Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S6 on hyvä hankinta mutta S50 on ominaisuuksiltaan käytännössä sama. Saat sen myös halvemmalla joten sinuna pistäisin sen tilaukseen
Mikä tuon merkin malleista paras ja mistä kannattaa tilata. Amazon.de ei taida toimittaa noita suomeenEn tiedä kerrostaloista, mutta ainakin okt:ssa Eufyssa takuulla paras hintalaatusuhde. Kyttää sopivia tarjouksia vielä niin parhaimmillaan 140€ viiden vuoden takuulla...
11S on se malli mistä noita tarjouksia on ja joita on tilailtu. Amazonin toimitus on kai siitä myyjästä kiinni, Anker toimittaa kyllä Suomeen. Voucherilla hinta on nyt 188 €.Mikä tuon merkin malleista paras ja mistä kannattaa tilata. Amazon.de ei taida toimittaa noita suomeen
Mistä varaosia Neato imureihin halvalla? Tarvetta olisi suodattimille, silikonisulille, lakaisurullille.
Viime Black Fridayn aikoihin meinasin hankkia robotti-imurin, mutta jäi hankkimatta, kun ajattelin, että näin pienessä kämpässä (50 m2 kaksio) imurointi on loppujen lopuksi melko pieni osuus siivouksesta.
Nyt olen tullut ajatuksiin, että voisi sen imurin kuitenkin hankkia. Olen parin viikon välein jaksanut imuroida ja mopata, mutta ehkä siisteystaso pysyisi korkeammalla, jos robotti siivoaisi muutaman kerran viikossa ja sitten itse välillä siivoaisi sellaiset paikat, joihin robotti ei pääse.
Tämä tuli itsekin huomattua, kun robotti-imijä ollut viikon lainassa.Itselleni parasta robotissa on se, että pakottaa pitämään lattiat tyhjinä.
Onko minkään robotti-imurin äpissä mahdollisuutta imuroimisen ajastamiseen siten, että se kysyy aina imuroidaanko vai ei, kun imurointiaika tulee?
Sitten, mitä mieltä olette iRobot Roomba 966:sta? Irtoaisi verkkiksestä 499:llä.
Nonni totta, olihan siellä kauppiaita jotka lähettävät esim. Puolasta. Ei ne nyt älyttömän halpoja silti olleet, 350€ halvimmillaan.Aliexpressistä vaan katsomaan.
Mikäs nyt on kuuminta hottia robotti-imureissa? Onko Neato botvac D7 hinta / laatu kohdillaan vai jokin muu? Saksan Amazonissa 525€ mutta aika kallis laite kuitenkin.
EDIT: kämppä siis 2krs mutta alakertaan tarvetta, eli noin 50neliön ala. Ei eläimiä mutta kaiken maailman ruuantähteitä latioille koska taapero.
Itsellä oli vajaa kuukauden käytössä Neato D6. Oli loistava peli niin kauan kuin iloa riitti. Ilmojen kirkastuttua sammuili pitkin keittiötä ilmoittaen, ettei tiedä missä on. Keittiössä mustat kaapit lattiaan saakka joten tuo väri aiheutti jotain ongelmaa. Ei auttanut edes laitteen vaihto. Muissa huoneissa täydellinen ja keittiössäkin vielä ennen kesää. Nyt odottelen, että Roborock S6 sais jostain.
Ehti tottua tuohon robotin helppouteen tuossa ajassa ja huomaa nyt kuinka paljon likaisempaa on kun robo ei imuroi päivittäin. En usko, että teet D7 zone ominaisuudella mitään noin pienessä neliömäärässä vrt D6 malliin. Tosin jos samaan hintaan saa niin sitten tietenkin. Suosittelen ko. mallia jos ei ole siis mustaa missään laserin saatavilla.
D6 ja D7 siis tuo musta on huono, okei. Ei ole mitään muuta mustaa pintaa kuin TV tason lasijalusta. Sen puolesta ok. Eli D6 riittäisi kun pinta-ala pienempi, onko muuten samat imutehot jne?
Ylä kerrassa toinen 50m2 mutta kaipa sinnekin voi sen välillä viedä.
Täällä taas pianon musta lakkapinta ei ole aiheuttanut ollenkaan ongelmia D6:ssa, joten ei tuo musta välttämättä ole syy.
