Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite ainakin olen ostannu, aika halpa loppujen lopuksi.Semmoista vielä, onko monikin ostanut tuon passin? Tällä hetkellä hinta jotain ~8.8€, mietin itsekin sitä mutta olen vähän kahden vaiheilla onko minulle siitä hyötyä, okei siinä saa kosmeettisia itemeitä ja xp boostereita mutta itse olen niin kasuaali pelaaja, eikä voittaminen ole minulle tärkeintä. Toisaalta, eipä tuo paljoa maksa.
Eilen oli varsin mielenkiintoista matkustaa ajoneuvossa kyytiläisenä kun auto kulki noin 5s jäljessä omaan ruutuun kuin kuljettajalle.
Lähti viiveellä ja liikkui viiveellä. Kaveri taistelemassa autosta ulkona jo kun itse saavun autola tilanteeseenAutot ainakin lähtee aina kunnon viiveellä liikkeelle jos istut kaverin kyytiin. Vähän aikaa jynkii paikoillaan ja sitte lähtee ku hauki rannasta.
Aika huonosti tuntuu toimivan toi squadin teko ja siinä pysyminen. Jatkuvasti rikkoo squadia ja toinen tippuu offlineen, vaikka näyttää vastapuolellaitse olevan onlinessa.
Aika huonosti tuntuu toimivan toi squadin teko ja siinä pysyminen. Jatkuvasti rikkoo squadia ja toinen tippuu offlineen, vaikka näyttää vastapuolellaitse olevan onlinessa.
Jep täällä ei kans oo 31 tunnin aikana kertaakaan käynyt tota, vaikka lähes kaikki tunnit squadia tullut pelailtuaOutoa, itselle ei oo tullut tällaista vastaan ikinä. Pelataan pääasiassa squadeja joka päivä ongelmitta.
Tarkennettakoon että tätä tapahtuu siis vain menuissa, ei kesken pelin, eikös joo? Ainakin meillä.
Kyl on hermo herkässä jos tämmösestä menee tunteisiin. shepherdekin on ylempänä kertonu pelanneensa monta sataa tuntia, niin onhan se varmasti outoa ettei itselle sitten ole sattunut moista bugia. Ei sillä varmaankaan tarkoitettu mitään vittuilevaa, tai ettei uskoisi tms.Pakko sanoa näihin yllämainittuihin "outoa, ei minulla vaan ole ongelmia ollut koskaan.."- kommentteihin, täysin turhia läppiä, kuulla, ettei jollain ole ollut jotain bugia/ ongelmaa. Tai se, että "ihmetellään", että jollain on tiettyjä onglemia bugeja, hiukan rasahtaa aina rusinat tollasesta tyhjänjauhamisesta, varsinkaan, kun asiaan ei ole tarjota minkäänlaista ratkaisua.. Peace and out.
Juurikin näin, vain menuissa. Pakko sanoa näihin yllämainittuihin "outoa, ei minulla vaan ole ongelmia ollut koskaan.."- kommentteihin, täysin turhia läppiä, kuulla, ettei jollain ole ollut jotain bugia/ ongelmaa. Tai se, että "ihmetellään", että jollain on tiettyjä onglemia bugeja, hiukan rasahtaa aina rusinat tollasesta tyhjänjauhamisesta, varsinkaan, kun asiaan ei ole tarjota minkäänlaista ratkaisua.. Peace and out.
Juurikin näin, vain menuissa. Pakko sanoa näihin yllämainittuihin "outoa, ei minulla vaan ole ongelmia ollut koskaan.."- kommentteihin, täysin turhia läppiä, kuulla, ettei jollain ole ollut jotain bugia/ ongelmaa. Tai se, että "ihmetellään", että jollain on tiettyjä onglemia bugeja, hiukan rasahtaa aina rusinat tollasesta tyhjänjauhamisesta, varsinkaan, kun asiaan ei ole tarjota minkäänlaista ratkaisua.. Peace and out.
Jotain ongelmia EU serverillä, lagittaa ihan pirusti.
https://discord.gg/pYMwGKZ Tuossa RoE suomen discordia jos peliseuraa haluaa ettiä yms
https://www.facebook.com/groups/RoeSuomi/ Tuossa facebook ryhmää jos uutiset yms kiinnostaa
Tein tuossa noita tehtäviä soolossa (eli en luutannut tarkoituksellisesti taloja jne) vaan vierailin paikoissa yms, niin huomasin, että hemmetin pitkälle pääsee tuollaisella cämppimisellä tässäkin. Olin joka "tehtävä tekomatsissa" vähintään top10 elossa olevista + luuttailin viimeisen ringin reunoilta niin eräässäkin matsissa oli 3x remington 700 kaikilla herkuilla mukana ei taida lopussa jengi enää niinkään luuttia muita.
Hyvin sanottu. Itse en soloja juuri pelaa muuta kuin jos dailyja tms. joissa pitää esim. ajaa x määrä tai mitä ikinä. Harvoin käyn ihan "voittomielessä" soloja vetämässä ja silloinkin juuri passiivisesti, monesti sillä tyylillä pärjää parhaiten. Varsinkin TPP solo on kyllä passiivisen pelaajan unelma. Oma tyyli on tämä; menen suositun alueen laidalle, odotan myrskyä, jos myrsky "peittää" alueen jonka lähellä, odotan n. 1 minuutin ja isken hakemaan jätetyt lootit (soolossa tuntuu, että jengi lähtee todella aikaisin valumaan aina alueelle) ja esim Fortissa usein vielä esim. Mosineita jätettyYksinpelissä on usein aika itsemurhaa loottia omia tappoja varsinkaan parilla vikalla rundilla. Itse ainakin usein seurailen muiden tulitaisteluja sivusta ja sitten käyn napsimassa helpot tapot, jos joku menee lootille mun suuntaan avoimeen paikkaan.
Pelaan muutenkin aika passiivista pelityyliä ja suht helposti sinne loppumähinöille pääsee, jos yhtään osuu myrsky sopivaksi. Sitten jos joutuu koko pelin juoksemaan suoja-alueelle, niin on vähän enemmän tuurista kiinni, miten osuu kaksinkamppailuihin.
Yhden matsin voitin ampumatta laukaustakaan. Rauhassa vaan glider-ukolla aina korkeinta paikkaa laidalla pitäen ja lopussa liitely välittömästi kopterille ja sinne nous, kukaan ei ampunut alas
Jotain linkkiä?Tammikuussa alkaa ROECL, onkos täältä tulossa muita osallistumaan?
Voittopotiltaan ei kummoinen turnaus, mutta ihan hauska kisailu silti. Suomesta sinne tosin on ymmärtääkseni lähdössä aika kovia 0.1% ja top20 pelaajiaLuulis että mennään FPP niin täytyy varmaan sitä alkaa täs harjottamaan taas
Ei taida hyödyttää enää tuossa vaiheessa. Koodin syöttämiseen on aikaa 2 tuntia sen jälkeen, kun on luonut profiilin.Ei muuta kun koodia tossa, ketkä 10 lvl ovat saavuttaneet.