Rekkasimulaattorit

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tässä vielä muutama fiilistelykuva







 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Mä kyllä tykkään tuosta American Truck Simulatorista, jo ihan sen takia että jokainen kaupunki on erinäköinen. Plussaa amerikan rekoista ja parilla modilla saa todella hienon visuaalisesti, muutenhan tuo on ihan sama kuin ETS2.
Mulla toimii Oculus Riftillä ATS paljon paremmin kun ETS2! Tietääkö kukaan mistä vois johtua?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 427
Oregon on kyllä hyvä lisuri taas kerran SCS:ltä. Heidän karttatiiminsä tekee kyllä hienoa työtä(rajoittuneella enginell'), ja homma paranee paranemistaan. Pidän tosta uudesta renderöijästa jonka SCS päivitti. Varsinkin yöllä ajaminen on nyt paljon tunnelmallisempaa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Oregon on kyllä hyvä lisuri taas kerran SCS:ltä. Heidän karttatiiminsä tekee kyllä hienoa työtä(rajoittuneella enginell'), ja homma paranee paranemistaan. Pidän tosta uudesta renderöijästa jonka SCS päivitti. Varsinkin yöllä ajaminen on nyt paljon tunnelmallisempaa.
On ja tiet on niin monipuolisia tässä pelissä muutenkin, mutta Oregoniin kun lähti ajelemaan kyllä sai ison kärryn kanssa olla varovainen.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Jep näkyy! Mitkä modit laitoit visuaalisuutta parantamaan?
En muista nyt ulkoa mitä kaikkea tuossa on, mutta rekkaa saa modattua paljon enemmän eri lisäosilla ja äänet on parannettu, hienon kuuloinen kun 650hv kiskoo +60t muuntajaa perässä ylämäkeen kierrokset punarajalla suorilla putkilla!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 395
Itse ostin keysistä Oregonin ~10€:llä ja samalla ennakkoon Balticin n. samaan hintaan, niin saa senkin sitten heti kun ilmestyy.
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
En muista nyt ulkoa mitä kaikkea tuossa on, mutta rekkaa saa modattua paljon enemmän eri lisäosilla ja äänet on parannettu, hienon kuuloinen kun 650hv kiskoo +60t muuntajaa perässä ylämäkeen kierrokset punarajalla suorilla putkilla!
Okei, aattelin että jos oot löytäny jotain grafiikkaa parantavia modeja? Kokeilin tota Realistic craphic modia mutta tuntu että olis aiheuttanut vähä nykimistä VR vehkeillä. Realistic lights mod vaikuttaa hyvältä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Okei, aattelin että jos oot löytäny jotain grafiikkaa parantavia modeja? Kokeilin tota Realistic craphic modia mutta tuntu että olis aiheuttanut vähä nykimistä VR vehkeillä. Realistic lights mod vaikuttaa hyvältä.
Toi realistic lights mulla taitaa olla, pitää kattoa himassa mitä on nyt asennettuna...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
90
Onko kellään käytössä toimivaa täysperämodia 1.32 versiossa? Olen muutamia kokeillut, muuten toimii hyvin, mutta sopivia kärryjä ei tarjoa mikään työ. Ja joidenkin modien jälkeen häviää kaikki tarjolla olevat työt.

edit. Asia korjaantui kunnollisella vaunumodilla :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 427
Noita täys-periähän on ollut pelissä jo ilman modejakin? Ainakin ATS:ssä tuntus olevan ihan kunnon juniakin.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
593
Jep, löytyy niitä vakionakin ETS2:sta, mutta kannattaa huomata että VAIN sieltä missä ne on oikeasti laillisia, siis skandinaviasta :) Keski-Euroopassa kun nuo ei ole laillisia.
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Jep, löytyy niitä vakionakin ETS2:sta, mutta kannattaa huomata että VAIN sieltä missä ne on oikeasti laillisia, siis skandinaviasta :) Keski-Euroopassa kun nuo ei ole laillisia.
Ehkä nyt olis paikallaan jonkun laittaa tänne viralliset määritelmät mikä on mitäkin?
Minun käsityksissäni täysperästä puhuttaessa tarkoitetaan yhdistelmää missä veturissa on rahtikoppi eli kuormatila veturin rungon päällä ja sen perässä perävaunu kääntyvällä etuakselistolla ja kiinteällä taka-akselistolla. Jos taas puoliperäveturin perässä on puoliperävaunu jonka perässä on kiinnityspiste täysperävaunun vetoaisalle jossa kiinni normi täysperävaunu niin onko se B juna vai onko sitten B juna jos siinä välissä ns. joku trolley tai jotain semmosta? Sitten on vielä ne mitä noi heput tarkoittaa että on ollut jo ETS.ssäkin niin se että normi puoliperäyhdistelmän perässä on ns.vasikkakärry missä akselisto vaunun keskipisteen kohdalla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
90
edit. Kuvat pois, en tiedä onko sallittua linkata oikeiden kuljetusliikkeiden kaluston kuvia, vaikka googlen kuvahaulla löytyikin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
90
Jos ne sielt guuggelilla löytyy niin tuskin rikosta teet vaikka tänne laitat.
No jokainen osaa varmasti itse googlettaa kuvat, jos kiinnostaa. Pelissä ei koskaan ole ollut ilman modeja tosiaan täysperää. Löytyy kylläkin B-juna ja vasikka yhdistelmä, joita voi scandinaviassa ajella.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
418
Täysperällähän puhutaan ajoneuvoyhdistelmästä missä on Kuorma-auto(päällikorillinen) + varsinainen perävaunu.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 427
Joo noita B-junia (ja C:täkin) muistaakseni ETS:stä ja ATS:stä löytyy. Luulin että tarkoitetaan samaa mutta täysiperähän onkin kuorma-auto + perävaunu.
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Mulla toimii Oculus Riftillä ATS paljon paremmin kun ETS2! Tietääkö kukaan mistä vois johtua?
Vastaan ite kun löyty ETS.n häiriön / nykimisen aiheuttaja! Win10.n game mode eli pelitila oli ETS.ssä päällä ja ATS.ssä ei ollu. Pelitila pois päältä niin ETS toimii ihan yhtä hyvin kun ATS.kin.
Täytyy tesmailla vielä muutkin simut mitä game mode vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Onko muilla Oculus Riftillä kurvailevalla ollut ongelmia tänään?ATS ja ETS2 ei aukee Oculukselle vaan ruudulle! Dirt Rally aukee Riftille ihan OK mutta myös Project Cars 2 takkuili kans mutta aukes sit kumminkin.
Tänään pukkas aamupäivällä jotain he...in isoja päivityksiä koneelle ja senjälkeen alkoi ongelmat, s....na!
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Onko muilla Oculus Riftillä kurvailevalla ollut ongelmia tänään?ATS ja ETS2 ei aukee Oculukselle vaan ruudulle! Dirt Rally aukee Riftille ihan OK mutta myös Project Cars 2 takkuili kans mutta aukes sit kumminkin.
Tänään pukkas aamupäivällä jotain he...in isoja päivityksiä koneelle ja senjälkeen alkoi ongelmat, s....na!
Selvis! Properties valikosta oli hävinnyt käynnistysehto riviltä, sinne kirjoitettu "-oculus"!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 427
Hyvältä vaikuttaa Baltic-lisuri. Helsingissä ratikoitakin näkyy kaduilla. SCS kyllä nostanut noissa karttalisureissa yksityiskohtien määrän ihan uudelle tasolle. Lisuri lisurilta laatu paranee.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 005
Yksi keikka tuli heitettyä Örebrosta Helsinkiin ja ihan hienoltahan tuo Suomi näyttää. Tiet/reitit menevät juuri siellä missä ne oikeastikin. Ainut mikä iski silmään oli, että poliisiti päivystivät huomattavasti ahkerammin valtaväylillä. Muutama räpsy vielä reisusta:

ETS1.jpg


Naantalissa laivasta ulos.

ETS3.jpg


Piihovissa tauko ja tankilla.

ETS4.jpg


Saapumassa länsisatamaan.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Yksi lasti kuljetettu suomen puolelle, ja ehdottomasti samaa mieltä edellisten kanssa aina vaan paranee nuo DLC:t, hyvää työtä Tsekkipojat tehneet mallientaen suomen tiestöä ja maisemia. Tyylikkäät kuvat retaleella.

