Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt tuon perusteella mitään merkittäviä eroja:En kauheasti näistä ymmärrä. Mitä käytännön eroja Roborock S7 ja Q7?
Lähinnä mietin noita Gigantin tarjouksia Q7 max 359e ja S7 449e. Q7 selvästi reilummalla tarjouksella.
Miksi täällä suositaan näitä kiinalaisia iRobotin sijasta?
Joo toi sama malli täälläkin...Täällä sama ongelma Z10 Pron kanssa. Olen ajatellut runsaasti karvojaan tiputtelevan koiran olevan syy ja tyhjennellyt käsin, mutta tiedä sitten.
Tyytyväinen laitteeseen mikä hajoaa parissa-kolmessa vuodessa?Roborock s5 laseryksikkö temppuillu 5kk. Nyt viimein ei jaksa enää värkätä.
450euron budjetilla uutta pitäs hommata tilalle. Moppaukselle ei painoarvoa.
Mitä porukka suosittelee?
Olin tyytyväinen S5:een.
No ei mene. Takuuaika 2v.Tyytyväinen laitteeseen mikä hajoaa parissa-kolmessa vuodessa?
Kai tuo nyt vielä johonkin virhevastuuseen menee.
Takuu on valmistajan/myyjän myöntämä vaapaehtoinen lisäetu. Virhevastuulle ei ole mitään määrättyä pituutta. Kuinka vanha laite siis kyseessä?No ei mene. Takuuaika 2v.
Paskempi tuuri. Virhesvastuuseen vedoten voisi yrittää ehkä vängätä, mutta voi olla aika turha taistelu.No ei mene. Takuuaika 2v.
Paskempi tuuri. Virhesvastuuseen vedoten voisi yrittää ehkä vängätä, mutta voi olla aika turha taistelu.
Tuntuu että näiden Roborockien kanssa on keskimääräistä enemmän ongelmia ja etenkin noiden lidarien hajoilua.
Oma Roomba hyrrännyt kohta kuusi vuotta ongelmitta (pl. että ensimmäinen laite oli maanantaikappale kun yksi ir-sensori hajosi melkein heti, mutta tämä tilalle saatu on sitten kestänyt *kop*kop*).
Niin, vaikka alkuun näytti heikolta, niin lopulta olen kuitenkin ollut tyytyväinen tämän Roomban kestävyyteen. Toki eihän tämäkään vielä mikään vanha laite ole, muutaman vuoden saisi vielä mennä.Ongelmitta, paitsi että hajosi heti.
Juuh
3vTakuu on valmistajan/myyjän myöntämä vaapaehtoinen lisäetu. Virhevastuulle ei ole mitään määrättyä pituutta. Kuinka vanha laite siis kyseessä?
Tilasin 30e (sis postikulut) uuden moottorin.Paskempi tuuri. Virhesvastuuseen vedoten voisi yrittää ehkä vängätä, mutta voi olla aika turha taistelu.
Tuntuu että näiden Roborockien kanssa on keskimääräistä enemmän ongelmia ja etenkin noiden lidarien hajoilua.
Oma Roomba hyrrännyt kohta kuusi vuotta ongelmitta (pl. että ensimmäinen laite oli maanantaikappale kun yksi ir-sensori hajosi melkein heti, mutta tämä tilalle saatu on sitten kestänyt *kop*kop*).
Eli et edes yrittänyt ottaa myyjään yhteyttä ja vedota virhevastuuseen? Miksi tämä asia tuntuu olevan niin hankala? Kyllä tuon laitteen odotettu käyttöikä on varmasti pidempi kuin 2/3 vuotta.Tilasin 30e (sis postikulut) uuden moottorin.
Katsotaan lähteekö pelittämään.
Osta uusi laseryksikkö, maksaa tyyliin 50€ ja vaihtaa 30minRoborock s5 laseryksikkö temppuillu 5kk. Nyt viimein ei jaksa enää värkätä.
450euron budjetilla uutta pitäs hommata tilalle. Moppaukselle ei painoarvoa.
Mitä porukka suosittelee?
Olin tyytyväinen S5:een.
Omat kokemukset lidarista ja siitä ette se ei pyöri on paska ja lika sähkömoottorissa ja muualla siellä alueella. Putsaus ja voitelu taas mennään. Menty yli 6v alkuperäisillä osilla.Paskempi tuuri. Virhesvastuuseen vedoten voisi yrittää ehkä vängätä, mutta voi olla aika turha taistelu.
Tilasin moottorin. Liekö koko laseryksikköä saa 50eurolla?Osta uusi laseryksikkö, maksaa tyyliin 50€ ja vaihtaa 30min
Tilasin moottorin. Liekö koko laseryksikköä saa 50eurolla?
Otin myös yhteyttä giganttiin, pitää mennä käymään siellä Robon kanssa. Tosiaan virhevastuuseen näyttäisi menevän.
No lidarin puute esimerkiksi. Ei oo kamerasta tutkan korvaajaksi.Miksi täällä suositaan näitä kiinalaisia iRobotin sijasta?
Mistä ostit?Ostinpa alakertaan uuden imurin ROBOROCK Q7 MAX+ (missä automaattinen tyhjennysasema) ja katsoin tarkkaan että mistä halvin hinta ja 581€ oli halvin, no nyt sitten 3pvä myöhemmin gigantissa sama imuri 550€
Tätä tämä on aina elektroniikan kanssa...
Powerista...Mistä ostit?
Eikö heilläkin ole 60pv hintatakuu? Sieltä voit tiskiltä hakea erotuksen. Tai palauttaa ja haet Gigantista halvemman.Powerista...
Eikö heilläkin ole 60pv hintatakuu? Sieltä voit tiskiltä hakea erotuksen. Tai palauttaa ja haet Gigantista halvemman.
Minulla on toiminut ihan ok. Samasta tarjouksesta ostettu. Muutaman isomman roskan olen joutunut telakan imukanavista poistamaan ja tietysti itse robottia putsaamaan, pitkähiuksisia naiseläviä taloudessa niin jatkuva riesa hiuksista. Joko tähän löytyy varaosia Gigantista?Ostin vuosi takaperin sen Bf tarjouksessa olleen DREAME:n jossa telakka.
Aluksi toimi ihan hyvin mutta nyt tuntuu kuin toi telakka ei imisi itse robottia tyhjäksi.
Ne imukanavat on avattu ja pussikin vaihdettu... Mitä voisi vielä kokeilla?
Miten muilla Dreame pelittää?
Juu sama homma kolme pitkähiuksista naispuoleista niin tuttu juttu...Minulla on toiminut ihan ok. Samasta tarjouksesta ostettu. Muutaman isomman roskan olen joutunut telakan imukanavista poistamaan ja tietysti itse robottia putsaamaan, pitkähiuksisia naiseläviä taloudessa niin jatkuva riesa hiuksista. Joko tähän löytyy varaosia Gigantista?
AliExpressAE:stä ??
Mikä imuri on kyseessä ?Eli ostin syksyllä Elisalta Xiaomi 12T Pro -puhelimen, jonka mukana tuli otsikossa lukeva robotti-imuri. Nyt kun sain viimeinkin aikaiseksi rueta käyttämään sitä, ilmeni pienehkö ongelma.
Eli miten ihmeessä saan liitettyä ja hallittua imuria puhelimella? Olen ladannut Xiaomi Home -sovelluksen, mutta omat taidot eivät riitä. Toki olen jo googletellut ohjeita ja yrittänyt niiden avulla päästä eteen päin, mutta en vain onnistu.
Kiitos jo etukäteen!