Red Dead Redemption 2

Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Se kartta alkaa punottaa sieltä mistä boyntyt on tulossa. Ja eivät seuraa osavaltion rajan ylitse.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Nyt olen alkanut huomaamaan itsessäni sellaista taisteluväsymystä. Tulee ihan suoraan skipattua noita kysymysmerkkejä kartalta, eikä tutkiminenkaan enää maistu. Chapter nelosen lopussa ollaan ja vähän haiskahtaa omalta osaltani nyt, että juoksen pelin läpi. Ei tässä vain ole yksinkertaisesti mitään 'saavutettavaa'. Maailma on mielestäni ihan yhtä geneerinen kuin muissakin hehkutetuissa avoimen maailman peleissä. Eikä jokaista notkoa edes tee mieli tutkia pelihahmon aivan uskomattoman kömpelyyden takia.

Peliä vaivaa myös selkeä kaavamaisuus: lähdet paikasta A paikkaan B ja voit melkein arvata missä kohtaa matkaa tulee jokin väijytys, tai vastaava 'random' event. Enkä edelleenkään voi käsittää, että miten herran vuonna 2018 pelissä voi olla joku vitun moraalimittari. Siis come on! En saa ostettua hauskoja outfitteja - niitä harvoja rahareikiä - koska jokin mystinen taikavoima pitää koko pelimaailman informoituna siitä, jos olen yöllä murhannut jonkun onnettoman reppanan, tai sanonut jollekin rumasti. Taistelu ei vieläkään maistu, kiitos surkean ohjaustuntuman (ja aim assistejahan ei kukaan itseäänkunnioittava pidä päällä). Onneksi vihdoin ja viimein sai avattua tuon semi-automatic pistolin, jolloin ei tarvitse sentään joka vitun laukauksen jälkeen vetää liikkuvia taakse, samoin jostain mökistä löytyi semi-automatic shotgun. On vain niin sysiruma pistooli, ettei tee mieli vetää sitä kotelosta ulos.

Tarina on hyvä ja ääninäyttely parasta A-luokkaa, niinkuin Rockstarilta sopii odottaa. Eiköhän se jaksa kannatella pelin läpäisyyn asti. Hyvä peli, mutta kaukana siitä hypetetystä jumalpelistä, ja ei missään nimessä ole itselle edes vuoden peli.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Itellä vähän samoja fiiliksiä @jugolla. Vitos chapteri oli mukavaa vaihtelua. Menin aika usein vihollista päin ja lopetus laukauksella hoitelin kun tuntui nopeimmalta keinolta pudottaa vastustaja pelistä. Ja ne maisemat oli kyllä ultra realistisen näköiset.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
155
Sama täällä. Alkaa olla uupumisen merkkejä. Tarina paranee kyllä loppua kohti joka pitää mielenkiinnon yllä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
Näkeekö PS4:lla jostain peliajan? Itellä taitaa olla vielä menossa chapter2 vaikka tullut tahkottua jo julkkarista lähtien joka päivä
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
Rockstar vahvisti Red Dead Redemption 2:n leiribugin, korjaus on työn alla

Red Dead Redemption 2:n pelaajia vaivaava yleinen leiribugi saa korjauksen lähiaikoina.

Rockstar Games on vahvistanut pelaajien raportit, joiden mukaan Red Dead Redemption 2:n leiristä voi puuttua hahmoja, joiden kuuluisi normaalisti olla paikalla. Ongelma ilmenee Polite Society, Valentine Style -tehtävän jälkeen, mikäli tehtävän joutuu lataamaan tallennuspisteeltä. Bugin seurauksena Sadie Adleria ja Marstonin perhettä ei näy leirissä lainkaan normaaleissa puuhissaan. Hahmot ilmestyvät kuitenkin paikalle silloin, kun heillä on tehtäviä pelaajalle.