Vinkki, itse ostin tämän Gamesplanetista noin 14.50 euron hinnalla (eikä peritty ylimääräisiä Paysafecard maksusta), noista epävirallisista keyshopeista olisi saanut about 12 eurollakin mutta Gamesplanet taitaa olla vähän luotettavampi ja "virallisempi" kauppa joten ostin sieltä.
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Balttian maat ajettu läpi, Helsinki ja Turku pyöräytetty. Hienoa jälkeä on tosiaan tehty.
Seuraavaksi tutkimaan itänaapurin kaupunkeja.
Vähän piti hifistellä ja laittaa Bilteman urakkanuppi pelirattiin, vähän oli eukolla sellainen ilme että nyt ukko on seonnu lopullisesti! Ja tais olla oikeessa.:)
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
17
Mikähän päivitys nopeutti kummasti ETS2:n latausaikaa?
Aiemmin yhdistelmän ETS2+Baltic DLC:tä lukuunottamatta melkein kaikki lisurit+promods+rusmap+southern region+kasa jazzycat paketteja+muutama workshop nuppi lataus kesti luokkaa 4min! Nyt kun ETS2 päivittyi (1.32 -> 1.33) ja samalla promods (2.31 -> 2.32), niin koko höskä latautuu alle 30s!
En siis todellakaan valita :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 371
Vinkki, itse ostin tämän Gamesplanetista noin 14.50 euron hinnalla (eikä peritty ylimääräisiä Paysafecard maksusta), noista epävirallisista keyshopeista olisi saanut about 12 eurollakin mutta Gamesplanet taitaa olla vähän luotettavampi ja "virallisempi" kauppa joten ostin sieltä.

Itse ostin Steamista, menee edes osa varmasti kehittäjille. Sitten kun olis oikea tietokone, eikä pelkkä läppäri :itku:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
144
Pakko oli asentaa taas ETS 2 ja toki uusin lisäri kylkeen. Paljon on tullut uutta, esim. omat trailerit ja niiden kustomointi. Mulla hävisi seivi, joskus n. vuosi sitten. Taisin olla level 20 tai vastaavaa. Aloitin silloin uusiksi ja jaksoin johonkin level 10 ajella uusiksi ja sitten lopahti into. Nyt olen jo päivään päässyt pari leveliä ylöspäin. Itse en ajele kuin noita 2000km keikkoja. MP:tä tulee enimmäkseen kylläkin ajeltua. Kouvola, Helsinki ja Turku tuli tänään pongattua. On se vaan rentouttava peli. Syytä en tiedä, mutta joku tuossa koukuttaa.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 005
Nyt tuli tuota HCT:tä myös testattua. Vähän tosiaan alkaa ahtaaksi käymään tietyissä paikoissa.

ets5.jpg

Kissapakastetta tms. lähdössä heittämään.

ets6.jpg

Vähän on ahdasta HCT:lle. Mitä lie kuuluisa suomalainen firma Salo valmistaa. Elintarvikkeita sinne ainakin vietiin.

ets7.jpg

Sitten vaihdettiin vähän kompaktimpaan yhdistelmään. Oltermannia Pietariin :D

ets8.jpg

Yllättäen taas Venäjän puolella kesti tullissa :dead:
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Itse ostin Steamista, menee edes osa varmasti kehittäjille. Sitten kun olis oikea tietokone, eikä pelkkä läppäri :itku:
Joo tämän pelin kohdalla toki haluan tukea kehittäjiä ja siksi ostinkin Gamesplanetista kun tietääkseni ovat kerran virallinen pelikauppa siinä kuin Steamikin ja luultavasti SCS saa molemmista ostoista itselleen saman verran eli mun 14.50 eurosta tai sun 17.99e:sta, Steami vaan pitää itsellään ison siivun noista maksuista.
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Onko noita HTC kompoja normirahteina vai pitääkö trailerit ostaa perävaunukaupasta?
 

Aapo1

Tukijäsen
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
86
Pakko kyllä sanoa, että ovat tehneet loistavaa työtä Baltic dlc:n kanssa. Vielä kun tulevaisuudessa laajentavat Suomessa pohjoiseen :) Mutta sanoivat, että seuravaa dlc sijoittuu etelämpään.
 

