Kävin eilen, kun tarjousketjussa vinkattiin. Ei ole aiempaa kokemusta robotti-imureista, mutta yhden käyttökerran perusteella ei ole moitittavaa. Robotissa ei ole mitään karttaominaisuuksia, joten se kääntyilee aina satunnaiseen suuntaan esteeseen törmätessään. Olin kuitenkin vaikuttunut siitä, miten hyvin robotin tekoäly toimii. Olin jättänyt lattialle lojumaan yhden johdon ja aluksi vaikutti siltä, että imuri sotkeutuu siihen täysin, mutta se onnistui kuitenkin selvittämään itsensä ulos pakittamalla ja vaihtamalla harjojen pyörimissuuntaa. Latausasemaankin se löysi lopulta tiensä. Asunto on yhdessä kerroksessa ja huoneet yhdistyvät toisiinsa keittiön ja eteiskäytävän kautta, mutta robotti löysi silti tiensä joka paikkaan. Olin imuroinut käsipelillä aamulla, mutta silti robotin pölypussista löytyi reippasti tavaraa. Taitaa minusta tulla robotti-imurin käyttäjä tämän kokemuksen perusteella. Pyörivät harjakset irroittavat aktiivisesti pölyä ja likaa matoista ja seinien vieristä, joten jälki on erittäin siistiä.