä vertailu. Helpottaa tuota ominaisuusviidakkoa. S8 näyttäisi imuttelevan jopa lujempaa vs S7,6000Pa vs 5100Pa.

Mulla mäntylankku ja Q7 Max, eikä se ainakaan naarmuta.Jostain youtubesta muuten kattelin että Roborock S8 naarmuttaisi puulattioita...? En muista mistä mutta kannattaa ainakin debunkata tää mun ehkä väärä muistikuva ennenkuin tammiparketille laittaa S8:a.
Mulla mäntylankku ja Q7 Max, eikä se ainakaan naarmuta.
Jostain youtubesta muuten kattelin että Roborock *******S8****** naarmuttaisi puulattioita...? En muista mistä mutta kannattaa ainakin debunkata tää mun ehkä väärä muistikuva ennenkuin tammiparketille laittaa *******S8******:a.
Samoja laitteita olen katsellut. Jäin sellaisen käsitykseen, että esteiden tunnistamiseen S7 MaxV käyttää kuvallista kameraa ja S8 infrapunaa. Kiinalaisessa tuotteessa jälkimmäinen kuulostaa lähtökohtaisesti turvallisemmalta ja siksikin aion ostaa S8, kunhan se tulee tarjolle.Tuo S7 MaxV kiinnostaisi mahdollisesti myös mutta näytti siltä äkkiseltään että tuleva S8 olisi edullisempi mutta pääpiirteittäin samat ominaisuudet? Jos ymmärsin oikein.
Samoja laitteita olen katsellut. Jäin sellaisen käsitykseen, että esteiden tunnistamiseen S7 MaxV käyttää kuvallista kameraa ja S8 infrapunaa. Kiinalaisessa tuotteessa jälkimmäinen kuulostaa lähtökohtaisesti turvallisemmalta ja siksikin aion ostaa S8, kunhan se tulee tarjolle.
ISO stantardin silti saaneet softalle et pysyisi kuvat robotilla...jotain pitää noiden stantardien eteen tehdä että ne saa, mutta kuka tieten estää sitten myöntämisen jälkeen muuttaa ohjelmistoa. Menee kyllä foliohattuilun puolelle kameran pelkäämisen kanssa, en itse ole jaksanut asiaa miettiä sen enempää kun tuon ISO stantardin näin.Sama kai se on, onko tavallinen vai IR kamera, jos on nettiin liitetty niin vakoilee kuitenkin. Näin ainakin itse asennoiduin kun roboa hommaamassa oltiin...
Mulla tuo Q7 Max ilman telakkaa. Tekee mitä lupaa. Ei tarkempaa kokemusta muista roboista, mutta jos jokin ominaisuus itsellä tulisi seuraavaan, olisi se esineiden tunnistus maassa. En ostaisi telakallista. Säiliötä tyhjää kyllä itsekin.Onko tuo Roborock Q7 millainen imuri? Tradeinn myy sekä telakalla että ilman:
![]()
Techinn | IT- ja elektroniikkaverkkokauppa
Osta Techinn tietokoneet ja elektroniikka. Apple, Samsung, Xiaomi – nopeat toimitukset ja helppot palautukset.www.tradeinn.com
![]()
Roborock Q7 Max Robottipölynimuri Hopeinen | Techinn Robotti-imurit
Hanki Roborock Q7 Max värissä Hopeinen vain 0 €. Täydellinen elektroniikka ja tietokoneet-intensiivisille, nopealla toimituksella. Osta Robotti-imurit Techinn!www.tradeinn.com
Onko noissa jotakin eroja koska tuo ilman telakkaa olevan tuotekuva ei taida täsmätä.
Sen vesimäärän pystyy säätämään sovelluksesta. Vai siis laskeeko se jostain syystä heti aloituksessa heti alleen liikaa riippumatta asetuksesta?Onko jollain ideaa mitä tehdä, kun xiaomi vacuum mop pro laskee liikaa vettä kun moppaus alkaa?
Amazon.de ja alkuperäisiä tuotteita. Kiinasta pari kertaa tilatut tarvikkeet olivat pelkkää jätettä.
Aloituksessa tulee liikaa vettä, muuten ei.Sen vesimäärän pystyy säätämään sovelluksesta. Vai siis laskeeko se jostain syystä heti aloituksessa heti alleen liikaa riippumatta asetuksesta?
Samaan tuotteeseen liittyen ihmettelin että mihin on sovelluksesta hävinnyt paljon toimintoja, kuten vaikkapa kauko-ohjaus ynnä muut toiminnot. Mikä on se sovellus ja uusin versio jota näiden vacuum mop vehkeiden kanssa pitäisi käyttää? Siirtää myös kartalla usein latauspisteen paikkaa ihan kummallisiin paikkoihin ja usein siivousta käynnistäessä aloittaa jostain syystä uuden alueen kartoitusta. Rasittavaa![]()
Jos haluaa kuluttaa noin 300€ imuriin, joka hoitaa 101m2 taloutta kuntoon, lienee toi Roomba I7 paras vaihtoehto? Puolesta tai vastaan? Olisiko samassa hintaluokassa moppaajaa?