Rockstarin mukaan bugi korjataan Red Dead Redemption 2:n tulevassa päivityksessä. Päivityksen julkaisuaikataulua ei kuitenkaan toistaiseksi paljastettu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 732
En ole kokeillut, mutta jotenkin tuntuisi, että siinä saa sitten jatkuvasti heilutella coltia, tai vaihtoehtoisesti heräillä putkasta / kuolleista?
Mulla oli $270 bounty sinne aloituspaikan länsipuolelle eikä siellä kovin kauaa saanut toimia rauhassa kun palkkionmetsästäjäpartio ilmestyi kartalle ja tangentin suuntaisesti automattisesti alkoi tulemaan kohti. Piti ratsastaa minuuttitolkulla hevon kuuseen että katosivat eivätkä tulleet maagisesti vuoristojen läpi kohti... :rolleyes:

Tuo bounty ja hyvä/paha -systeemi on surkeampi tässä kuin jossain 80-luvun nintendopelissä. :p
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
155
Mulla oli $270 bounty sinne aloituspaikan länsipuolelle eikä siellä kovin kauaa saanut toimia rauhassa kun palkkionmetsästäjäpartio ilmestyi kartalle ja tangentin suuntaisesti automattisesti alkoi tulemaan kohti. Piti ratsastaa minuuttitolkulla hevon kuuseen että katosivat eivätkä tulleet maagisesti vuoristojen läpi kohti... :rolleyes:

Tuo bounty ja hyvä/paha -systeemi on surkeampi tässä kuin jossain 80-luvun nintendopelissä. :p
PS4 puolella taisi olla yksi trophy että selviä 3 päivää niin että on vähintään 250$ bounty joka osavaltiossa :)
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Ei tätä kyllä täydellisesti jaksa koluta (total 100% siis). Liikaa keräilemistä, tutkimista, metsästystä jne. että jaksaisi täydellisesti koluta. Onlinea ootellessa
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Läpi meni reilussa 60h. Omasta mielestä ei voita ykköstä, vaikka hyvä peli onkin. Semmonen 8,5/10 arvosanaksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Mulla oli $270 bounty sinne aloituspaikan länsipuolelle eikä siellä kovin kauaa saanut toimia rauhassa kun palkkionmetsästäjäpartio ilmestyi kartalle ja tangentin suuntaisesti automattisesti alkoi tulemaan kohti. Piti ratsastaa minuuttitolkulla hevon kuuseen että katosivat eivätkä tulleet maagisesti vuoristojen läpi kohti... :rolleyes:

Tuo bounty ja hyvä/paha -systeemi on surkeampi tässä kuin jossain 80-luvun nintendopelissä. :p
Minusta tuo systeemi on ihan toimiva, joten olisi mielenkiintoista tietää miten siitä saisi paremman?

270 dollarilla pari palkkionmetsästäjää syö ja käy huorissa pitkän tovin, joten lienee selvää, että niitä liikuskelee paljon sillä alueella. Oletko muuten kokeillut vaihtaa asusteita ja ajaa partaa? En ainakaan itse joudu noiden kanssa kovin usein tekemisiin, mutta en myöskään tiedä onko tuosta erillisestä vaatesetistä rosvohommia varten mitään hyötyä.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 541
Minusta tuo systeemi on ihan toimiva, joten olisi mielenkiintoista tietää miten siitä saisi paremman?

