Robotti-imurit

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
Ohuille räsymatoille tuppaa käymään juuri näin ainakin useimpien robotti-imurien kanssa.
Väsähdin tuohon mattojen rullailuun, niin hankin liukuesteet mattojen alle ja piilotin mattojen hapsut laittamalla kanttinauhat mattojen päihin. Enää rullautuu korkeintaan 5 cm matkalta päädystä ja yleensä ei sitäkään. Päiden kanttaamisessa oli kyllä aika paljon vaivaa, mutta mattojen ulkonäkö on mielestäni nyt aiempaa skarpimpi. Enää ei myöskään pelota, että robo sotkeutuisi hapsuihin.
Ei noissa edes ole hapsuja niin että niihin sotkeentuisi, on muuten vaan sen verran kevyttä riepua että menee myttyyn liukuesteverkosta huolimatta. Mutta ei tuo nyt kovin rasittavaa ole, matot rullalle ja komeroon, ei niitä tarvitse takaisin laittaa. Imuroitu lattia > paskainen matto.
Ei varsinaisesti kiinnosta alkaa tekemään noista imuriystävällistä, ne on vituttanut aikaisemminkin manuaali-imurillakin.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
679
Konttailin tässä toissa päivänä työhuoneen lattialla taas yhtä ruuvia hakemassa. Siellä villakoirien ja pölymuumioiden seassa tuli selväksi että tähän talouteen tarvitaan joku joka jaksaa imuroida. Läksin siis eilen verkkokauppa.comiin S50:stä hakemaan, tulin kotiin S5 Maxin kanssa.

Toistaiseksi vaikuttaa loistavalta kamppeelta. Pari mattoa mallia mummonräsymatto on liian kevyttä riepua niin että kaveri sylttää ne edellään eikä pääse reunan yli, mutta matot rullalle ja komeroon niin saa imuri tehtyä työnsä.
Nyt tulee sitten vimosen päälle pirkkaniksi:
Pienet palat oikeaa maalarinteippiä rullalle ja teippaa maton kulmista lattiaan, toimii laittoman hyvin :thumbsup:

Keräsin itsekin ensiksi mattoja pois vaan hallitus päätti että ne keinokuituiset banaaninkuoret pitää olla, ehkäisee myös tätä jalkojen luistamista hyvin tehokkaasti
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 398
Roborockilta näemmä tulossa ihan oikea S6 Max V päivitysmalli syksyllä (alkuperäinen S6 jäi IMHO aika maltilliseksi päivitykseksi suhteessa S5):

 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
467
S5 max sai päivityksen myötä vihdoin multi floor tuen.
Jee. Pitääpä päivittää. Tehdääkö tuo päivitys itse laitteessa? Kännykkä sovelluksessa ei ole noita versionumeroita. Itselläni Xiaomi Home ja siinä versio 3.5.4_0734.

Oma tarvikepakettini on "seikkaillut" melkoisesti. Ehkä olisi parempi, ettei voisikaan jäljittää, kuten ebayllä. Tulee vain odotuksia siitä, että olisi jo kojhta perillä. Euroopassa on kierretty jo parisen viikkoa (ilmeisesti). Saapumispaikat lienevät jossain päin Eurooppaa.

1588841803820.png
1588841803820.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
111
Jee. Pitääpä päivittää. Tehdääkö tuo päivitys itse laitteessa? Kännykkä sovelluksessa ei ole noita versionumeroita. Itselläni Xiaomi Home ja siinä versio 3.5.4_0734.
Roborock softasta pystyy ainakin päivittämään. Tosin itse jouduin naittamaan sen uudelleen kun ei vissiin toimi yhtäaikaa Xiaomi home kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
Täällä Roborock sovellus toteaa S5 Maxille että "Up to date" ja current version 01.07.34 :think:
No kaipa se sieltä tulee.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 053
S6 ja Xiaomi Home appi, ei firmware päivitystä, nykyinen versio 3.5.4_1048.