Tuo onkin hyvä uutinen, että menee hienosti kynnysten yli. Miten toimii mattojen kanssa? Mietin tässä, että kokeilisko seuraavaksi S8+ vai j7+....Verkkiksestä ennakkotilattu Roborock S8 saapui eilen korvaamaan hyvin palvelleen S5-mallin. Vaihdon syynä parantunut imuteho, silikonitelat tuplana, kehittyneempi moppaus sekä esteet tunnistava kamera.
Quick mappingilla sai nopeasti luotua huonekartan, eikä täyssiivousta tarvinnut heti ensimmäisenä. Laite on S5 verrattuna tosi hiljainen, molempien imuroidessa Balanced-tilassa. Ehkä telat kohdistaa imun paremmin lattiaan, eikä moottoria tarvitse huudattaa. Suurin yllätys oli kodinhoitohuoneen 20 mm kynnys, jonka ylitykseen S8 löytää keinot siinä missä S5 varten piti tehdä ramppi tai matalat portaat lastenkirjoista. Todella positiiviset ensikokemukset.
Meillä ei paljon erilaisia mattoja ole, eikä siten kattavasti tietoa. Matalat kumipohjaiset polyamidinukkamatot on helppoja kaikille imureille ja olohuoneessa parketin päällä oleva puuvilla(?)matto tuntuu kääntyvän kulmista kaksinkerroin vähän useammin kuin S5 imuroidessa. Harjattomat telat eivät ehkä ole yhtä tehokkaita matolla kuin harjalliset. Täytyy seurata, alkaako mattoon kertymään likaa.Tuo onkin hyvä uutinen, että menee hienosti kynnysten yli. Miten toimii mattojen kanssa? Mietin tässä, että kokeilisko seuraavaksi S8+ vai j7+....
Kun toi imurointi ja lattioiden pesu tuntuu niin ylitsepääsemättömältä työltä, näen enemmän kuin mahdollisuutena robotti-imurin tulemisen talouteen.
Neliöitä on vessaa lukuunottamatta n. 40 eli pinta-alaltaan on pieni, isona plussana tähän just toi lattioiden moppaus.
Itse ostin juuri vanhan Roborock S5 seuraajaksi Roborock Q7 Max Plussan. Juuri nyt tarjouksessa verrattain tosi hyvään hintaan:Kun toi imurointi ja lattioiden pesu tuntuu niin ylitsepääsemättömältä työltä, näen enemmän kuin mahdollisuutena robotti-imurin tulemisen talouteen.
Neliöitä on vessaa lukuunottamatta n. 40 eli pinta-alaltaan on pieni, isona plussana tähän just toi lattioiden moppaus.
Ja nyt sitten kysytään budjettia. En oikein osaa sanoa. Hintalaatusuhde kun kohtaa, niin ei ole väliä onko se 200e vai 600e. Tarkoitus olisi toki että tää härpäke kestää ja mahdollisesti tulevaisuuden muuton kohdalla ajaisi asian myös tuplasti isommassa asunnossa, joka ei tosin ole pakollinen kriteeri.
Kunhan tuo nyt ajaisi asian tässä huushollissa ja ei olisi liian kallis.
Mitä ehdotuksia tulisi? PS: Ei ole lemmikkiä, mutta kissakuume on aika kova.
Mielenkiintoinen uutuus
Eihän Dreame L10s kilpaile Q Revon kanssa alkuunkaan jos ei löydy telakkaa veden täytöllä sekä mopin pesulla ja kuivauksella.Googletin tuota Q Revoa, mutta törmäsin Amazonissa Dreame L10s -malliin: https://www.amazon.de/-/en/Function-Rotating-Obstacle-Detection-Multi-Floor/dp/B0BDXSS63Z/
Eikö tuo ole aika kova kilpailija Q Revolle, mutta tyyliin puoleen hintaan? Q Revo 900 dollaria täällä: Roborock Q Revo Robot Vacuum with Multifunctional Dock
Aivan tossa ei ollutkaan niitä... Taisin sekoitaa L10s Ultran kanssa nuo keskenään.Eihän Dreame L10s kilpaile Q Revon kanssa alkuunkaan jos ei löydy telakkaa veden täytöllä sekä mopin pesulla ja kuivauksella.

D10s täällä käytössä eikä ole kyllä mitään pahaa sanottavaa laitteesta näin ekan viikon jälkeen. Fiksu laite kaikin puolin. Moppausta olen kerran kokeillu, tuohan siis pelkästään pyyhkii märällä rätillä lattiaa eikä varsinaisesti moppaa mitään. Kynnykset ei tuota ongelmia, siinä missä Neato D8 ei "uskaltanu" mennä kynnyksen yli niin tämä menee. Jälki omasta mielestä hyvä, viikon aikana nyt kolmesti imuroinu ja taloudessa 2 koiraa.
Laitoin nyt ihan mielenkiinnosta pari tippaa mäntysuopaa tuohon rättiin(en suoraan vesitankkiin) ja laitoin moppaamaan, katotaas kui paskanen rätti on![]()
Tuskinpa tuo Roborock Q7 Max + tekee yhtää sen enempää kuin pyyhkii märällä? Onko näissä lopputuloksissa eroja paljon? Kävin Youtubesta kattelee reviewii mut ei nää antanut oikein konkreettista vastausta mulle![]()
Tuskin nimeksikään. Toki jos semmonen laite missä tuo rätti esim. pyörii tekee varmasti ainaki vähän parempaa jälkeä. Tuommosia vaan ei taida olla olemassakaan?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.