Lakeside

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
140
5A8FA00F-38C2-4948-BEEA-803194DD6E24.jpeg
Onko noita HTC kompoja normirahteina vai pitääkö trailerit ostaa perävaunukaupasta?
Pikakeikoista löytyy joitakin. Itse ajoin kukkaruukkuja Porista Ruotsin suuntaan kuvan yhdistelmällä. Oli valitettavasti vaan aika tylsä reitti... moottoritietä pääosin. Ainakin Squirrel kehui Pietaria tämän DLC:n parhaaksi, eli sinne pitää suunnata jossain vaiheeessa. Ja ostaa talli Suomesta. BTW: SAL = Sininen Aurinko Logistiikka :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522

Pikakeikoista löytyy joitakin. Itse ajoin kukkaruukkuja Porista Ruotsin suuntaan kuvan yhdistelmällä. Oli valitettavasti vaan aika tylsä reitti... moottoritietä pääosin. Ainakin Squirrel kehui Pietaria tämän DLC:n parhaaksi, eli sinne pitää suunnata jossain vaiheeessa. Ja ostaa talli Suomesta. BTW: SAL = Suomen Aurinko Logistiikka :)
Toi vaan ei oo HCT yhdistelmä vaan "B juna" mun mielestäni. Eli tossa on puoliperävaunu ekan puoliperävaunun vetopöydässä kiinni. HCT:ssä on normi puoliperävaunu ja sen perässä täysperävaunu.
Mutta nyt pitää mennä perävaunukauppaan ihmettelemään millä tasolla HCT:n voi ostaa.
Pietari on tehty kans tosi hienosti kun ensimmäisiltä silloilta näkyy kaupunkia aina ja aina vaan eli on saatu hyvin se suurkaupunki vaikutelma.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 427
Suomessa on outoja tievalintoja tehty. Esim. Turun suuntaan mennessä tie kääntyy numerolle 40. Toinen outo reitti oli Tampereen ohi Lahteen. En löytänyt IRL kartasta semmoista tietää joka kiertää Tampereen tuolla tavalla. Ikäänkuin tie Valkeakoskelle muttei kuitenkaan.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 005
Suomessa on outoja tievalintoja tehty. Esim. Turun suuntaan mennessä tie kääntyy numerolle 40. Toinen outo reitti oli Tampereen ohi Lahteen. En löytänyt IRL kartasta semmoista tietää joka kiertää Tampereen tuolla tavalla. Ikäänkuin tie Valkeakoskelle muttei kuitenkaan.
Ihan oikein toi on tehty. Ohikulkutien kautta on kulkenut kaikki rekkaliikenne sen jälkeen kun Turku kielsi rekoilta kaupungin läpi ajamisen paitsi erikoisluvalla.

Tuohon muiden autoilijoiden tekoälyttömyyteen ei taida mitään fixiä tai modia olla. Vituttaa varsinkin HCT:llä ajaessa, kun koitat oikealle kääntyessä koukata vastaantulevien puolelta, niin eikö siellä ole mamma jonkun Fiatin kanssa puskenut risteyksen tukkoon. Toki, onhan tuo tavallaan realistista, mutta silti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 076
Ei tuo länsirannikon seutu ainakaan kovin tunnistettavissa ole kuten ei tamperekaan muuta kuin jostain paikkapaikoin. Noista teollisuusalueista sitten en tiedä koska ei ole niin paljon tullut siellä pyörittyä. Mielestäni promodsin versiot on olleet aika pitkään paljon edellä tuon suhteen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 427
Ei tuo länsirannikon seutu ainakaan kovin tunnistettavissa ole kuten ei tamperekaan muuta kuin jostain paikkapaikoin. Noista teollisuusalueista sitten en tiedä koska ei ole niin paljon tullut siellä pyörittyä. Mielestäni promodsin versiot on olleet aika pitkään paljon edellä tuon suhteen.
ProModsin eteläinen Suomi on niin legacya että SCS:n versio pesee sen kyllä mennen tullen ja palatessa. Joku Pori, Tampere ja Turku on ProMods versiossa muutama hökkeli, eikä sinnepäinkään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 395
Pitäisi jaksaa itsekin käynnistellä, onko Vantaalta kentät yms, Tikkurilan aluetta?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 358
Viestejä
4 199 284
Jäsenet
70 893
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom