Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On myös selkeästi raskain DLC suorituskyvyltään. Nuo laajat alueet täynnä tavaraa aiheuttaa laajoja dippauksia fps suhteen, mitä ei tapahdu muissa osavaltiossa.
Jos ei omista modernia ja tehokasta rautaa niin tuo on hyvä tiedostaa etukäteen.
Nyt keksin helpomman tavan, itse tarvitse kuin yhden kanava eli Radio Cityn joten minulla kaikki nyt ok.
Ohjeet :
Eli mene radiokanavan sivulle jossa on playeri ja nappi mistä radiota kuunnellaan, jos on jotain videomainoksia alussa niin odota että menevät pois, laita pauselle napista.
Tämä ainakin FF:ssä : Sivun päälle ja oikeasta hiiren napista 'inspect' ja 'network' välilehti. Paina play.
Katso eka rivi missä 'Media', siitä itse URL ja parametrit tyyliiin htt,,ps://stream.xyz.fi/yykaakoo/yykaakoo_128.mp3 tai .aac päättyvä ja parametrit ?oioioi=123&qwe=334.
Jos jos lukee "stream-redirect", niin poista "-redirect". Ja loppuu _64.aac niin korvaa _123.mp3
Lopputuloksen pitäisi näyttää tältä :
stream_data[0]: "htt,,ps://stream.xyz.fi/yykaakoo/yykaakoo_128.mp3?oioioi=false&qwe=xyz123|Suosikkikannu|Rokkia|FI|128|1"
Https-linkit tietenkin rikoin.
Tämä näyttää tosi hyvältä paitsi että se vaatii nettiyhteyden.Nyt on herkku modia tarjolla ETS2 & ATS pelaajille!
Ei tarvi enää kärvistellä pelin oman surkian AA ratkaisun ja sahalaitojen kans.
[ETS2/ATS] New Temporal Anti Aliasing - Properly Implemented - No More Aliasing, Flickering
ATS:llä pelasin joulutehtävän ja olihan hieno ylläri tuo talvimaisema. Upean näköinen monessa kohtaa jopa pimeässä. Jopa ajofysiikat ihan kelvolliset ohjausta ja vedon loppumista lukuunottamatta.
Ohjaus lumimaisemissa oli sellaista kuraa etten sinne heti kaipaa uudestaan, niin hieno kuin olikin. Amerikkalaisesta raskaasta kalustosta mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta joten vetopuoli voi johtua onnettomista paikallisista renkaista yhdistettynä luistonestoon. Mutta ohjaus oli niin kummallinen että ei kiitos. Ei sitä rattia normaalisti tarvitse kääntää tuplasti vain siksi että alla on lunta... Täytyy kokeilla vielä euroopan mallilla, niistä on jo henkilökohtaista kokemustakin.
Hauskan jouluisasti toteutettu siirto
Talvimaisema sinänsähän on jo ollut vuosia (en nyt muista modauksen nimeä) mahdollista, en ihan hirveästi odota vaihtuvia vuodenaikoja vielä vuosiin. Mutta on SCS yllättänyt ennenkin.
Mutta on SCS yllättänyt ennenkin.
Heavy Cargo on ihan kiva, jos tahtoo vähän painavampaa tavaraa kuskailla. Muuten noissa ei tainnu olla mitään ihmeelistä.ETS2 on nyt Steamissa tarjouksessa ja taas himottaisi hypätä rekkamiehen hyttiin. Onko noista DLC:istä mitkään muut pelillisesti mielenkiintoisia kuin uusia alueita lisäävät? Skinit ei kiinnosta.
ETS2 on nyt Steamissa tarjouksessa ja taas himottaisi hypätä rekkamiehen hyttiin. Onko noista DLC:istä mitkään muut pelillisesti mielenkiintoisia kuin uusia alueita lisäävät? Skinit ei kiinnosta.
Miksihän mun ATS:stä on ukkosmyrskyt hävinneet kokonaan? Ihan sama lyökö sadesliderit 100% niin sataa kyllä ja paljon mutta en ole kertaakaan nähnyt ukkosmyrskyä sen jälkeen kun SCS päivitti uudet säätilat joskus ennen joulukuuta. Mikähän homma?
ETSää en ole testannut, onko sama homma.
The expansion features expansive fjords of Norway all the way to the Arctic Ocean, challenging bridges, underwater tunnels, and narrow roads, complete with encounters with reindeer and coastal fishing villages. Drive through Sweden’s Norrland, offering a diverse environment, from settled regions along the main E4 road to the barren hills of the Scandinavian mountains. Finland’s Lapland, with its dense coniferous forests to the expansive barren tundra, presents a stark contrast to the southern part of the country
Mahdollisesti joutuu ottamaan yksi kerrallaan moodin pois käytöstä. Yleensä nämä isot päivitykset ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä joko käynnistyy tai koko peli kaatuu.Ets 2:een tekee kovasti tuloaan 1.50 päivitys. Itse hyppäsin mukaan vasta 1.49 kohdilla joten en näitä isoja päivityksiä ole kokenut. Miten tämä siirtymä tapahtuu modien osalta tai miten se kannattaisi hoitaa? Jonkin verran grafiikka modia sun muuta tullut otettua käyttöön tuon 1.49 kanssa. Toimivatko heti tuon 1.50 kanssa? Toki tuota 1.50 pävitystä olisi mukava kokeilla ilman grafiikka modeja alkuun. Samaa profiilia pitäisi voida käyttää tämän päivityksen yli, kun on niin alkutekijöissään minulla vielä koko peli.
Mahdollisesti joutuu ottamaan yksi kerrallaan moodin pois käytöstä. Yleensä nämä isot päivitykset ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä joko käynnistyy tai koko peli kaatuu.
Yleensä kun kaatuu niin joku niistä käytössä olevista moodeista ei ole yhteensopiva uuden version kanssa.
Ja samaan aikaan käyttämästäsi moodista on vähintään tekeillä se yhteensopiva versio tähän tulevaan osaan.
Toki pelistä on mahdollista tiettyjen Steamin valintojen kautta päättää että peli pysyy tässä 1.49 versiossa tietyn aikaa eli ei lataa uudempaa versiota ennen kun otat ne käyttöön. Poistat sen yhteensopivuus tilan ja annat pelin päivittyä uuteen versioon.