Rekkasimulaattorit

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 416
ProModsin Suomi onkin parhaat päivänsä nähnyt. Ihan kiva nähdä Suomea viimeisten DLC:eiden laadulla. Venäjääkin mukana, mielenkiintoista.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969


SCS julkaisi tämmöisen kiusoittelukuvan. Onkohan tulossa täysperä sieltä?
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370


SCS julkaisi tämmöisen kiusoittelukuvan. Onkohan tulossa täysperä sieltä?
VOI JUKU TULISPA!

Itseasiassa, jos olen ymmärtänyt oikein, niin täysperät lienee pääosin vain Suomessa käytössä (saa korjata, en muista mistä luin/kuulin). Nyt kun Suomi on tulossa DLC:ssä niin voisi olla hyvä sauma saada täysperää mukaan :think:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
124
Voi olla myös se 4-akselinen heavy gargo kyseessä, kun katsoo tuota kuvan oikeaa alareunaa niin siellä näkyy mielestäni mustaa lokaria vähän. ja tuossa "kontissa" on muotoilua katon taiton mukaisesti joka kuullostaa hieman hölmölle kontin kyljessä:think:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Hienoa jos pystyy Vantaankin aluetta jatkossa ajella. Tikkurilassa vaan täysiperää kielotiellä tms.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
SCS Software's blog: Revisiting Germany

SCS alkanut näköjään uudistamaan ETS2:n peruspelin maita, jotka eivät kuulu mihinkään lisäosiin. Omasta mielestäni loistava juttu. Liian suuri ero laadussa DLC-maiden ja alkuperäisten maiden välillä:hungry:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 416
SCS:stä sais ottaa moni muukin pelistudio mallia. Peli on päivitetty originaalista lähes kokonaan uudeksi peliksi vuosien varrella.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
SCS:stä sais ottaa moni muukin pelistudio mallia. Peli on päivitetty originaalista lähes kokonaan uudeksi peliksi vuosien varrella.
SCS saisi ottaa myös mallia monesta muusta studiosta (Vaikkapa Wargamingista tai Gaijinista) ja päivittää gfx enginensä tälle vuosituhannelle. Peli kun käyttää edelleen sitä samaa engineä joka löytyi jo ETS:stä aikoinaan. Muutama pieni päivitys on tullut, mutta ei mitään kunnollista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
425
Miten nuo täysperät saa toimimaan? Pitääkö olla oma auto ja vitusti leveliä että saa oikean alustan? Kaikilla pikakeikoilla tulee vaan puolikkaan veturi ja kaksi akselinen kärry. Kyseessä siis steamworksista ladattu modi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
94
Enpä muista.. itse modin avulla pompsautan lvl aina suoraan 35 et on kaikki auki, kun ei ole mielestäni kovinkaan realistista, ettei voi heti alusta asti ostaa kaikkia
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Minkäslaisia asetuksia käytätte Oculus Riftillä ajelevat? Minulla kone joka on lähempänä suorituskykyvaatimusten alarajaa mutta esim Dirt Rally toimii tosi hyvin mutta ETS2.ssa joutuu graffat pudottamaan melko alas että pyörisi nykimättömällä kuvalla.
Ja kun Oculus kovasti kehoitteli vaihtamaan Win7.n Win10.iin väittämällä että Oculus toiminnot parantuvat Win10.llä niin muissa simuissa asia piti paikkansa mutta ETS2.ssa asiat menivät huonompaan suuntaan.
Kuva nykii katsetta siirtäessä sivusuunnassa ja koko kuvan toisto ryntäilee tasaisella noin parin sekunnin rytmillä.
Katseen sivusuuntasiirron nykimistä saa vähennettyä graffa-asetuksia pienentämällä mutta toi kuvan tai pelin ryntäily ei asetu millään asetusmuutoksilla ja tekee pelaamisesta niin v...mäistä että jos en saa häiriöö korjattua niin loppuu ETS.n pelaaminen meikäläisen osalta.
Win7.aan en haluis palata kun kaikki muut simut pyörii paremmin Win10.llä Oculus käytössä.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Miten porukalla pyörii Ryzenillä ETS2 ja ATS? Ei taida osata käyttää kuin kahta säiettä, niin mietin, että jaksaako esim. R5 2600X pitämään pelin tarpeeksi sulavana (+50 FPS ainakin) isoissa kaupungeissa. Nykyisellä i7 6700:lla pyörii ihan hyvin, mutta useampaa säiettä vaativissa raskaissa peleissä alkaa olla tiukilla.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Tulipa hurahdettua ETS2 MP:hen, TruckersMP:hen. Nyt Scandinavia - lisäri alla ja Heavy Cargo Pack sekä tietysti Mighty Griffin DLC.
 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
186
Tuli asennettua tuo ETS2 ja samalla sain toimimaan myös ps3 ohjaimen, jolla on ihan ok pelata näppikseen verrattuna. Pari kysymystä näin aloittelijan vinkkelistä: Hommasin pari kuskia talliini, alkaako ne ajamaan keikkaa itsestään kun niillä molemmilla on omat autot?

Kokeilin tuota truckersmp:tä ja hyvin oli ruuhkaa kun servulla vajaa 4000 suhailijaa. Jostain syystä minulla ei toimi tabulaattori nappi rekan hytin valikossa, josta saa mm. LA-radion kiinni. Ärsyttää nuo turkkilaiset mölisijät. En myöskään ole löytänyt nappia mistä voi teksti chattiin kirjoittaa. Mikä lie bugi kun ei tosiaan tuo tabulaattori toimi, toimiiko muilla? Tukeeko tuo moninpeli myös modeja?

Ryzen 5 2600x ja gtx1080 niin fps on 144 truckersmp 4000 pelaajan servulla, tosin kun kaupungissa on paljon autoa samaan aikaan niin saattaa laskea sinne 30fps tienoille kaikki asetukset tapissa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
@Olm1 in-game chatin saa TruckersMP:ssä auki Y-näppäimellä. Ja välillä on bugeja, ettei esim. chatti tai tabi aukea. Reboot yleensä auttaa.
 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
186
Jees, kyllä tuo TAB lähtikin toimimaan kun ränkkäsi. Jossain oli ohje että ensin painaa kerran pari F11 niin pitäisi alkaa toimia. Helpottaa kummasti kun saa nuo hiton radioon huutelijat mutelle. Täytyy jossain vaiheessa perehtyä noihin modihommiin jahka tätä peruspeliä on hieman pelaillu. Promodseihin taitaa tarvita 4 dlc:tä toimiakseen, olen hommannut vasta Scandinavian.

Nyt tuo talliin ostettu toinen ukko kävi ajamassa keikan, kolmas laiskamato vaan makaa, taitaa ansaita potkun perseelle.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Jees, kyllä tuo TAB lähtikin toimimaan kun ränkkäsi. Jossain oli ohje että ensin painaa kerran pari F11 niin pitäisi alkaa toimia. Helpottaa kummasti kun saa nuo hiton radioon huutelijat mutelle. Täytyy jossain vaiheessa perehtyä noihin modihommiin jahka tätä peruspeliä on hieman pelaillu. Promodseihin taitaa tarvita 4 dlc:tä toimiakseen, olen hommannut vasta Scandinavian.

Nyt tuo talliin ostettu toinen ukko kävi ajamassa keikan, kolmas laiskamato vaan makaa, taitaa ansaita potkun perseelle.
Muistaa vaan, että ProMods ei toimi multiplayerissä.

Asiasta toiseen, millaset setit kantsii olla rekassa, että saa mahd. painavia kuljetuksia? Mulla täl hetkel 6x4 perä ja 730hp, silti max. 43.000kg kuljetuksia ollu (on Heavy Cargo DLC), vai onko jotkut tietyt mestat mistä yleensä saa noita? Ja kantsiiko tota 8x4 perää ottaa, ohjattavuus ainakin tippuu huomattavasti?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Pitkästä aikaa tuli ETS 2 taas laitettua tulille ja sopivasti tänään ilmestyikin päivitys, jolla saa omilla kärryillä heittää keikkaa. Pakko oli tietenkin heti lähteä varustelemaan vetäjää ja kärryä :)

20180917214431_1.jpg


Siinä juuri lähdössä rahtaamaan 26 tonnia maksapasteijaa ruotsalaisille :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Steamissa ETS2:n lisärit alessa joko yksittäin tai bundlena, esim. kaikki 4kpl kartta DLC:t yht. 17,99€.