Kaipa se tuonnekin tulee (?).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
179
Tuo toisen kerroksen kartoittaminen vaatii sitten telakan siirtämistä sinne myös. Ainakin ensimmäisellä kerralla.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
45
Onko kellään kokemusta tuosta Xiaomi Mijia 1C robotti imurista? Sitä vaikuttaisi saavan nyt järkevään hintaan eu:n sisältä.
 
Liittynyt
13.03.2020
Viestejä
55
Onko kokemuksia Electroluxin Pure 9.2 mallista tai uudesta Roomban 970 mallista? Erityisesti kiinnostaa miten ne suoriutuvat mattojen imuroimisesta.
 
Liittynyt
20.09.2019
Viestejä
34
Roborockilta näemmä tulossa ihan oikea S6 Max V päivitysmalli syksyllä (alkuperäinen S6 jäi IMHO aika maltilliseksi päivitykseksi suhteessa S5):

Tuossa on vacuumwarsin mukaan 30 fps stereokamera, ja keinoäly analysoi koneoppimiseen perustuen minkälaisia objekteja imurin tiellä on... ..herää vain kysymys, että pitääkö noita alkaa myös kohdella hyvin...
 
  • Tykkää
Reactions: Sid
Liittynyt
20.09.2019
Viestejä
34
Sivuhuomautus, onkin Neatot jääneet keskustelussa viime aikoina paitsioon.. dee seiskaakin on näemmä hinta.fi:n mukaan saanut tammikuusta lähtien 449 eurolla Kotirobo.fi:ltä ja hiukan myöhemmin myös ProShopista. Onkos kenelläkään tietoa, tekeekö Neato uuden tulemisen vai onko tarina menossa loppua kohden?
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
467
Sain pakettini postista käteen tänään (Aliexpress). Itse asiassa olivat jo tuomassa perjantaina ovelle. Äkkiseltään näytti hyvin järkevältä kokonaisuudelta. 25 e.

1589213566350.png
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
23
Sain pakettini postista käteen tänään (Aliexpress). Itse asiassa olivat jo tuomassa perjantaina ovelle. Äkkiseltään näytti hyvin järkevältä kokonaisuudelta. 25 e.

Mitäpä paketti sisälsi?Viitsisitkö laittaa suoran linkin alin myyntikohteeseen, voisin tilata myös jos tämä on nyt hyväksi todettu.
 

Tikiti

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
215
Näin laiskana ja tekniikasta kiinnostuneena mikähän olisi fiksuin robotti-imuri 37m^2 yksiöön. Roborockin S5 mallit alkaneet hävitä kaupoista, mutta jos vielä semmoisen löydän niin olisiko kannattava vai pärjäisiköhän sitä halvemmallakin kun ei näitä neliöitä niin paljoa ole. Kokemuksia halvemmista malleista?
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
467
Mitäpä paketti sisälsi?Viitsisitkö laittaa suoran linkin alin myyntikohteeseen, voisin tilata myös jos tämä on nyt hyväksi todettu.
Humpsahti postitukseen 10,40 e postitusmaksu. Mulla ei maksanut mitään.


1589255862845.png

Tuolla sellaisia, joissa myös nokkapyörä mukana. Kokonaispaketti menee noin 30$ kieppeille posteinee (tulli?). US $23.7 25% OFF|Main brush HEPA filter for Xiaomi Roborock S6 S60 S65 S5 T6 Tanos Mopping Cloth Spare Parts|Vacuum Cleaner Parts| - AliExpress
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Onko jollain kokemusta Eufy BoostIQ RoboVac 11S imurista? Halpa ja kehuttu sekä ilmeisesti yksi hiljaisimmista imureista.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 615
Robovac 11 ollu pari vuotta, loistava peli eikä äänekäs sekään... Ennen kaikkea siivoaa hyvin ja akkuu kestää edelleen tosi pitkän imuroinnin. Sisko, vanhemmat, appivanhemmat tilasi kaikki sen sittemmin joten neljän perheen verran kokemusta plus duunikaveri osti 11c:n koiratalouteen ja tykännyt.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Robovac 11 ollu pari vuotta, loistava peli eikä äänekäs sekään... Ennen kaikkea siivoaa hyvin ja akkuu kestää edelleen tosi pitkän imuroinnin. Sisko, vanhemmat, appivanhemmat tilasi kaikki sen sittemmin joten neljän perheen verran kokemusta plus duunikaveri osti 11c:n koiratalouteen ja tykännyt.
Noissa ei ilmeisesti sen kummempaa älyä ole vaan imuroi niin pitkään kuin akku kestää? Mulla on ennestään Neato D85 joka on tarkoitus siirtää yläkertaan jossa pääsee pujottelemaan, mutta tuon Robovac 11s imurointi logiikka jäi ainakin videoiden perusteella vähän mysteeriksi.