270 dollarilla pari palkkionmetsästäjää syö ja käy huorissa pitkän tovin, joten lienee selvää, että niitä liikuskelee paljon sillä alueella. Oletko muuten kokeillut vaihtaa asusteita ja ajaa partaa? En ainakaan itse joudu noiden kanssa kovin usein tekemisiin, mutta en myöskään tiedä onko tuosta erillisestä vaatesetistä rosvohommia varten mitään hyötyä.
Kuulema eri vaatteet, eri hius ja partatyyli vaikuttavat ja saa kuulema kohtuu rauhassa painaa pitkin poikin. En ole itse kokeillut koska olen ollut ehkä liiankin kiltisti ja/tai en ole jäänyt rikoksistani kiinni. Tunnuslauseena leave no witnesses. Plus tuntuu tosiaan että jos on tarpeeksi hyvä maine niin kaikkia rikoksia ei tungeta sinun kontolle. Pariin kertaan vetänyt hevosella yli jostain ja siitä on seurannut ties mitä ja todistajia on jäänyt, tutkinta tullut jne ja mennyt maksamaan bountyä koska ollut aseman vieressä ja sitä ei olekaan ja kukaan ei ole perässä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Ei tätä kyllä täydellisesti jaksa koluta (total 100% siis). Liikaa keräilemistä, tutkimista, metsästystä jne. että jaksaisi täydellisesti koluta. Onlinea ootellessa
Itse kyllä huomannut nyt kun ollut aikaa pelata 24/7, että mitä enemmän pelille antaa aikaa, sitä enemmän se antaa takaisin. Ihan järjettömän yksityiskohtainen maailma täynnä kaikkea mielenkiintoista. Itse aion kyllä tutkia kartan aika läpikotaisin, tosin tuskin lähden kumminkaan jokaista tupakka-aski keräilykorttia keräämään. :D
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
326
Miten äkkiä tuon kalastuksen chapter 2:ssa oppii? Mielestäni ne hahmot on leirissä, mutta kalastusta en ole oppinut vaikka tehtäviä on tullut tehtyä jo jonkun verran.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Chapter 5 alkoi juuri. varmaan lähemmäs 80h jo vierähtänyt tähän peliin, meinaa jo ruveta osa tekemisestä uuvuttamaan niin kaipa tulee nyt loppu pelailtua vaan main questei
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Tämä bountysysteemi on aivan vitun järkyttävää paskaa. Jäi jonkun tehtävän seurauksena n. 150 dollarin bounty ja ratsastelin casuaalisti Saint Denisiin. Tottakai suoraan eteen kirjaimellisesti teleporttasi bountyhunter, jonka luonnollisesti ammuin ja sen jälkeen olikin luvassa mukava pakomatka, kun peli spawnaa loputtomasti poliiseja joka puolelta. Karkuun ei pääse, vaikka alla on pelin nopein hevonen ja vaikka pääsisi, niin eteen spawnaa tyhjästä aina lisää. Lopputulos on hevonen hengiltä ja lopuksi vielä itse.

Viimeksi sama show kun joku kyrpä leikkasi suoraan eteen risteyksessä ja pääsi hengiltä törmäyksessä. Koko saint denis perässä, parikymmentä lainvalvojaa hengiltä, karkuun ja vähän matkan päähän odottelemaan, että wanted lähtee pois ja sitten kasuaalisti takaisin kaupunkiin maksamaan bounty ja kaikki on taas hyvin. Melko immersiivistä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
363
Vinkkinä LG:n (ainakin oled) teeveillä pelaaville:

Vaihda hdmi-input kuvakkeeksi pc, niin saat technicolor expert kuvatilan käyttöön samalla input-lagilla kuin peli-kuvatilassa.

Tämä siis sdr pelaamisessa koska hdr ei toimi.

EDIT: Kuvatila siis isf asiantuntija (pimeä) eikä Techicolor expert (tässäkin lukittu värikirjo)!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
495
Vinkkinä LG:n (ainakin oled) teeveillä pelaaville:

Vaihda hdmi-input kuvakkeeksi pc, niin saat technicolor expert kuvatilan käyttöön samalla input-lagilla kuin peli-kuvatilassa.

Tämä siis sdr pelaamisessa koska hdr ei toimi.
Itselläni oledilla(C7) hdr näyttää kyllä paremmalle kuin sdr, olen sen 10 kertaa jo testaillut ees taas(ja HDR:llä ei kannata pitää PC-moodissa koska värit surkeat(C7), tv:n säätö/oled ketjuissa enemmän näistä). Ja PS4 siis kyseessä, Prolla taisi olla jotain ongelmia harmaan kuvan kanssa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
363
Itselläni oledilla(C7) hdr näyttää kyllä paremmalle kuin sdr, olen sen 10 kertaa jo testaillut ees taas(ja HDR:llä ei kannata pitää PC-moodissa koska värit surkeat(C7), tv:n säätö/oled ketjuissa enemmän näistä). Ja PS4 siis kyseessä, Prolla taisi olla jotain ongelmia harmaan kuvan kanssa.
RDR 2 hdr on todettu farssiksi monesta lähteestä. Kuvassa ei ole laajempaa väriavaruutta eikä näytön luminanssi eroa sdr kuvasta. Pitäisi olla sama ongelma kaikilla alustoilla. Katso vaikka HDTVTestin video Youtubesta.