Mikäli omistat jo osan niin hinta pois suoraan bundlessa (esim. Italia 9,17€ jos omistaa kaikki muut kartta DLC:t).
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 249
Steamissa ETS2:n lisärit alessa joko yksittäin tai bundlena, esim. kaikki 4kpl kartta DLC:t yht. 17,99€.

Mikäli omistat jo osan niin hinta pois suoraan bundlessa (esim. Italia 9,17€ jos omistaa kaikki muut kartta DLC:t).
Tulipa poistettua Italia tuohon 9e hintaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Tuoko tuo Italia - lisäri kuinka paljon lisää ajettavaa loppujen lopuksi? Mulla siis Going East ja Scandinavia - lisärit ja silti tuntuu, ettei sellaisia "jäätävän" pitkiä keikkoja (+2500km) ole vieläkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Tuoko tuo Italia - lisäri kuinka paljon lisää ajettavaa loppujen lopuksi? Mulla siis Going East ja Scandinavia - lisärit ja silti tuntuu, ettei sellaisia "jäätävän" pitkiä keikkoja (+2500km) ole vieläkään.
Uusin Promods vaatii Italian, joten siinä jo syy hankkimiseen. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Promodsilla saa tosiaan sitten niitä jäätävän pitkiä keikkoja esim. jostain Kuolan niemimaalta eteläiseen Italiaan tai Espanjaan.

Tuli hankittua tuo Italia juuri viikonloppuna täyteen hintaan, mutta ei paljoa harmita. Tätä peliä tukee kyllä ihan mielellään :)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Uusin Promods vaatii Italian, joten siinä jo syy hankkimiseen. :D
Ihan hyvä, mutta multiplayer ei tue Promodsia.

Promodsilla saa tosiaan sitten niitä jäätävän pitkiä keikkoja esim. jostain Kuolan niemimaalta eteläiseen Italiaan tai Espanjaan.

Tuli hankittua tuo Italia juuri viikonloppuna täyteen hintaan, mutta ei paljoa harmita. Tätä peliä tukee kyllä ihan mielellään :)
Jos vaan toimia Promods TMP:ssä. :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 416
Italia ja Ranska DLC:t kannattaa ehdottomasti hommata, laatu paljon parempaa kuin basemapissa.
 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
186
Pari kyssäriä tuosta ProModsista kun tuntuu jotenkin sekavalta sen asennus. Olen siis pelannut vain moninpeliä, tuossa modissako ei muita pelaajia ole? Mitä minun pitäisi ladata, että pääsen alkuun modihommaan? Täysperät olisivat kiva myös kokea. Olen ladannut heavy cargo bundlen ja skandinavia dlc:n. Vaatiiko modi siis mitä muita dlc:tä toimiakseen? Ja mitä "kannattaa" ladata ja mistä?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 416
Pari kyssäriä tuosta ProModsista kun tuntuu jotenkin sekavalta sen asennus. Olen siis pelannut vain moninpeliä, tuossa modissako ei muita pelaajia ole? Mitä minun pitäisi ladata, että pääsen alkuun modihommaan? Täysperät olisivat kiva myös kokea. Olen ladannut heavy cargo bundlen ja skandinavia dlc:n. Vaatiiko modi siis mitä muita dlc:tä toimiakseen? Ja mitä "kannattaa" ladata ja mistä?
ProMods vaatii kaikki karttalisurit.
 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
186
Latasin kaikki dlc:t. Tuleeko tuossa promodsin mukana itsessään mm. täysperät ja oikeat firmat, vai täytyykö ne ladata vielä erikseen jostain?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Steam Workshopista pitäisi löytyä ainakin nuo oikeat firmat.
Tuolta sitten loput, joita Steamistä ei löydy: Mods - SCS Software

Nyt on tosin vähän huono aika asennella modeja, kun tuo uusi 1.32 päivitys tuntuu aika kaatumaherkältä, jos käytössä on modi, joka ei sitä tue. Ja kun päivitys tuli eilen ei mikään modi oikein sitä vielä tue. Mitkään rekka- ja lisävarustemodit eivät tunnu ainakaan toimivan. Jotkut skinit ehkä paremmin.

