Ring of Elysium

Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
217
Nyt edelleenkin vaan yksi kenttä käytössä, jäiköhän Dione kokonaan pois...?
Vaihteluahan tämä uusi kartta tuo.
Vaikeampi spotata vihollisia eilen tulitaistelu yhteydessä piileskelin vihollisen kanssa samassa pusikossa
Varmaan yli minuutin, ennenkuin tajusin ampua pois, (squadissa oma joukkuekaveri oli myös ihan vieressä,
vihollinen oli meidän välissä , luulimme molemmat tätä kolmatta toisiksemme
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 260
Nyt edelleenkin vaan yksi kenttä käytössä, jäiköhän Dione kokonaan pois...?
Se jää vielä siihen survival-modiin pelattavaksi, mutta ei vissiin normipeliin. Voi toki olla, että se palaa vielä joskus normisti pelattavaksi mapiksi.

Dionesta jäin kaipaamaan valtavia vuoria. Siellä tuli hyviä taisteluita, joissa gliderillä koetettiin päästä toisen selkään yms.

Onko tässä muuten ääniä nyt selkeästi korotettu? Välillä luulee, että vihu ihan lähellä, vaikka onkin kaukana. Siis aseiden ääni varsinkin kantaa todella kauas!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Joo pikkusen on ikävä jo Dionea, avoimempaa maastoa ja vuoristoja. Paljon on puskaa ja hankala nähdä ketään missään. Vahingossa sitten törmää johonkin ja vaikka ottaa damagea niin vihun spottaaminen on edelleen vaikeaa.

Ehkä siihen tottuu mutta pelityyliä pitää muuttaa aika paljon.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Ei oikeen sytytä. Pelasin pari tuntia ja vaikka tuo fillari toimii hienosti ja on ihan hauska, ei se riitä. Tuo mappi näyttää vielä harvinaisen rumalta, ei anna enää anteeksi vanhahtavaa grafiikkamoottoria toisin kuin Dione. Mutta suurin ongelma on, että tuossakin kun pääsi kopteriin niin ei suuria tunteita. Moni asia tässä pelissä on hienoa mutta kyllä PUBG on tullu takaisin enemmän itsellä kun tälläistä kaipaa :\
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
236
Lyhyen alkuinnostuksen jälkeen on todettava itsekin että ei iske tuo uusi mappi. En tiedä alkaako iskeä taas paremmin kun oppii tuota tuntemaan, mutta nihkeältä vaikuttaa, vaikka yritystä tuossa on ja yleensä vaihtelu tosiaan virkistää. Silti on kaipuu niihin lumisiin tunnelmiin, jotka omassa nupissa niin leimallisesti liittyy tähän peliin.

Lootin määrässä en ole itse juuri vaihtelua havainnut ja PK on kiva, antaa mukavan nostalgisen Operation Flashpoint -tunnelman kun tuolla rätkii menemään. Glider on melko turha nyt kun korkeuseroja on vähempi, grappling hookiin en oo oikein päässy sisään ja fillarin sijaan ottaa mielummin auton. Puskat peittää paremmin, tosiaan kerran yritin puskea yhteen puskaan jossa jo joku jantteri oli. Kuolin. Toisaalta ei noista puskista sitten juuri näe tähtäilläkään.

Eihän Dionekaan ollut mitenkään fotorealistisen näköinen, mutta tässä Europassa on tosiaan liian cartoonmaiset värit ja yleisilme. En tykkää. Lisäksi juuri esim. gliderillä lentäessä ja kauemmas katellessa paljastuu graafinen karuus kun ympärillä on vaan tasasta vihreää tekstuuria. Lumimaisemissa tuo ei niin haitannut.

Mutta jatketaan hinkkaamista. FPS:ssä en oo omilla romuilla huomannut paljoa lisääntynyttä takkuamista. Hyvin satunnaisesti vähän droppailee, ei välttämättä edes joka rundilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Yhh, ei oikein jaksa pelailla kohta enää. Taloissa kämppimistä pelistä toiseen, lähes kaikki taistelut on ikkunoista toiseen ampumista, lähietäisyydeltä kun juoksee vahingossa toisen päälle, tai sitten joku odottaa jossain nurkassa ja lasauttaa selkään.