Jos olet kokeillut Game moden sdr kuvaa, niin värit ovat ylisaturoituneet koska siinä on lukittuna laaja värikirjo ja aivan liian kylmä värin lämpötila. Tämän takia ohjeistin käyttämään hdmi pc input, että saa luonnollisen techicolor expert kuvatilan käyttöön 21ms input lagilla.

Avsforumin mukaan uusimmassa 05.80.04 firmwaressa olisi korjattu tuo pc-moden hdr bugi, jos sitä haluaa käyttää.

Anteeksi jos offtopic, mutta itseäni häiritsi game moden kuva niin ajattelin ilmoittaa asiasta!

EDIT: Kuvatila siis isf asiantuntija (pimeä) eikä Techicolor expert (tässäkin lukittu värikirjo)!

EDIT 2: Vielä huomautus: Jos ps4 asetuksissa RGB Range on automaattisella, niin televisosta täytyy vaihtaa mustan taso suureksi. Itse olen laittanut limited rgb ja mustan taso pieni. Ei pitäisi olla väliä kumminpäin tekee mutta ei ristiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Aattelin piristää itseäni flunssapäivän aikana ja pelata kutos chapterin läpi.
ja nyt on vaan big red dead eyes. Sinne vaa kylmälle kielekkeelle jäi reikä päässä. My horse2 kin kuoli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
495
RDR 2 hdr on todettu farssiksi monesta lähteestä. Kuvassa ei ole laajempaa väriavaruutta eikä näytön luminanssi eroa sdr kuvasta. Pitäisi olla sama ongelma kaikilla alustoilla. Katso vaikka HDTVTestin video Youtubesta.

Jos olet kokeillut Game moden sdr kuvaa, niin värit ovat ylisaturoituneet koska siinä on lukittuna laaja värikirjo ja aivan liian kylmä värin lämpötila. Tämän takia ohjeistin käyttämään hdmi pc input, että saa luonnollisen techicolor expert kuvatilan käyttöön 21ms input lagilla.

Avsforumin mukaan uusimmassa 05.80.04 firmwaressa olisi korjattu tuo pc-moden hdr bugi, jos sitä haluaa käyttää.

Anteeksi jos offtopic, mutta itseäni häiritsi game moden kuva niin ajattelin ilmoittaa asiasta!

EDIT: Kuvatila siis isf asiantuntija (pimeä) eikä Techicolor expert (tässäkin lukittu värikirjo)!

EDIT 2: Vielä huomautus: Jos ps4 asetuksissa RGB Range on automaattisella, niin televisosta täytyy vaihtaa mustan taso suureksi. Itse olen laittanut limited rgb ja mustan taso pieni. Ei pitäisi olla väliä kumminpäin tekee mutta ei ristiin.
[/offtopic]
Hyvä tietää et päivitys oli tullut! Telkku ei sitä itse löytänyt mutta usb-tikun kautta meni hienosti sisään. Nyt tosiaan noissa PC-moodin HDR kuvatiloissakin oli väriä mukana! Valitsin tietty myös tuon technicolor expert kuvatilan jonka saa säädettyä lämpimämmäksi sävyltään ja paremmat värit kuin ei-PC-moodin HDR(Peli) kuvatila. Itsellä myös limited PS4 asetus ja mustan taso tv:stä pieni.

RDR2 vaatii omaan makuun(luonto/kasvillisuus) käytti sitten HDR tai ei kuvatilan väri-asetuksen nostoa aika reilusti vakioista(50-60) ylöspäin johonkin (70-80) tienoille niin alkaa jotain väriäkin pelistä löytymään(+oled valo ylemmäs myös). Kyllä muut pelit esim. SDR moodissa näyttää hyvälle oled valo 30 ja väri 50 asetuksella...

Edit: Tosin kun lukee avsforumia niin sieltä löytyy ties mitä tietoa miten tone mapping/banding/input lag/pc-modessa aina 8-bit värit HDR:ssäkin jne. jne. riippuu onko PC/HDR vai mitä, aivan loputon suo arvailla mitkä olisi parhaimmat asetukset mihinkin peliin/tilanteeseen, mennään itse jollain millä näyttää ja tuntuu(input lag vähäinen) hyvältä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
456
En ole ollenkaan katsonut MTV:tä mutta eilen sattumalta satuin tuota jaksoa katsomaan, oli vähän wtf olo kun peli on vasta julkaistu ja south parkissa pelataan RDR2... piti vaihtaa kanavaa kun alkoi tulla spoilereita :D
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
No en kyllä yhtään ihmettele miten nopeasti saivat tuon RDR2 viittauksen mukaan jaksoon, kun ottaa huomioon tuon animaation tason. :D
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
53
Ei hyvä päivä mitä saissea tuo 5 chapterin putkijuoksu :wtf:. Tuntui, että se pankkiryöstöstä alkanut tunnin putkijuoksutehtävä aina Guarmaan ja takaisin ei lopu ikinä. Ja kun kontrollit ammuskeluissa on muutenkin heikot niin eihän se mukavaa ollut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
155
Epiloogi on kyllä mukavan rauhallista puuhastelua. Tuota peliä voisi pelata pidempäänkin. Yrittää selviytyä villissä lännessä rakennellen omaa ranchia yrittäen pysyä kaidalla polulla.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 114
Nyt on koko peli pelattu, epilogi oli ihan hyvää settiä verratuna esim. tuohon kirottuun K/D warrior Battlefield Chapter 5:een. Toivottavasti Onlinessa pääsee tekemään samanlaista ranchia kuin mitä John rakenteli.

Ehdottomasti pelin kohokohta itselle oli Horseshoe Outlook ja metsästysmatkat & löytöretket. Pysykää siellä 2/3/4 chapterissa niin pitkään kuin suinkin vain jaksatte! Loppua kohden tarina tiivistyy eikä enää jaksa keskittyä muuhun kuin missionien tekemiseen. Mulla meni hermo kun ei voinut enää selata Redditiä tai katsella Youtubea ilman että näkisi juonipaljastuksia.
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
176
Chapter 3:n alussa ollaan ja kyllähän tuo on maistunut. Ainoa hieman turhauttava on tuo autoseivi, joka jostain syystä aina seivaa sen jälkeen kun olet kuollut tai homma on mennyt muuten vihkoon.
Sitten kyssäri spoilertagin sisään, vaikka eiköhä suurin osa tuon ole jo käyny lävitse. :)

Osaako joku kertoa onko niillä metsureilla tarjota mitään muita hommia kuin tarvikkeiden ostoa pieneen ylihintaan? Ryssin hieman, kun siellä puu kaatui yhden päälle ja menin auttamaan. Näppivirhe ja auttamisen sijaan otin foremania lutkusta kiinni ja sitte mentiin. Tämän jälkeen minua on vain pyydetty poistumaan ja foreman ei edes puhu minulle. :(
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Omia murheita pelistä.

Nyt meni totaalisesti fiilis, ainoat korttipelit mitä osaan on uno ja tässä pitää yhdessä tehtävässä pelata pokeria -.-

Edit. Kohdan taisi päästä läpi teki mitä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
704
Chapter 3 alussa ja kyllästyminen iski tuskin jaksaa edes läpi pelata, jos vielä chapter 5 on niin paska mitä täälläkin on kerrottu.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Nappia ei tartte painaa pohjassa kun laukkaa cimemamodessa.
Tähän tarkennuksena: nappia ei tarvitse pitää pohjassa cinema modessa, jos nopeutta on kerryttänyt ensin tarpeeksi. Muuten polle pysähtyy hetken jälkeen. Itse tajusin tuon vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen, kun olin kai siihen asti siirtynyt cinema modeen aina liian vähäisistä alkuvauhdeista.
 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
470
Tähän tarkennuksena: nappia ei tarvitse pitää pohjassa cinema modessa, jos nopeutta on kerryttänyt ensin tarpeeksi. Muuten polle pysähtyy hetken jälkeen. Itse tajusin tuon vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen, kun olin kai siihen asti siirtynyt cinema modeen aina liian vähäisistä alkuvauhdeista.
Cinema modessa kun näpyttää niin polle lähtee laukkaan vaikka paikaltaan:tup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Nyt 4 päivää pelanneena,aika intensiivisesti täytyy sanoa tämän olevan ihan 10 peli.Ostin pelin ja strategisen pelioppaan,että saa keräyttyä kaikki mahdolliset trophyt. On vaan selvää ,että tällä konsolien kulmikkaalla liikkumisella,ei ole mahd. kerätä trophyja,ne mitkä sattuu tulemaan highligt eteen,ne näen ja kerään
Sama oli Gta5 konsolit ja PC versio ,missä First person oli luonnollinen tapa liikkua. Sitten kun tulee PC versio,mennään sitten luonnollisesti peli läpi,mutta ohjaimien jäykkä ja spurttaava ohjaus ei sitä anna myöten,ainakaan mulle. Fiilistelen kyllä ilman Ponchoa,melkein Pale Raider asusteet saa Arthurille. Nyt tuo First person on ainoastaan fiilistelyyn silloin tällöin,mutta taistelua ei voi suorittaa luonnollisesti
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Mikäs nyt neuvoksi? Tein tuon Hosean questin missä piti ostaa uus polle, nyt on jousi, kiväärit sun muut kaikki kadonneet. Oisko tuota hevosta ostaessa pitänyt älytä se satula vaihtaa vai mitenkä?