Ilmeisesti edelleen tuo malli on tuossa 200€ hintaan paras?
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
62
Mulla on ollut Eufy RoboVac 11c aika tasan kaksi vuotta. Hintaan nähden ihan OK. Imuroi randomilla niin pitkään kuin akku kestää. Ei pysty imuroimaan mustaa mattoa koska luulee tippuvansa. Välillä jää jumiin, esim. kun peruuttaa em. mustalta matolta esteen päälle tai jos ajautuu pitkäkarvaiselle matolle. Kahden vuoden käytön jälkeen ilmeisesti akku simahti: imuri toimii edelleen normaalisti, mutta ladatessa rupeaa piippaamaan n. minuutin välein = käyttökelvoton. Kaikki muut mahdolliset piippaamisen syyt olen mielestäni käynyt läpi. Imuri oli käytössä n. 4 kertaa viikossa mikä oli ehkä liikaa?

Pistin nyt Gigantin S5 maxin tilaukseen, kiitti vinkistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Roborock sovellus herjaa kokoajan että roskasäiliötä ei ole tyhjätty hetkeen. Todellisuudessa olen sen puhdistanut, mutta ilmoitusta en ole saanut kuitattua. Mistä tuo pitäisi saada tehtyä vai onko se tästä uudesta sovelluksesta vielä puuttuva toiminto?
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
616
En tiedä millä logiikalla se antaa varoitusta, mutta ehkä imutehon perusteella. Onko suodatin putsattu?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Toi Roborock ei sitten kyl itellä toimi jos mustat matot on ongelma kun muun värisiä mattoja mulla ei olekaan. Onkohan tuohon 200-300€ budjetilla jotain hiljaista mikä toimisi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
Ai sekö antaa jonkun varoituksen? :confused:
Eka kierrosta tehdessä annoin vetää loppuun asti tarkistamatta välillä kun ajattelin että ilmoittaahan se jos täyttyy kesken. Ei tullut ilmoitusta, lopussa vaan oli pölysäiliö käytännössä yhtä pölyharkkoa joten päättelin että sellaista toimintoa ei olekaan.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
679
Toi Roborock ei sitten kyl itellä toimi jos mustat matot on ongelma kun muun värisiä mattoja mulla ei olekaan. Onkohan tuohon 200-300€ budjetilla jotain hiljaista mikä toimisi?
Ainakaan Roborock S5 kanssa ei itsellä ole ollut mitään ongelmaa mustien mattojen kanssa. (Vai oliko tarkoitus kirjoittaa Robovac?)
Jos tuohon hintahaitariin haluaa nii laittaisin patikymppiä lisää ja ostaisin jonkun näistä "älykkäistä" imureista.
Jos kuitenkin tuollainen satunnaisimuroija kiinnostaa niin eikös Roomban halvimmat ole aika päteviä tuohon hintaluokkaan?
Kannattaa katsoa youtubesta VacuumWarsin arvostelut, tuntuu olevan aika ytimekkäät arvostelut ja lähes aina vertailut vastaaviin muun merkkisiin
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 615
Mulla on ollut Eufy RoboVac 11c aika tasan kaksi vuotta. Hintaan nähden ihan OK. randomilla niin pitkään kuin akku kestää. Ei pysty imuroimaan mustaa mattoa koska luulee tippuvansa. Välillä jää jumiin, esim. kun peruuttaa em. mustalta matolta esteen päälle tai jos ajautuu pitkäkarvaiselle matolle. Kahden vuoden käytön jälkeen ilmeisesti akku simahti: imuri toimii edelleen normaalisti, mutta ladatessa rupeaa piippaamaan n. minuutin välein = käyttökelvoton. Kaikki muut mahdolliset piippaamisen syyt olen mielestäni käynyt läpi. Imuri oli käytössä n. 4 kertaa viikossa mikä oli ehkä liikaa?

