Robotti-imurit

Mitenkäs usein täällä porukka tapaa putsailla robotti imureitaan? Itse yrittänyt ottaa tavaksi aina kun vesisäiliö vaatii täyttöä niin teen täys putsauksen imurille, omalla käytöllä siis noin 2-3 viikon välein noin vartin homma ei ole paha ja pysyy ainakin hyvässä lyönnissä.

Mitenkäs usein täällä porukka tapaa putsailla robotti imureitaan? Itse yrittänyt ottaa tavaksi aina kun vesisäiliö vaatii täyttöä niin teen täys putsauksen imurille, omalla käytöllä siis noin 2-3 viikon välein noin vartin homma ei ole paha ja pysyy ainakin hyvässä lyönnissä.
Viime aikoina olen putsaillu. En aiemmin huomannut että kuinka paljon se tuntuu keräävän jokaisen parta- ja perskarvan itseensä heh. Ja ei ole lemmikkejä tai muitakaan pitkähiuksia säännöllisesti, mutta hyvä tuota on aina välillä näemmä putsailla.

Vähintään kerran viikkoon tarkempi putsaus, ei vie kyllä paljoa aikaa. Toisinaan 2-3 kertaa viikkoon jos on paljon karvaa, kuten elukoiden karvanlähtöaikaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 198
Jäsenet
81 773
Uusin jäsen
FORCE1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom