Ei pitäis ei olla mahdollista saada asetta mutta nyt paremman tiedon puuttuessa täytyy vain sanoa että virheitä sattuu. Ja nythän on voinut käydä niin että on saanut tilaisuuden varastaa se ase ja loppu on surullista luettavaa.Juu et ymmärrä. Asiasta tekee vaikean toteutustapa. Montako kertaa tämä pitää toistaa. 12-vuotias lapsi tietää miten käsitellä asetta niin, että pystyy tappamaan kolme ihmistä.
Kuivaharjoittelua ei voi olla ellei joku anna siihen välineet. Siinä ei varmasti ole mitään vaikeaa, muuta kuin se, että se ei saisi olla mahdollista. Lapsi itse ei asetta voi ostaa.
Liipasinta kyllä pystyy painamaan, mutta että 12-vuotias ampuu kolmea ihmistä peräjälkeen tappamistarkoituksessa ja osuen, ehkäpä vielä muiden ihmisten katsellessa luokassa. Luulisi hieman vaativan vähän muutakin kuin liipasimesta vetämistä ja aseella sohimista sinne suuntaan.
Lisäksi olet väärässä viinapulloista. Nykyinen suoraselkäinen nuoriso ei vedä viinaa, vaan ovat korvanneet sen jo aikoja sitten huumeilla.
Itsekin olen alle 12 vuotiaana ampunut sekä ilma-aseella että 22 kaliiberin aseilla. Mutta ei minulla silti milloinkaan ole tullut mieleen ampua ketään.
Ja ei varmasti perusmielentilalla oleva lapsi toisia ammu tai sitten meillä olisi varmasti enemmänkin tälläisiä tapauksia. Että jotainhan jossain on mennyt pieleen että tälläistä tapahtuu. Onko syy sitten kiusaamisesta traumatisoitunut lapsi vai Psykopaatti selvinnee ehkä myöhemmin vai jotain muuta.