Pistin nyt Gigantin S5 maxin tilaukseen, kiitti vinkistä.
Eufyyn saa sit akun parilla kympillä ebaysta tms. js lapsellisen helppo vaihtaa kuten muutenkin ko. vermeestä kaikki jos tarvis.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Ainakaan Roborock S5 kanssa ei itsellä ole ollut mitään ongelmaa mustien mattojen kanssa. (Vai oliko tarkoitus kirjoittaa Robovac?)
Jos tuohon hintahaitariin haluaa nii laittaisin patikymppiä lisää ja ostaisin jonkun näistä "älykkäistä" imureista.
Jos kuitenkin tuollainen satunnaisimuroija kiinnostaa niin eikös Roomban halvimmat ole aika päteviä tuohon hintaluokkaan?
Kannattaa katsoa youtubesta VacuumWarsin arvostelut, tuntuu olevan aika ytimekkäät arvostelut ja lähes aina vertailut vastaaviin muun merkkisiin
Joo Robovac oli tarkoitus kirjoittaa. Neato D85 mulla on kohtuu ongelmitta hoitanu imuroinnin jo muutaman vuoden, mutta haluaisin jonkun vastaavan, mutta hiljaisemman ja mahdollisesti älykkäämmän. Ei kuitenkaan ihan 500-600€ haluaisi maksaa kuten nuo Roborockit on. Toi 11S vaikutti aika täydelliseltä, mutta tosiaan kun mulla on mustia mattoja niin ei se taitaisi toimia. Mitä älykkäitä malleja ehdotat?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
679
Joo Robovac oli tarkoitus kirjoittaa. Neato D85 mulla on kohtuu ongelmitta hoitanu imuroinnin jo muutaman vuoden, mutta haluaisin jonkun vastaavan, mutta hiljaisemman ja mahdollisesti älykkäämmän. Ei kuitenkaan ihan 500-600€ haluaisi maksaa kuten nuo Roborockit on. Toi 11S vaikutti aika täydelliseltä, mutta tosiaan kun mulla on mustia mattoja niin ei se taitaisi toimia. Mitä älykkäitä malleja ehdotat?
Eikös Roborockin hinnat alkaen mallit olisi silloin aivan passeleita, S4 ja S5.
Varsinkin tavallisia S5:sia (myydään myös nimillä S50 ja S55) saa nyt edullisesti kun malli poistumassa kokonaan. Oman S5:n ostin alle 300€ ihan Gigantista...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Toi moppaus toiminto on itelle ainakin täysin turha, mutta ilman sitä ei taida noita saada? Xiaomin kyllä merkkinä arvostan erittäin korkealle kun ties kuinka monta heidän tuotetta jo ennestään omistan. Roborock S6 houkuttelisi eniten ton hiljaisuuden takia ja 400€ siitä voisi maksaa muttei taida mistään siihen hintaan saada?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
679
Toi moppaus toiminto on itelle ainakin täysin turha, mutta ilman sitä ei taida noita saada? Xiaomin kyllä merkkinä arvostan erittäin korkealle kun ties kuinka monta heidän tuotetta jo ennestään omistan. Roborock S6 houkuttelisi eniten ton hiljaisuuden takia ja 400€ siitä voisi maksaa muttei taida mistään siihen hintaan saada?
S4 tulee ilman moppia, muissa se on. Kaikista sen moppiyksikön käsittääkseni saa kuitenkin irti ja omasta S5:stä se on kertakokeilun jälkeen lentänyt takaisin laatikkoon...

