Kokeile vaihtaa hiiren ohjaus raw input -> direct input.
No perhana. Tämähän auttoi itselle vulkanilla olevaan shift pohjassa repeilyyn. Kiitos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon vissiin tyhmä, mutta help! "postissa" oli treasure map, sain sen otettua sieltä mutta en löydä sitä mistään..mihin se katos? onko täs nyt jotain jota en vaan tajua (TAB - Items) siel ei ainakaan näy.
B:stä avaa laukun ja kartat löytyy documents osiosta.
Sinne menee muuten iso osa ruastakin, itsekin huomasin vasta joku aika sitten että mullahan on täällä vaikka kuinka paljon paistettua lihaa
Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa raw inputin kanssa (tai en ole huomannut mitään), mutta kokeilin huvikseni direct inputia niin ei helvetti tuota kartan zoomaamista, saa pyörittää hiiren rullaa sen 200 kierrosta että pääsee maksimi zoomista minimiin.
Karttaa voi zoomata myös PgUp, ja PgDn näppäimillä.
Jahas eilen pääsin tähän asti pahimpaan fps drainaaja paikkaan... strawberry. Olisi digital foundry voinut tehdä asetus testinsä tuossa kaupungissa, konsoli puoleltakin omaan muistiin palailee sama tökkiminen. Mikä lie, peilejä lukuun ottamatta hotelli huoneessa, Micahia vapauttamaan mennessä niin drainaa suoritus kykyä parvekkeelta katsellessa.
Hiirellä ei taida tuo auto aim assist oikein toimia, tai sit käyttäjän asetuksissa on vikaa. No ei silti tarvinnut ohjainta ottaa käyttöön tuohon 6 minuutin tehtävään.
Jahas eilen pääsin tähän asti pahimpaan fps drainaaja paikkaan... strawberry. Olisi digital foundry voinut tehdä asetus testinsä tuossa kaupungissa, konsoli puoleltakin omaan muistiin palailee sama tökkiminen. Mikä lie, peilejä lukuun ottamatta hotelli huoneessa, Micahia vapauttamaan mennessä niin drainaa suoritus kykyä parvekkeelta katsellessa.
Hiirellä ei taida tuo auto aim assist oikein toimia, tai sit käyttäjän asetuksissa on vikaa. No ei silti tarvinnut ohjainta ottaa käyttöön tuohon 6 minuutin tehtävään.
Olikos tässä kapistuksessa sisäänrakennettua fps-metriä? Afterburner päätti ruveta kiukuttelemaan
Onko hiirellä raw input käytössä? Sen kanssa ei taida aim assist toimia, directillä pitäisi.
Jos tästä apua, omat asetukset on tässä. Rautana I7-8700K 3.7GHz, 16gt DDR4. GTX 1070. Peli näyttää ihan käsittämättömän hienolta. Jos pystyy, niin kannattaa laittaa nuo detailit ihan tappiin.
Ei kai kukaan mitään apuja käytä hiirellä pelattaessa?
Onko muilla kaatuillut peli? Grafiikat defaulteilla muutoin paitsi full screen ja 165 hz.
Vaihdoin directx 12 tohon vulcan ja minulla loppunu kaikki kaatuilutItsellä kaatuilee vähän väliä.. joskus kun käynnistää niin ensimmäisen 10min aikana kaatuu ja välillä saa pelata pariki tuntia..
Kaatumisista kun puhutaan, niin kannattaa tuoda oman koneen speksejä esillejä, sekä myös mitä tapahtuu kaatumistilanteessa. Eli sammuuko peli sanomatta sanaakaan, jumittaako peli paikoilleen vai sammuuko virheilmoituksen turvin.Onko muilla kaatuillut peli? Grafiikat defaulteilla muutoin paitsi full screen ja 165 hz.
Vaihdoin directx 12 tohon vulcan ja minulla loppunu kaikki kaatuilut
Tää ois kyllä tosi kiva.kannattaa tuoda oman koneen speksejä esille
Ja resoluutio sulla on ?
Ite sain noilla asetuksilla avg 48fps
I5 6600k 4.5ghz
16g ddr4
1080 gtx
3440x1440 reso
Pelissä muutenki kuva jäätyilee ihmeellisesti..mutta äänet kuuluu. Tähän kukaan löytäny ratkaisua?
Hyvä homma, kun saan ladattua, täytyy kokeilla. Itsellä sama kombo,vain näyttis gtx 1080.Rautana I7-8700K 3.7GHz, 16gt DDR4. GTX 1070
Täytyypä kokeilla. Dx12 ollut käytössä myöskin.Vaihdoin directx 12 tohon vulcan ja minulla loppunu kaikki kaatuilut
Laitoin speksit näkyviin. Peli kaatuu ja sammuu virheilmoituksen kera.Kaatumisista kun puhutaan, niin kannattaa tuoda oman koneen speksejä esillejä, sekä myös mitä tapahtuu kaatumistilanteessa. Eli sammuuko peli sanomatta sanaakaan, jumittaako peli paikoilleen vai sammuuko virheilmoituksen turvin.
Pelissä muutenki kuva jäätyilee ihmeellisesti..mutta äänet kuuluu. Tähän kukaan löytäny ratkaisua?
Chapter 2 menossa? Itse pääsin ekalla kerralla tehtävälle niin, että kukaan ei huomannut, eli kyllä sinne jokin turvallinen reitti löytyy.Mulla on tällä hetkellä 1 mission saatavilla, missä kartalla näkyy punaista rajaa/viivaa mitä se se meinaa? Oletan että vaarallinen alue?. Koitin lähestyä tehtävä paikkaa kunnes mua alettiin heti ampua. Ja sitten vastasin luonnollisesti tuleen ja sitten musta olikin kauhea palkkiot. Vai pitääkö tossa kohtaa nyt mennä vaan rytinällä?
Mulla on tällä hetkellä 1 mission saatavilla, missä kartalla näkyy punaista rajaa/viivaa mitä se se meinaa? Oletan että vaarallinen alue?. Koitin lähestyä tehtävä paikkaa kunnes mua alettiin heti ampua. Ja sitten vastasin luonnollisesti tuleen ja sitten musta olikin kauhea palkkiot. Vai pitääkö tossa kohtaa nyt mennä vaan rytinällä?
Helposti pääsee kun siitä menee suoraan sen toisen alueen kauttaJoo koita mennä sitä joenvartta pitkin lähemmäs tehtävää ja välttelet niitä partioita.
Ja resoluutio sulla on ?
I5 6600k 4.5ghz
16g ddr4
1080 gtx
3440x1440 reso
1080p tietty. Ei ihmissilmä erota tuota korkeampia resoluutioita ainakaan omien mittavien testien perusteella.Ja resoluutio sulla on ?
I5 6600k 4.5ghz
16g ddr4
1080 gtx
3440x1440 reso
Process Lasso+käyttämällä DirectX 12 asetusta loppui pelin jäätyily.
Vulkanilla peliä ei pysty edes pelaamaan kun jökkii joka toinen sekuntti.