Avomaastossa taistellaan harvoin, ellei loppuzone ole sellaisessa paikassa. Silloinkin on hankala spotata ketään kun kasvillisuutta on niin paljon. Kaipaan Dionesta mid/long-range taisteluita, sitä että ollaan avomaastossa enemmän.

Harmittaa ettei tää uus mappi oikein kolahda, kovasti haluttaa pelata mutta alkaa tuntua väkinäiseltä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Aika prossupainotteinen peli taitaa olla, itellä uudessa mapissa ihan pari kertaa mennyt fps alle 60. Keskimäärin 70-100, mut välillä silti kyl tuntuu et ois joku 30 :rolleyes:
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 544
Tuli parit duo-matsit pelattua taas kaverin kanssa eilen, oli kyllä alkanut taas pelit täyttyä boteista. Pikaisella arviolla noin puolet pelaajista oli botteja jokaisessa pelissä mitä pelattiin.

Liitteenä esimerkkikuva tilanteesta - viimeisen 10 sekunnin aikana joka sekunnin lyömällä kartalle asettui muutama botti täysin random paikkaan keskelle metsää.

Harmi homma sinänsä, itse pidän tästä varsinkin soolona enemmän kuin Blackoutista, mutta aika paskaa tätä on pelata kun tapaa oikeita pelaajia vasta viimeisessä ringissä.

niin-paljon-botteja.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Tuli parit duo-matsit pelattua taas kaverin kanssa eilen, oli kyllä alkanut taas pelit täyttyä boteista. Pikaisella arviolla noin puolet pelaajista oli botteja jokaisessa pelissä mitä pelattiin.

Liitteenä esimerkkikuva tilanteesta - viimeisen 10 sekunnin aikana joka sekunnin lyömällä kartalle asettui muutama botti täysin random paikkaan keskelle metsää.

Harmi homma sinänsä, itse pidän tästä varsinkin soolona enemmän kuin Blackoutista, mutta aika paskaa tätä on pelata kun tapaa oikeita pelaajia vasta viimeisessä ringissä.

Erikoista, onko kaveri vasta aloittanut? Ei oo botteja omissa matseissa näkyny kuukausiin. Sehän syöttää noita botteja niin pitkään että saavuttaa tietyn rankin (tietääkseni).
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 544
Erikoista, onko kaveri vasta aloittanut? Ei oo botteja omissa matseissa näkyny kuukausiin. Sehän syöttää noita botteja niin pitkään että saavuttaa tietyn rankin (tietääkseni).
Molemmat jotain rank 11 kieppeillä taidetaan olla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
447
Eka tuli pelattua pelkästään BMX mutta eilen treenailtiin tolla hookilla, on se vaan kätevä noissa taloissa ja puihin piiloutumisessa!
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
83
Botti ongelmaan tuntuu auttavan, kun vaihtaa NA servereiden puolelle. Ilmeisesti enemmän pelaajia niin botteja ei juurikaan ole. Pelin löytämisessä menee enemmän aikaa, mutta peli ei lagaile liian häiritsevästi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
554
Mitenköhän tässä tuo rank menee? Olen aivan sysipaska pelaan ja silti sanoo että top 0.1%. k/d ratio 0.74 ja silti kill rating top 0.1%. Ei ymmärrä. :tdown:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Mitenköhän tässä tuo rank menee? Olen aivan sysipaska pelaan ja silti sanoo että top 0.1%. k/d ratio 0.74 ja silti kill rating top 0.1%. Ei ymmärrä. :tdown:
Tuntuu että kaikki tätä kyseistä peliä pelaavat voittavat jokaisen pelin ja ovat top 0.1% statseilla. Kyllähän tässä jotain erikoista on. :D

Mutta ei sen puoleen, ei onneksi tarvitse itse pelata. Kahden käden sormilla laskettava määrä pelejä taitaa olla takana ja ei kyllä vaan pysty. Aivan järkyttävän kauhea pelimoottori, tönkkö pelattavuus ja surkea hit reg. Alkuun ajattelin että tämähän on niinku PUBG mutta parempi, mutta kun ei se oikein sitäkään ole. Joissain asioissa parempi, joissain huonompi. Ehkä jopa suurimmilta osin huonompi. Hahmo liikkuu kuin tervassa ja esim. ikkunoiden läpi hyppääminen kestää puoli peliä. Ja tuo hit reg. Voi herrajjumala missään pelissä ei ole koskaan tuntunut yhtä pahasti menevän luodit "läpi", tick rate tuntuu n. kolmelta. Tätä pelatessa tulee lähinnä ihmeteltyä että miksi ihmeessä tätä kukaan pelaa kun markkinoilla on useita paljon parempiakin Battle Royale vaihtoehtoja. Henk. koht. CODin Blackout on tähän astisista ollut aivan heittämällä suosikki, saa nähdä onko siitä BF5:n BR modesta mihinkään, kohta kai senkin pitäisi saapua.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
39
Itsestä taas on tuntunut (lähinnä pubgiin verrattuna) että tässä pelissä sentään luodit menee sinne minne pitääkin eikä katoa mystisesti matkan aikana, liikkumisesta en tiedä oikein mihin sitä pitäisi verrata, pubgiin verratessa se tietty kuminauhamaisuus on poissa ja sitten taas codiin tai bäfään verrattuna liikkuminen erittäin tönkköä, juuri kaikki ikkunasta kiipeilyt yms. Mutta näitä pystyy sitten hieman eliminoimaan näillä lisävarusteilla. Mutta ilmaiseksi peliksi tämä on erittäin positiivinen yllätys kun takana on nyt 70h.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Itsestä taas on tuntunut (lähinnä pubgiin verrattuna) että tässä pelissä sentään luodit menee sinne minne pitääkin eikä katoa mystisesti matkan aikana, liikkumisesta en tiedä oikein mihin sitä pitäisi verrata, pubgiin verratessa se tietty kuminauhamaisuus on poissa ja sitten taas codiin tai bäfään verrattuna liikkuminen erittäin tönkköä, juuri kaikki ikkunasta kiipeilyt yms. Mutta näitä pystyy sitten hieman eliminoimaan näillä lisävarusteilla. Mutta ilmaiseksi peliksi tämä on erittäin positiivinen yllätys kun takana on nyt 70h.
Itse ja kaverit myös huomannet että tässä kudit menee sinne minne ammut ja osuessaan rekisteröityy. Kd päälle 2.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
554
On tämä kyllä ainut ammuskelupeli jota olen jaksanut pelata viimeisten vuosien aikana. 120 tuntia täynä. Muut battleroyalet ovat jäneet pariin peliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Itellä on varmaan jo ~1000h ja haluttaisi pelata mutta ei vaan pysty tuota uutta mappia tahkoamaan samalla tavalla ku Dionea. Pikku tauko taitaa olla paikallaan, odotella Season 3sta.

Noista boteista vielä, näemmä joku isompikin ongelma. Redditissä todella paljon valitusta asiasta. Itse en oo niihin törmännyt mitä vähän olen yrittäny pelailla mutta ymmärrän kyllä että ärsyttää. Itse laitoin heti kättelyssä palautetta Tencentille että ei randomisti botteja matseihin vaan erillinen training room missä niiden kanssa saa pelleillä.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 586
Poikkeuksellisesti referral-linkit ovat sallittuja tässä ketjussa. Koodien ja linkkien jakamisessa on noudatettava hyviä tapoja (reffikoodit näkyviin suoraan linkkeihin), spammaaminen kielletty ja siitä rangaistaan. - Ylläpito
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 260
Pitikös uuden seasonin alkaa tässä kuussa vielä? Ja tuleeko siihen uusi mappi? Itselleni mapin vaihdos pilasi pelin. Ei sinänsä muutosvastarinnan vuoksi, vaan että Dione tarjosi paljon parempia taisteluja
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Pitikös uuden seasonin alkaa tässä kuussa vielä? Ja tuleeko siihen uusi mappi? Itselleni mapin vaihdos pilasi pelin. Ei sinänsä muutosvastarinnan vuoksi, vaan että Dione tarjosi paljon parempia taisteluja
En tiedä milloin S3 alkaa ja iteki toivon että tulee uus kartta tai että edes Dionea pääsee pelaamaan vapaasti uudelleen. Tämä Europa on ollut vastenmielinen pelata enkä ole peliä edes pelannut reiluun kuukauteen enää, kun ei sitä vain jaksa. Mutta pitää tänä viikonloppuna testailla tuota Glideriä kyllä, miten se muuttaa tuota pelinkulkua.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
217
En tiedä milloin S3 alkaa ja iteki toivon että tulee uus kartta tai että edes Dionea pääsee pelaamaan vapaasti uudelleen. Tämä Europa on ollut vastenmielinen pelata enkä ole peliä edes pelannut reiluun kuukauteen enää, kun ei sitä vain jaksa. Mutta pitää tänä viikonloppuna testailla tuota Glideriä kyllä, miten se muuttaa tuota pelinkulkua.
Nyt on ainakin uusi päivitys tullut pelin Glideriin :pystyy Boostereilla nousemaan lentoon , lisää gliderin toimivuutta nykyisessä
Mapissa ,kannattaa kokeilla!
 
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
27
Itelläkin loppui pelaaminen kuin seinään, kun uusi mappi julkaistiin. Kyllä siinä talvi kentässä oli sitä jotain.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 260
Ollaan nyt koko aamu painettu uudella gliderillä ja ollaan kyllä tykätty.
Ehkä tuo jotain auttaa, mutta ei se poista sitä faktaa, että Dionessa harkittu liikkuminen oli voittajan valinta ja tuo saari on varsinkin lähes koko pääsaaren alueella liiaksi puskajussin paratiisi
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
236
Sen mitä itse olen tätä nykyistä mappia ja seasonia pelannut (muutama erä lähes joka päivä), niin olen todennyt että veneillä liikkuminen on aika pakollista. Eli spawnauspaikaksi aina joku rantsu, josta lähdetään veneellä sitten niin pitkällä kuin mahdollista, ja rantautumisen jälkeen fillarilla sotkien.

Kahden pelin perusteella tuo booster-glider vaikuttaa kyllä mukavalta lisältä. Sen verran tuo cooldown kuitenkin kestää että ei ehkä täysin överikään ole. Pääsee ihan uusiin paikkoihin tuolla ja kätevä ottaa hatkat tuolla kun alkaa vastaanottaa tulta vaikeasti määriteltävästä suunnasta. :D Ja noiden kahden pääsaaren välisen vesistön ylitys muuttui nyt gliderilla 100 kertaa helpommaksi. Tuo "joki" on monesti ollut paskamainen kohta siirtymisen kannalta.

Mutta Dioneen paluuta odotellaan täälläkin... Itse olen ollut käsityksessä että seasonit kestäisi sen kolmisen kuukautta.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
16
Itse olen tätä hakannut vajaa 200h ja jotenkin tää on enemmän omaan mieleen kuin PUBG.

Fisherman townista tulee melkein aina lähdettyä liikkeelle, sieltä saa aina kunnon alkurähinät

Vähän kun sais optimointia paremmaksi niin ei olis tollasia Fps droppeja. Uutta seasonia odotellessa, kun alkaa tuo Europa jo vähän tökkimään ‍♂ tuota lumi mappia en ole kokeillut
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
41 tuntia mittarissa, ja on tämä pubgin jälkeen maistunu kyllä. Hyvä oli tuo gliderin boosti, nythän sillä jo tekee jottain vaikka ite tykkään hookilla pelata enemmän. Lumimappi tuli kerran squadilla pelatessa, mutta se lie ollu joku vahinko, mukavalta vaikutti kyllä seki, mutta en tuota europaakan paskana pidä. Pelaajia tämä kaipais lisää
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
236
Näemmä oli vaivihkaa alkanut season 3. Toiset 10 viikkoa tuota Europa Islandia tarjolla. Ei aiheuta kiimaa, vaikka tuo mappi ei niin perseestä nykyään enää ole kun sitä on oppinut tuntemaan. Seasonin alussa on nyt jonkinmoinen dropship-kokeilu vapaavalintaisen spawnauspaikan tilalla, luojalle kiitos että jää kokeiluksi...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381


Pelaajat ainakin koko ajan suht kovassa laskussa. Itse ole peliä pelannut sit Season 2 alun jälkeen, jotenkin loppu vaan mielenkiinto uuden kartan myötä. :tdown:
Tätä vähän pelkäsin, itse siirryin RoEsta Apexiin ja taisi useampi tuttukin tehdä niin. Harmi sinänsä, hyvä peli tämäkin oli. Eikös tässäkin ole jotain aseskinejä tms. nykyään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Omalta osa peli jäi aika pian Europan julkaisun jälkeen. Peli oli todella hauska ja poikkesi mukavasti muista BR:ristä Dionen (talvikartan) aikana. Europa taas aivan vastakohta Dionelle. Nyt näyttää Tencent keskittyvän enemmän ja enemmän kosmeettiseen sisältöön. Empä usko että tulee enää samaa paloa pelata, elleivät sitten pyöräytä Dione takaisin normikiertoon - tai julkaise yhtä hauskaa uutta karttaa.

Harmittaa ihan vietävästi kyllä, ainoa BR mitä olen tykännyt pelata.
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
236
Ihmettelen kyllä kovasti jos Dione ei jossain vaiheessa palaa, sen verran on esim. tuolla Steamin foorumeilla porukka sen perään itkeny. Liekö yhtään ihmistä joka valitsisi tuon Europa Islandin ennen Dionea?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 260
Itse odotan että mappi vaihtuu, sitten palaan pelin pariin. En vain siedä tuota nykyistä
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
236
Ja tuo Europahan on mappina vielä ens kaudellakin eli hiljalleen alkaa vaikuttaa siltä että ovat kuopanneet koko Dionen ja kehittäävät vaan tuota pökälemappia...
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
217
Onko muilla tullut vastaan Aimbottaajia?
Eilen oli melko räikeä tapaus , kaveri veti koko meidän Squadin matalaksi yhdellä pitkällä sarjalla n 150m päästä.
eikä oltu ihan lähekkäin nipussa....

Useamman kerran on myös vahvoja epäilyjä , tai sitten vaan toiset on niin hyviä pelaajia että napsivat heduja
500m päästä jokakerta kun kurkkaat puuntakaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 861
Välillä tulee vastaan joku pelaaja, jolla tuntuu tähtäys lukittuvan vastustajaan samantien. Mutta ei niin usein että häiritsisi. Lähi viikkojen aikana tullut noita dx12 päivitykseen liittyviä koodin pätkiä päivityksien mukana, ja fps noussut ihan mukavasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
DX12 päivitys on nyt tullu ja täytyypä sanoa että toimii kyll äärimmäisen hyvin peli nyt. FPS huitelee hyvällä säällä yli 150fps ja peli tuntuu kaikin puolin sulavalta. Pitääpä alkaa pelailemaan uudelleen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
DX12 päivitys on nyt tullu ja täytyypä sanoa että toimii kyll äärimmäisen hyvin peli nyt. FPS huitelee hyvällä säällä yli 150fps ja peli tuntuu kaikin puolin sulavalta. Pitääpä alkaa pelailemaan uudelleen.
Tätä kuullut kans juu, ainut huono on vaan se ettei toi mappi vieläkään miellytä. Sääli, koska oli PUBGin jälkeen potentiaalisin BR omaan makuun. :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Tätä kuullut kans juu, ainut huono on vaan se ettei toi mappi vieläkään miellytä. Sääli, koska oli PUBGin jälkeen potentiaalisin BR omaan makuun. :(
Mappia on myös muutettu, esim. kasvillisuutta vähennetty isolla kädellä. Mutta samaa mieltä olen, talvikartta oli loistava enkä itsekään pidä edelleenkään tästä Europasta näiden muutostenkaan jälkeen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 325
Viestejä
4 198 039
Jäsenet
70 891
Uusin jäsen
Rupsu

Hinta.fi

Ylös Bottom