Enkä kyllä ääntäkään voi S5:ssä moittia, varsinkaan jos imurin laittaa "silent" modelle. Enemmän nuo ajomoottorien ääni häiritsee kuin varsinainen imurin ääni.
Ilmoitetut dB lukemat varmaan muutenkin mitattu vain tuosta varsinaisesta imurista ja todellisuudessa metakka on jotain aivan muuta...

Jäniskevennyksenä katso saako Lidlistä vielä sitä niiden silvercrestiä. Ehkä hiljaisin roboimuri mitä itse olen koskaan nähnyt
 

jjs

Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
360
Nyt tulee sitten vimosen päälle pirkkaniksi:
Pienet palat oikeaa maalarinteippiä rullalle ja teippaa maton kulmista lattiaan, toimii laittoman hyvin :thumbsup:
Meillä pistettiin matot mattoteipillä lattiaan. Aiemmin oli pari mattoa jotka imuri rullas ja jäi jumiin rullatun mattokasan päälle, enää ei ole ollut ongelmia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309

Nyt on kyllä kova tarjous. Laitan tuon itsekin tilaukseen. Amazonilla on onneksi hyvät palautusehdot jos ei jostain syystä toimi antrasiitin värisillä matoilla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
2 vuotta kesti Roborock S50 koirataloudessa ennen kuin karvan määrä imurissa alkoi olla liikaa. Onhan tuota tullu aiemminkin availtua ja kompuralla puhallettua enimmät irtopölyt ja karvat pois mutta nyt alkoi heittää "Error 18 - Fan Malfunction" -koodia.

Eikun imuri auki viimeistä ruuvia myöten ja täyspuhdistus itse osille sekä tuo erillinen tuuletin irti, laakerin rasvaus ja ulostulon edestä otin ylimääräiset filtterit pois (koska itse tuulettimeen mennessä on jo filtterit). Nythän tuo taas toimii, toivottavasti vielä seuraavat kaksi vuotta kun vähän varaosia vaihtelee.

IMG_20200522_162214.jpg
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
467
2 vuotta kesti Roborock S50 koirataloudessa ennen kuin karvan määrä imurissa alkoi olla liikaa. Onhan tuota tullu aiemminkin availtua ja kompuralla puhallettua enimmät irtopölyt ja karvat pois mutta nyt alkoi heittää "Error 18 - Fan Malfunction" -koodia.

Eikun imuri auki viimeistä ruuvia myöten ja täyspuhdistus itse osille sekä tuo erillinen tuuletin irti, laakerin rasvaus ja ulostulon edestä otin ylimääräiset filtterit pois (koska itse tuulettimeen mennessä on jo filtterit). Nythän tuo taas toimii, toivottavasti vielä seuraavat kaksi vuotta kun vähän varaosia vaihtelee.

Kai kuitenkin putsaat joka imuroinnin jälkeen karvat harjoista ja niiden akseleilta? Melkoin purkuoperaatio.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
6