edit. Joo ei mitään.. epätoivon kyyneleitäni pyyhkiessä ne ilmestyivät takaisin inventaarioon.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
326
Mikäs nyt neuvoksi? Tein tuon Hosean questin missä piti ostaa uus polle, nyt on jousi, kiväärit sun muut kaikki kadonneet. Oisko tuota hevosta ostaessa pitänyt älytä se satula vaihtaa vai mitenkä?
Ennen lähtöä leiristänne sun pitää siirtää oma satula sille myytävälle hepalle jonka Hosea pyytää viemään talliin. Eli ne varusteet on varmaan sun satulassa siellä leirissä.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Rupeaa kyllä vituttamaan vähän tuo että koko ajan saa olla metsästämässä riistaa tonne leiriin, ja muut npc:t ei laita tikkuakaan ristiin leirin hyväksi. Tuntuu että ite tulee pidettyä leiriä pystyssä.

Pystyykö noita kultakelloja sun muita arvoesineitä myymään missä? Valentinessa ei ainakaan general storen pitäjä osta niitä. (Olen vieläkin chapter 2:ssa)

Mutta pitää sanoa että aika hidastempoinen peli, ja itsekin kun ehdin pelailemaan kunnolla lähinnä viikonloppuisin, niin pystyn lupaamaan että tulen pelaamaan tätä koko loppuvuoden.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Rupeaa kyllä vituttamaan vähän tuo että koko ajan saa olla metsästämässä riistaa tonne leiriin, ja muut npc:t ei laita tikkuakaan ristiin leirin hyväksi. Tuntuu että ite tulee pidettyä leiriä pystyssä.

Pystyykö noita kultakelloja sun muita arvoesineitä myymään missä? Valentinessa ei ainakaan general storen pitäjä osta niitä. (Olen vieläkin chapter 2:ssa)
Mä en metsästänyt oikeastaan mitään sinne. Pelaat tarinaa eteenpäin ja saat sen kirjan leiriin. Pyörii omavaraisesti sen jälkeen.

Fencelle saat myytyä kaikki tuollaiset, kunhan saat fencen auki. Toki alussa lahjoita leiriin.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Mä en metsästänyt oikeastaan mitään sinne. Pelaat tarinaa eteenpäin ja saat sen kirjan leiriin. Pyörii omavaraisesti sen jälkeen.

Fencelle saat myytyä kaikki tuollaiset, kunhan saat fencen auki. Toki alussa lahjoita leiriin.
Okei, no täytyy sitten varmaan keskittyä enemmän niihin tehtäviin ja vähentää luonnossa samoilua. :D

Mutta on kyllä todella immersiivinen maailma luotu, siinä mielessä peittoaa Witcher 3:n helposti.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Ei sitä leiriä tartte sentilläkään tai nahallakaan pystyssä pitää jos ei halua.
No mikä pointti siinä sitten on hakea sinne ruokaa ja lahjoittaa rahaa? (Ei spoilereita kiitos) Tuleeko jotain sanktioita jos ei tee mitään leirin hyväksi?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 923
Viestejä
4 206 590
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
yoinks

Hinta.fi

Ylös Bottom