vokE
Tukijäsen
Itse olen vähän pihalla tästä "riippumattovillityksestä". Miksi mun pitäisi nukkua riippumatossa ? Kai siinä jotain jotain hyviä puolia on , jos ei maanpinnalla nukkuminen sitten ole OK ? Ymmärrän tuon käytön jossain viidakossa / suolla, mutta noissa kuvissa näyttää siltä, että maassa olisi varsin hyvä pötkötellä. Eiks tuo systeemi ole itikoita täynnä aamulla , vai kuuluuko juttuun nukkua vielä verkon sisällä ?
Valaiskaa vähän "old school" jäärää.
Ei sun pidäkään nukkua, saat nukkua juuri niin kuin haluat. Kaverin innoittamana (kaverin kakkoskamoilla) itse lähdin kokeilemaan, ja tykästyin siihen että nukkuessa oli todella mukava olla. Tai ylipäätän tuolla riippumatossa on todella mukava makoilla. Itse olen tosi huono nukkumaan selälläni, inhoan ahtaita muumiopusseja ja vielä en ole löytänyt makuualustaa jolla olisi mukava nukkua jos on vaikkapa oksainen maa. Teltassa on toki omat plussansa, siellä saa oman rauhan. Mutta niin, ei tuonne riippumaton sisään yksikään hyttynen kyllä pääse yön aikana.
Olet oikeassa, noissa paikoissa olisi pystynyt erinomaisesti nukkumaan teltallakin, mutta olen myös majoittunut sellaisessa paikassa jossa ei olisi toivoakaan ollut laittaa telttaa kasaan. Muistaakseni Repovedellä, melko lailla kaikki telttapaikat oli viety ja majoituimme rinteeseen riippumattojen kanssa.