Nyt on kyllä kova tarjous. Laitan tuon itsekin tilaukseen. Amazonilla on onneksi hyvät palautusehdot jos ei jostain syystä toimi antrasiitin värisillä matoilla.
Paljonko tuo tarjoushinta oli?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Kai kuitenkin putsaat joka imuroinnin jälkeen karvat harjoista ja niiden akseleilta? Melkoin purkuoperaatio.
Joo kyllä tulee putsailtua. Sen verran pitkää tuo karva että ainakin harjan saa nopeasti tukkoon muuten. Näyttää vaan filttereistä ja kaikesta huolimatta tunkeutuvan nuo karvat joka paikkaan imurissa niin hyvä varmaan välillä vähän tyhjentää :D
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
45
Onko kellään kokemusta tuosta Xiaomi Mijia 1C robotti imurista? Sitä vaikuttaisi saavan nyt järkevään hintaan eu:n sisältä.
Vastaan itselleni, jos tästä jollekkin muulle olisi hyötyä. Tilasin Xiaomi Mijia 1C roboimurin Ebaystä, Saksasta. Hinta oli noin 240€. Paketti saapui maanantaina, ja ensimmäiset käyttökokemukset imurista ovat positiiviset. Navigointi on selkeää suoria linjoja menemistä eikä imuri poukkoile seinästä toiseen. Toki on varmasti tyhmempi kuin laseriin perustuvat vehkeet, mutta minulle ainakin tässä vaiheessa vaikuttaa aivan riittävältä laitteelta. Akkuhan tässä on pieni, joten isompaan asuntoon tätä ei kannata laittaa.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
62
Roborock S5 max saapui ja ensimmäisellä kierroksella näyttää olevan samoja ongelmia mustan maton kanssa kuin mitä Eufy 11c:llä. Matto tulee kyllä imuroitua (ainakin osittain), mutta lähinnä peruuttamalla oletettuja portaita pakoon. Saisi olla laserit myös alaspäin tai kartassa ”no drops zone” :)

Muuten vaikuttaa erittäin asialliselta peliltä. Lattialla järjestelmällinen eteneminen toimii hyvin ja ruokapöydän altakin tuli imuroitua hyvin. Puolen tunnin imuroinnin jälkeen oli vielä 72% akkua jäljellä. Kartta vaikuttaa tarkalta.

Ehkä vaikein osa matosta pitää merkata no-go zoneksi tai ehdottaa maton vaihtamista heijastavampaan versioon.
Musta matto jossa ohuita valkoisia raitoja
Kuva robotti-imurin reitistä matolla. Reitti on epämääräinen syherö.
 
Liittynyt
23.09.2018
Viestejä
558
Roborock S5 max saapui ja ensimmäisellä kierroksella näyttää olevan samoja ongelmia mustan maton kanssa kuin mitä Eufy 11c:llä. Matto tulee kyllä imuroitua (ainakin osittain), mutta lähinnä peruuttamalla oletettuja portaita pakoon. Saisi olla laserit myös alaspäin tai kartassa ”no drops zone” :)

Muuten vaikuttaa erittäin asialliselta peliltä. Lattialla järjestelmällinen eteneminen toimii hyvin ja ruokapöydän altakin tuli imuroitua hyvin. Puolen tunnin imuroinnin jälkeen oli vielä 72% akkua jäljellä. Kartta vaikuttaa tarkalta.

Ehkä vaikein osa matosta pitää merkata no-go zoneksi tai ehdottaa maton vaihtamista heijastavampaan versioon.
Ratkeasiko ongelma vaa sensorit peittämällä? Tämä ei tietenkään ole ratkaisu, jos asunnossa on paikkoja joista se voi oikeasti pudota.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 615
Eufysta kantsii putsata ne pohjan "ledit" ja puskurin kiiltävä musta osuus säännöllisesti. Koskee varmaan muitakin merkkejä/malleja? Ja sit sen kääntöpyörän akselin päistä karva/hiussolmut pois, muuten alkaa hankaloittaa etenemistä. Se pyörä ei lähde aluksi pois kovin helposti (luulin ettei irtoo ollenkaan), mutta pari kertaa kun irrotti niin nyt lähtee ihan Leathermanin pihdeillä. Tahtoo sanoa, että järkihuoltoa vaatii.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
616
Ihme ettei kehittäjät laita "Tästä saa mennä" -ominaisuutta. Eihän mustat matot ole harvinaisuus.
 
  • Tykkää
Reactions: jjs
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 398
Ihme ettei kehittäjät laita "Tästä saa mennä" -ominaisuutta. Eihän mustat matot ole harvinaisuus.
Toi tuntuu vähän riippuvan matostakin. Itsellä on kaksi täysin mustaa mattoa. Toinen hapsuilla ja toinen ei mutta oma S5 ajaa niiden yli ihan ongelmitta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 641
Viestejä
4 207 147
Jäsenet
70 927
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom