Tulee karttaan vasta, kun on saanut ne kaikki kalakartassa olleet kalat.Mikäs se vika kala oli? mulla taitaa olla nappaamatta enään noi black waterin ja siitä alaspäin olevat kalat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee karttaan vasta, kun on saanut ne kaikki kalakartassa olleet kalat.Mikäs se vika kala oli? mulla taitaa olla nappaamatta enään noi black waterin ja siitä alaspäin olevat kalat.
Metsissä samoilua ja luontodokkari meininkiä.
Onko tän pelin toimivuuden ja grafiikoiden kannalta suurta merkistystä pelaako normaalilla PS4 vai Xbox One S? Live gold löytyis xboxille ja oon kyl harkinnut tän pelin ostoa.
Onko tän pelin toimivuuden ja grafiikoiden kannalta suurta merkistystä pelaako normaalilla PS4 vai Xbox One S? Live gold löytyis xboxille ja oon kyl harkinnut tän pelin ostoa.
Digital Foundryn vertailu kannattaa katsoa:
Itse pelasin PS4:llä ja se tuntui rullaavan ihan hyvin. Normi Xbox One taisi kyykätä kaikkein eniten DF:n testeissä.
Express ja split point luodit auttaa aika paljon. Mutta tosiaan olisi voinut olla myös ampumisen kanssa realistisempi.Pelaillut peliä nyt jonkin aikaa ja tykännyt kovasti mutta häiritsee todella paljon aseiden tehottomuus. Elldei ammu päähän niin viholliset tuntuvat kestävän tolkuttomasti osumia.
Moi, en tiedä onko oikea paikka tälle asialle, mutta onko muilla kokemuksia vastaavasta.
Pelissä varjot ja välillä esim savu näyttää melko perseeltä, pIkselimössöltä. Mulla ps4 pro ja oon kuvaa säätänyt löytämieni ohjeiden mukaan. Jotkut sanoo että kannattaa ottaa HDR pois, mutta mulla se aiheuttaa ihan kauheen näköstä grafiikkaa ja bugeja, joten sen pidän päällä.
Onko tähän olemassa jotain ratkaisua vai onko pakko vaan purra hammasta ja sietää pikseliyrjöt?
Kiitti!
![]()
Yksi syy miksi peli näyttää suttuiselle PS4 Pro:lla on myös tuo huonosti tehty CB renderöinti. Itse pelasin RDR2:n prolla läpi niin, että pistin pleikkarin asetuksista resoluution 1080p ja pelistä HDR:n pois. Ei tullut huonon HDR:n utuisuutta ja CB renderöinnin suttuisuutta ja peli pysyi parhaiten lukitussa 30 fps:ssä.
On edelleen rikki/hyödytön, tekee vaan rumemman pelistäOnkos tuo HDR edelleen rikki täs pelissä? Olen ajoittanut havainnut utuisuutta mutta voisin kokeilla ottaa tuon HDR:n pois päältä olisko parempi sit.
Itsellä samsungin Q9FN ja kyllä se perseemmälle näyttää kuin ilman HDRHDR'ssä vaikuttaa oma laitteisto vähintään yhtä paljon kuin se pelin toteutus. Kannattaa muistaa, että hinnat-alkaen telkkareissa ei ole oikeaa HDR-tukea vaan se on ihan puhdas markkinointikikka. Vähimmäisvaatimus järkevälle laadulle on alueittain säädettävä taustavalo (LCD-pohjaisissa telkkareissa) ja tämä on juuri se mikä puuttuu kokonaan niistä <700-800€ telkkareista, vaikka kaikki markkinointitermit on käytössä.
HDR'ssä vaikuttaa oma laitteisto vähintään yhtä paljon kuin se pelin toteutus. Kannattaa muistaa, että hinnat-alkaen telkkareissa ei ole oikeaa HDR-tukea vaan se on ihan puhdas markkinointikikka. Vähimmäisvaatimus järkevälle laadulle on alueittain säädettävä taustavalo (LCD-pohjaisissa telkkareissa) ja tämä on juuri se mikä puuttuu kokonaan niistä <700-800€ telkkareista, vaikka kaikki markkinointitermit on käytössä.