Itsellä Ikean ja Sotkan korkean nukan matot, on tainnut yhden ainoan kerran jäädä kiinni Ikean mattoon tosin silloinkin robotti (Xiaomi Gen1) joutui pujottelemaan tv-pöydän alla joka varmasti vaikutti asiaan.Onko nämä kehittyneet niin, että pystyvät myös handlaamaan paksumman maton (villalankamatto 2cm langoilla), vai jääkö edelleen jumiin kuten vanhemmat mallit joskus 5v sitten?
100m2 olisi lattiapintaa eläintaloudessa, mutta tuo olohuoneen matto mietityttää.
Ota valkoista tulostuspaperia ja vaikka ohuella ilmastointiteipillä teippaat sen paperin cliff-sensorin päälle. Taitaa kaikissa imureissa olla tuo matto-ongelma, jotkin materiaalit ja värit vain pistää ne sensorit sekaisin.Roborock S6 tuli muutama päivä sitten ja tyytyväinen olen lyhyen kokemuksen perusteella. Paljon se vaan löytää pölyä ja likaa. Laite on mielestäni yllättävän hiljainen, hyvin voi antaa ajaa ajastetusti päivittäin vaikka viikonloppuisinkin kotona ollessani.
Pari pientä puutetta kyllä löytyy. Minulla on pari pientä täysin mustaa karvamattoa nojatuolien alla ja nämä matot Roborock näyttäisi jättävän säännönmukaisesti ajamatta. Makkarissa on yksi isohko kuvioitu musta matto ja sen se ajaa hyvin. Pitäisi selvitellä voisiko cliff sensoreita jotenkin teipata.
Kylppäriin/saunaan laite ei pääse kylppärin kynnyksen yli, mutta sieltä pois pääsee. Laitoin tämän kynnyksen kohdalle sovelluksessa virtual barrierin niin ei kesken kylppärin imuroinnin tule sieltä pois. Nostan laitteen siis kylppäriin.
Moppausominaisuutta en ole testannut, mutta se taitaa olla aika hyödytön, kun ei mattoja tunnista. Pitäisi olla jokin tapa, joilla matot voisi rajata pois niin, että mopatessa ei niille nouse, mutta normaalisti imuroitaessa nousisi.
Roborock S6 tuli muutama päivä sitten ja tyytyväinen olen lyhyen kokemuksen perusteella.
Itse tilasin Online Shop 2019 Roborock Newest S6 White Robot Vacuum Cleaner Home Automatic Sweeping Dust Sterilize Smart Planned Washing Mopping | Aliexpress MobileMistä tilasit S6:sen?
Eikös tuohon voi rajata nuo mattojen alueet virtuaalisilla seinillä, jolloin ei menisi moppaamaan niitä? En siis vielä ole itse päässyt tarkemmin tutustumaan mahdollisuuksiin.Roborock S6 tuli muutama päivä sitten ja tyytyväinen olen lyhyen kokemuksen perusteella. Paljon se vaan löytää pölyä ja likaa. Laite on mielestäni yllättävän hiljainen, hyvin voi antaa ajaa ajastetusti päivittäin vaikka viikonloppuisinkin kotona ollessani.
Pari pientä puutetta kyllä löytyy. Minulla on pari pientä täysin mustaa karvamattoa nojatuolien alla ja nämä matot Roborock näyttäisi jättävän säännönmukaisesti ajamatta. Makkarissa on yksi isohko kuvioitu musta matto ja sen se ajaa hyvin. Pitäisi selvitellä voisiko cliff sensoreita jotenkin teipata.
Kylppäriin/saunaan laite ei pääse kylppärin kynnyksen yli, mutta sieltä pois pääsee. Laitoin tämän kynnyksen kohdalle sovelluksessa virtual barrierin niin ei kesken kylppärin imuroinnin tule sieltä pois. Nostan laitteen siis kylppäriin.
Moppausominaisuutta en ole testannut, mutta se taitaa olla aika hyödytön, kun ei mattoja tunnista. Pitäisi olla jokin tapa, joilla matot voisi rajata pois niin, että mopatessa ei niille nouse, mutta normaalisti imuroitaessa nousisi.