Steamistä voi kyllä myös vaihtaa pelin version 1.31, jolloin kaikki modit ja ProMods toimivat. Päivittää sitten joskus 1.32:een, kun modit sitä alkavat tukea. Tällöin tosin ei pääse heittämään keikkaa omilla kustomoiduilla trailereilla, vaan on tyytyminen vetämään pelkkiä irtoperiä.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
417
Promods julkaisi 2.30 version aluksi 1.31 versiolle ETS kun eivät jaksaneet odotella 1.32 julkaisua, nyt kun on uus versio on julkaistu niin työstävät jo käännöstä uudelle versiolle, ei pitääs mitää hirveitä aikoja mennä
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 002
Onko kukaan tähän harrastukseen rakentanut kunnon simupenkkejä mittaristoineen? Itse olen etsimässä raskaan sarjan liikealustaa simupenkkiprojektiin ja kävi mielessä että voisi tehdä siitä samantien rekkapeleihinkin sopivan. Fullerit penkin viereen jne...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Onko kukaan tähän harrastukseen rakentanut kunnon simupenkkejä mittaristoineen? Itse olen etsimässä raskaan sarjan liikealustaa simupenkkiprojektiin ja kävi mielessä että voisi tehdä siitä samantien rekkapeleihinkin sopivan. Fullerit penkin viereen jne...
Jos meinaat kyseisen projektin toteuttaa, niin olisi kyllä mielenkiintoista seurata sitä blogin muodossa kuvineen kaikkineen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Jos meinaat kyseisen projektin toteuttaa, niin olisi kyllä mielenkiintoista seurata sitä blogin muodossa kuvineen kaikkineen.
Totta.

Ja nyt kun asia mainittiin niin huomasin että tuollahan on suoraan Arduinolle softat ja ohjeet millä saa melkolailla melkein minkä vain mittariston toimimaan. Prkl, pitäisköhän käydä romarilla... :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 002
Jos meinaat kyseisen projektin toteuttaa, niin olisi kyllä mielenkiintoista seurata sitä blogin muodossa kuvineen kaikkineen.
Voi mennä aikaa jokunen tovi ennen kun projekti tärähtää käyntiin. Liikealustasta ajattelin aloitella. Simumak kiikarissa ja oikeastaan oma suunnitelma on jättää kaikki näytöt pois ja toteuttaa AR laseilla.

Mieleen tuli että jos saan tuollaisen Simumakin liikealustan jotenkin hommattua niin voisikohan muitakin kiinnostuneita löytyä? Liikkuu kuuteen suuntaan ja päälle voi laittaa vaikka pakettiauton korin jos ottaa järeämmän version.
 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
186
Mikä olisi halpa ja toimiva ratti ko. peliin? Tällä hetkellä pelailen ps3 ohjaimella. G29 kokeilin joskus mutta se on liian kallis ainakin uutena. Muita autopelejä en pelaa, eli ei tarvitsisi olla kummoinenkaan ruori ja polkimet.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mikä olisi halpa ja toimiva ratti ko. peliin? Tällä hetkellä pelailen ps3 ohjaimella. G29 kokeilin joskus mutta se on liian kallis ainakin uutena. Muita autopelejä en pelaa, eli ei tarvitsisi olla kummoinenkaan ruori ja polkimet.
Kiinnostaisko käytetty?

Mulla olis käytetty, mutta ehjä logitech driving force pro 900asteen käännöllä, jos asustelet PK-seudulla niin noudolla saat 20€!

 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
86
Pääseekö missään rekkasimussa pakittelemaan täysperällä stadissa? Rigi löytyy ja vr lasit ois hankinnan alla nii haluisin nähä ku kaverit pakittelee täyspitkällä jossai ahtaassa paikassa :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
ETS2:een saa modeilla täysperän ja vakiona pääsee jo b-junalla peruuttamaan. Ei tullut kyllä allekirjoittaneella hevon helvettiä, kun yritin b-junaa padillä sorvata laituriin :D
 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
86
En oo simulaattorilla kokeillu mut tosielämässä kyllä ja ei se nii hirvee helppoo oo
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Oregon julkaistu American Truck Simulatorille, 12€ hintaa ja samalla paljastui että Volvo VNL tulee "lähiaikoina" (lue: 1-x viikkoa), kohta ei tarvitse enää käyttää Aradethin modia :)
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mä kyllä tykkään tuosta American Truck Simulatorista, jo ihan sen takia että jokainen kaupunki on erinäköinen. Plussaa amerikan rekoista ja parilla modilla saa todella hienon visuaalisesti, muutenhan tuo on ihan sama kuin ETS2.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 491
Viestejä
4 164 047
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom