ProModsin Suomi onkin parhaat päivänsä nähnyt. Ihan kiva nähdä Suomea viimeisten DLC:eiden laadulla. Venäjääkin mukana, mielenkiintoista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pori - Tampere - Lappeenranta aksellilla näyttäis suunnilleen menevänä toi raja ja näyttäis pääsevan ihan tietä pitkin ajaa Helsinki - Tallinna väliä. Pakko ostos kyl.
ProModsin Suomi onkin parhaat päivänsä nähnyt. Ihan kiva nähdä Suomea viimeisten DLC:eiden laadulla. Venäjääkin mukana, mielenkiintoista.
SCS julkaisi tämmöisen kiusoittelukuvan. Onkohan tulossa täysperä sieltä?
SCS:stä sais ottaa moni muukin pelistudio mallia. Peli on päivitetty originaalista lähes kokonaan uudeksi peliksi vuosien varrella.
Paljonko tarvitsee leveliä että omaan autoon saa ostettua tuon oikean alustan? Ensimmäisen auton ostossa näyttäisi olevan kaikki muut paitsi kaksakselinen puolikas lukittuna.ei niitä pikakeikoilla ole.. ainoastaan omana autona modilla
Muistaa vaan, että ProMods ei toimi multiplayerissä.Jees, kyllä tuo TAB lähtikin toimimaan kun ränkkäsi. Jossain oli ohje että ensin painaa kerran pari F11 niin pitäisi alkaa toimia. Helpottaa kummasti kun saa nuo hiton radioon huutelijat mutelle. Täytyy jossain vaiheessa perehtyä noihin modihommiin jahka tätä peruspeliä on hieman pelaillu. Promodseihin taitaa tarvita 4 dlc:tä toimiakseen, olen hommannut vasta Scandinavian.
Nyt tuo talliin ostettu toinen ukko kävi ajamassa keikan, kolmas laiskamato vaan makaa, taitaa ansaita potkun perseelle.
Steamissa ETS2:n lisärit alessa joko yksittäin tai bundlena, esim. kaikki 4kpl kartta DLC:t yht. 17,99€.
Mikäli omistat jo osan niin hinta pois suoraan bundlessa (esim. Italia 9,17€ jos omistaa kaikki muut kartta DLC:t).
Uusin Promods vaatii Italian, joten siinä jo syy hankkimiseen.Tuoko tuo Italia - lisäri kuinka paljon lisää ajettavaa loppujen lopuksi? Mulla siis Going East ja Scandinavia - lisärit ja silti tuntuu, ettei sellaisia "jäätävän" pitkiä keikkoja (+2500km) ole vieläkään.
Ihan hyvä, mutta multiplayer ei tue Promodsia.Uusin Promods vaatii Italian, joten siinä jo syy hankkimiseen.
Jos vaan toimia Promods TMP:ssä.Promodsilla saa tosiaan sitten niitä jäätävän pitkiä keikkoja esim. jostain Kuolan niemimaalta eteläiseen Italiaan tai Espanjaan.
Tuli hankittua tuo Italia juuri viikonloppuna täyteen hintaan, mutta ei paljoa harmita. Tätä peliä tukee kyllä ihan mielellään
Pari kyssäriä tuosta ProModsista kun tuntuu jotenkin sekavalta sen asennus. Olen siis pelannut vain moninpeliä, tuossa modissako ei muita pelaajia ole? Mitä minun pitäisi ladata, että pääsen alkuun modihommaan? Täysperät olisivat kiva myös kokea. Olen ladannut heavy cargo bundlen ja skandinavia dlc:n. Vaatiiko modi siis mitä muita dlc:tä toimiakseen? Ja mitä "kannattaa" ladata ja mistä?
Jos meinaat kyseisen projektin toteuttaa, niin olisi kyllä mielenkiintoista seurata sitä blogin muodossa kuvineen kaikkineen.Onko kukaan tähän harrastukseen rakentanut kunnon simupenkkejä mittaristoineen? Itse olen etsimässä raskaan sarjan liikealustaa simupenkkiprojektiin ja kävi mielessä että voisi tehdä siitä samantien rekkapeleihinkin sopivan. Fullerit penkin viereen jne...
Totta.Jos meinaat kyseisen projektin toteuttaa, niin olisi kyllä mielenkiintoista seurata sitä blogin muodossa kuvineen kaikkineen.
Jos meinaat kyseisen projektin toteuttaa, niin olisi kyllä mielenkiintoista seurata sitä blogin muodossa kuvineen kaikkineen.
Mikä olisi halpa ja toimiva ratti ko. peliin? Tällä hetkellä pelailen ps3 ohjaimella. G29 kokeilin joskus mutta se on liian kallis ainakin uutena. Muita autopelejä en pelaa, eli ei tarvitsisi olla kummoinenkaan ruori ja polkimet.