Onko mitään vinkkejä kuinka tähtäilyn saisi jouhevammaksi, oletuksena tuntuu kuin pyssyn päässä olisi säkillinen sementtiä.
Online versiolla ei taida mennä hyvin.
Oot vielä lumimaisemissa? Kyllä se siitä paremmaksi menee, alku ehkä vähän hitaamman puoleinen.Pari tehtävää tuli pelattua, ja peli vaikuttaa todella tylsältä. Paraneeko tämä yhtään pelin edetessä?
Pari tehtävää tuli pelattua, ja peli vaikuttaa todella tylsältä. Paraneeko tämä yhtään pelin edetessä?
Kyllä. Täytyy vielä kokeilla.Oot vielä lumimaisemissa? Kyllä se siitä paremmaksi menee, alku ehkä vähän hitaamman puoleinen.
Minullakin oli kyllä alkuun hieman tylsä fiilis. Ennen tätä viimeisimmät pelaamani pelit olivat olleet melko suoria putkijuoksuja joissa vain juostiin tapahtumasta toiseen ja tämähän poikkeaa niistä melkoisesti. Oli todella vaikeaa saada tarttumapintaa vaihteeksi täysin päinvastaiseen peliin mitä on tottunut pelaamaan.
Kun sisäistin ja hyväksyin ajatuksen, että tämä on 100x hidastempoisempi kun muut pelaamani pelit ja tulee kestämään varmaan puoli vuotta päästä läpi, niin aloin jotenkin nauttimaan pelistä enemmän. Opin fiilistelemään pelin tarjoamaa kiireettömyyttä ja nauttimaan upeasta maailmasta ja sen yksityiskohdista. Onhan tämä saakelin upeannäköinen peli.
Kun iltaisin istahtaa konsolin eteen, niin pelaaminen ja tuo kiireettömyys tuntuu ihan älyttömän rentouttavalta, ei enää tylsältä. Tässä postauksessa ei ehkä ollut mitään järkeä, mutta kuitenkin epäilevän alkufiiliksen jälkeen ainakin minut peli tempaisi lopulta mukaan.
Olishan tuo suotavaa ollut silti jättää valinnaiseksi ja laittaa ilmoitusta että voi parantaa tiettyjen yhdistelmien kanssa kuvanlaatua jos ottaa pois käytöstä.Tai sit tuolla saatiin parannettua niitä hdr / checkerboardin aiheuttamia ongelmia jonka vuoksi kuva oli todella kamalan näköinen tietyillä kokoonpanoilla ja resoluutioilla.
Olishan tuo suotavaa ollut silti jättää valinnaiseksi ja laittaa ilmoitusta että voi parantaa tiettyjen yhdistelmien kanssa kuvanlaatua jos ottaa pois käytöstä.
Noita kahta ei kannata putkeen pelata, itse viimeistelin eka AC:Odysseyn ja sitten koitin RD2 mutta open world krapula loputtoman tuntuisesta Odysseystä oli niin valtava että pakko pitää tässä vielä huilia ennenkuin RD2 aloittaa tosissaan.RDR:n jälkeen aloitin Assassin's Creed Odysseyn ja se oli puolestaan pakko laittaa nyt tauolle kun kaikki vitun grindaaminen ja hektisyys on uuvuttavaa.
Mitä ne oikein leikkii Rockstarilla.Itellä ollut peli tauolla yli kuukauden ja tommonen päivitys ei lisää hinkua jatkaa peliä loppuun. Itelle ei mahdolliset lisä fps:t hetkauta yhtään, ennemmin pelaan koko ajan 30fps kuin että peli hyppii 30-60 väliä.
Take my moneyPC-versio yksinoikeudella PYSYVÄSTI Epic Games Storeen ?
Huom. pelkkää huhupuhetta toistaiseksi ..
Rumour - Red Dead Redemption 2 to be revealed as an Epic Games Store Exclusive on PC
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.