Alt on oletusnappi, kuten PUBGissakin, mutta se ei toiminut.Tuo löytyy. En muista oletusnappia, kun olen sen itse bindannut jo muualle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alt on oletusnappi, kuten PUBGissakin, mutta se ei toiminut.Tuo löytyy. En muista oletusnappia, kun olen sen itse bindannut jo muualle.
Kiitos käytin tuon koodisi.
Kokeillaan itsekkin onko tässä PUBGille vastusta!
2243PLIMW68E tuossa minun koodini.
Taitaa toimia vain TPP modessa?Tuo löytyy. En muista oletusnappia, kun olen sen itse bindannut jo muualle.
Jaa, mun mielestä äänet ovat just jees. Sopivan tymäköitä. Ei ainakaan mulla ole ollut hankaluuksia kuulla, mistä suunnasta äänet tulevat. Kuulokkeina AKG K240 luurit.Äänet on tosiaan tosi ohkasia tässä, lisäksi ajoittain ei ota mitään selkoa mistä suunnasta oikeasti ammutaan.
On valittavissa sekä TPP että FPP modet ja molemmat pelaa omilla servereilläTaitaa toimia vain TPP modessa?
Tuo löytyy. En muista oletusnappia, kun olen sen itse bindannut jo muualle.
Ei varmaan ole tarkoituskaan. Miksi se muuten olisi FPP? TPP:ssä ALT on oletusnappi.Ei toimi ainakaan FPP
Kerrotko vielä, miten pään kääntäminen muuttaa näkökulmaa niin, ettei kyseessä ole enää FPP?Ei varmaan ole tarkoituskaan. Miksi se muuten olisi FPP? TPP:ssä ALT on oletusnappi.
Samaa mieltä. Todella munakkaat aseäänet ja hyvin pystyy suunnat hahmottamaan. Steelseries arctis 7:t luureina .Jaa, mun mielestä äänet ovat just jees. Sopivan tymäköitä. Ei ainakaan mulla ole ollut hankaluuksia kuulla, mistä suunnasta äänet tulevat. Kuulokkeina AKG K240 luurit.
Overall rating.n mukaan luulisi menevänNiin mites, tuleeko tässä jotenkin "samantasoisia" vastustajia vai mikä meno? Tuntuu aika helpolta 90% vihollisista. Tier29 tosin vasta, vaikuttaako tää nyt sit tasoon?
TPP:ssä ctrl+H vaihtaa näkymän TPP->FPP mut sama ei toimi FPP->TPPEi varmaan ole tarkoituskaan. Miksi se muuten olisi FPP? TPP:ssä ALT on oletusnappi.
Jees, eka peli ja selvisin kopterin kyytiin ja yhden taponkin sain. Eli tässä edetään ns. taitotason mukaan vai?
Vielä kun saisi hieman eurooppalaisemmat pärstägrafiikat
On kyllä jäänyt pubg pelaamatta tämän pelin takia. Gunplay tuntuu juuri sopivalta pubg / blackout -yhdistelmältä, kaikilla aseilla on paikkansa ja niillä on eroja. Ollakseen vielä kehityksessä, RoE on ollut todella hieno kokemus.
Sellaista tulossa.
Jonkin verran tullut pelailtua ja eipä kyllä oikeen innosta. Jotenkin mauton PUBGiin verrattuna ja muistuttaa enemminkin COD:Blackouttia.
Minkäslaiset vaatimukset koneelta? Meinaan, kun on ilmainen + jos pyörisi paremmin kun PUBG niin aikamoinen valttikortti olisi.
Mitäs uutta ja ihmeellistä tässä nyt on pubgiin verrattuna vai täysi kopio jota ei kannata edes kokeilla jos pubgi pelattu puhki?
Noniin, 6h tykitettyä tänää, osaksi soloa, duo ja squadia ja hyvin maistuu. Muutama kymysys: jos haluaa aluksi kerätä loottia suhteellisen rauhassa, onko jotkut alueet mihin ei älyttömästi yleensä jengi laskeudu? Ja vastaavasti, mihin taas on tungosta?
Äsken kävin top2 mutta vihu snipusi meikäläisen juuri helin alla, tuohon jotain taktiikkaa?
Näinpä. Katselin ku oli 4 jäljellä että osa lähti (todennäköisesti tarkoituksella) kauemmas helistä pomppimaan. Sitten ampuivat toisensa. Itse lähin 2. sijalla suunnistamaan kohti heliä ja eipä toista pelaajaa näkynyt kun vasta helin allaLoottia vitusti medkittejä ja kämpätä jotain kulmaa... Lopulta molemmat kuolette.
Täydellinen esimerkki ihmisen tyhmyydestä ja molempia puolia haittaavasta kilpailusta. Jos kukaan ei ampuisi siinä vaiheessa kun on enää 4 pelaajaa jäljellä, niin kaikki voittaisi, mutta usein tässä käy niin, että vain yksi pelastuu ja loput ampuvat toisensa tai jopa kämppäävät niin kauan, että helikopteri lähtee menemään
Noniin, 6h tykitettyä tänää, osaksi soloa, duo ja squadia ja hyvin maistuu. Muutama kymysys: jos haluaa aluksi kerätä loottia suhteellisen rauhassa, onko jotkut alueet mihin ei älyttömästi yleensä jengi laskeudu? Ja vastaavasti, mihin taas on tungosta?
Äsken kävin top2 mutta vihu snipusi meikäläisen juuri helin alla, tuohon jotain taktiikkaa?
Lopussa vähän häiritsee se pakkasta vastaan taistelu, tapoistahan saa adrenaline rushia mikä estää palelun hetkeksi. Tuntuu siltä että tuossa tuurin merkitys on pienempi kuin PUBGissa lopussa. Tosin kerran squadi pelissä kopteri tuli aivan meidän luokse sopivaan syvänteeseen joten ei voinut vastustaa kiusausta nousta heti kyytiin. Oli aika tylsä voitto kyllä