Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkeekö PS4:lla jostain peliajan? Itellä taitaa olla vielä menossa chapter2 vaikka tullut tahkottua jo julkkarista lähtien joka päivä
Red Dead Redemption 2:n pelaajia vaivaava yleinen leiribugi saa korjauksen lähiaikoina.
Rockstar Games on vahvistanut pelaajien raportit, joiden mukaan Red Dead Redemption 2:n leiristä voi puuttua hahmoja, joiden kuuluisi normaalisti olla paikalla. Ongelma ilmenee Polite Society, Valentine Style -tehtävän jälkeen, mikäli tehtävän joutuu lataamaan tallennuspisteeltä. Bugin seurauksena Sadie Adleria ja Marstonin perhettä ei näy leirissä lainkaan normaaleissa puuhissaan. Hahmot ilmestyvät kuitenkin paikalle silloin, kun heillä on tehtäviä pelaajalle.
Rockstarin mukaan bugi korjataan Red Dead Redemption 2:n tulevassa päivityksessä. Päivityksen julkaisuaikataulua ei kuitenkaan toistaiseksi paljastettu.
Mulla oli $270 bounty sinne aloituspaikan länsipuolelle eikä siellä kovin kauaa saanut toimia rauhassa kun palkkionmetsästäjäpartio ilmestyi kartalle ja tangentin suuntaisesti automattisesti alkoi tulemaan kohti. Piti ratsastaa minuuttitolkulla hevon kuuseen että katosivat eivätkä tulleet maagisesti vuoristojen läpi kohti...En ole kokeillut, mutta jotenkin tuntuisi, että siinä saa sitten jatkuvasti heilutella coltia, tai vaihtoehtoisesti heräillä putkasta / kuolleista?
Mulla oli $270 bounty sinne aloituspaikan länsipuolelle eikä siellä kovin kauaa saanut toimia rauhassa kun palkkionmetsästäjäpartio ilmestyi kartalle ja tangentin suuntaisesti automattisesti alkoi tulemaan kohti. Piti ratsastaa minuuttitolkulla hevon kuuseen että katosivat eivätkä tulleet maagisesti vuoristojen läpi kohti...
Tuo bounty ja hyvä/paha -systeemi on surkeampi tässä kuin jossain 80-luvun nintendopelissä.
Ei ole.Onko tähän tullut vieläkään HDR korjaavaa patchiä?
Mulla oli $270 bounty sinne aloituspaikan länsipuolelle eikä siellä kovin kauaa saanut toimia rauhassa kun palkkionmetsästäjäpartio ilmestyi kartalle ja tangentin suuntaisesti automattisesti alkoi tulemaan kohti. Piti ratsastaa minuuttitolkulla hevon kuuseen että katosivat eivätkä tulleet maagisesti vuoristojen läpi kohti...
Tuo bounty ja hyvä/paha -systeemi on surkeampi tässä kuin jossain 80-luvun nintendopelissä.
Kuulema eri vaatteet, eri hius ja partatyyli vaikuttavat ja saa kuulema kohtuu rauhassa painaa pitkin poikin. En ole itse kokeillut koska olen ollut ehkä liiankin kiltisti ja/tai en ole jäänyt rikoksistani kiinni. Tunnuslauseena leave no witnesses. Plus tuntuu tosiaan että jos on tarpeeksi hyvä maine niin kaikkia rikoksia ei tungeta sinun kontolle. Pariin kertaan vetänyt hevosella yli jostain ja siitä on seurannut ties mitä ja todistajia on jäänyt, tutkinta tullut jne ja mennyt maksamaan bountyä koska ollut aseman vieressä ja sitä ei olekaan ja kukaan ei ole perässä.Minusta tuo systeemi on ihan toimiva, joten olisi mielenkiintoista tietää miten siitä saisi paremman?
270 dollarilla pari palkkionmetsästäjää syö ja käy huorissa pitkän tovin, joten lienee selvää, että niitä liikuskelee paljon sillä alueella. Oletko muuten kokeillut vaihtaa asusteita ja ajaa partaa? En ainakaan itse joudu noiden kanssa kovin usein tekemisiin, mutta en myöskään tiedä onko tuosta erillisestä vaatesetistä rosvohommia varten mitään hyötyä.
Itse kyllä huomannut nyt kun ollut aikaa pelata 24/7, että mitä enemmän pelille antaa aikaa, sitä enemmän se antaa takaisin. Ihan järjettömän yksityiskohtainen maailma täynnä kaikkea mielenkiintoista. Itse aion kyllä tutkia kartan aika läpikotaisin, tosin tuskin lähden kumminkaan jokaista tupakka-aski keräilykorttia keräämään.Ei tätä kyllä täydellisesti jaksa koluta (total 100% siis). Liikaa keräilemistä, tutkimista, metsästystä jne. että jaksaisi täydellisesti koluta. Onlinea ootellessa
Vinkkinä LG:n (ainakin oled) teeveillä pelaaville:
Vaihda hdmi-input kuvakkeeksi pc, niin saat technicolor expert kuvatilan käyttöön samalla input-lagilla kuin peli-kuvatilassa.
Tämä siis sdr pelaamisessa koska hdr ei toimi.
Itselläni oledilla(C7) hdr näyttää kyllä paremmalle kuin sdr, olen sen 10 kertaa jo testaillut ees taas(ja HDR:llä ei kannata pitää PC-moodissa koska värit surkeat(C7), tv:n säätö/oled ketjuissa enemmän näistä). Ja PS4 siis kyseessä, Prolla taisi olla jotain ongelmia harmaan kuvan kanssa.
RDR 2 hdr on todettu farssiksi monesta lähteestä. Kuvassa ei ole laajempaa väriavaruutta eikä näytön luminanssi eroa sdr kuvasta. Pitäisi olla sama ongelma kaikilla alustoilla. Katso vaikka HDTVTestin video Youtubesta.
Jos olet kokeillut Game moden sdr kuvaa, niin värit ovat ylisaturoituneet koska siinä on lukittuna laaja värikirjo ja aivan liian kylmä värin lämpötila. Tämän takia ohjeistin käyttämään hdmi pc input, että saa luonnollisen techicolor expert kuvatilan käyttöön 21ms input lagilla.
Avsforumin mukaan uusimmassa 05.80.04 firmwaressa olisi korjattu tuo pc-moden hdr bugi, jos sitä haluaa käyttää.
Anteeksi jos offtopic, mutta itseäni häiritsi game moden kuva niin ajattelin ilmoittaa asiasta!
EDIT: Kuvatila siis isf asiantuntija (pimeä) eikä Techicolor expert (tässäkin lukittu värikirjo)!
EDIT 2: Vielä huomautus: Jos ps4 asetuksissa RGB Range on automaattisella, niin televisosta täytyy vaihtaa mustan taso suureksi. Itse olen laittanut limited rgb ja mustan taso pieni. Ei pitäisi olla väliä kumminpäin tekee mutta ei ristiin.
No en kyllä yhtään ihmettele miten nopeasti saivat tuon RDR2 viittauksen mukaan jaksoon, kun ottaa huomioon tuon animaation tason.
Ensimmäistä kertaa South Park -historiassa: epäonnistuminenEikös ne tee jakson noin viikossa juuri ajankohtaisuuden vuoksi.
South Park -sarja pysyy aina ajankohtaisena, koska jaksot valmistuvat kuusi päivää ennen lähetystä.
Nappia ei tartte painaa pohjassa kun laukkaa cimemamodessa.
Cinema modessa kun näpyttää niin polle lähtee laukkaan vaikka paikaltaanTähän tarkennuksena: nappia ei tarvitse pitää pohjassa cinema modessa, jos nopeutta on kerryttänyt ensin tarpeeksi. Muuten polle pysähtyy hetken jälkeen. Itse tajusin tuon vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen, kun olin kai siihen asti siirtynyt cinema modeen aina liian vähäisistä alkuvauhdeista.
Ennen lähtöä leiristänne sun pitää siirtää oma satula sille myytävälle hepalle jonka Hosea pyytää viemään talliin. Eli ne varusteet on varmaan sun satulassa siellä leirissä.Mikäs nyt neuvoksi? Tein tuon Hosean questin missä piti ostaa uus polle, nyt on jousi, kiväärit sun muut kaikki kadonneet. Oisko tuota hevosta ostaessa pitänyt älytä se satula vaihtaa vai mitenkä?
Rupeaa kyllä vituttamaan vähän tuo että koko ajan saa olla metsästämässä riistaa tonne leiriin, ja muut npc:t ei laita tikkuakaan ristiin leirin hyväksi. Tuntuu että ite tulee pidettyä leiriä pystyssä.
Pystyykö noita kultakelloja sun muita arvoesineitä myymään missä? Valentinessa ei ainakaan general storen pitäjä osta niitä. (Olen vieläkin chapter 2:ssa)
Mä en metsästänyt oikeastaan mitään sinne. Pelaat tarinaa eteenpäin ja saat sen kirjan leiriin. Pyörii omavaraisesti sen jälkeen.
Fencelle saat myytyä kaikki tuollaiset, kunhan saat fencen auki. Toki alussa lahjoita leiriin.
Ei sitä leiriä tartte sentilläkään tai nahallakaan pystyssä pitää jos ei halua.
No mikä pointti siinä sitten on hakea sinne ruokaa ja lahjoittaa rahaa? (Ei spoilereita kiitos)
No mikä pointti siinä sitten on hakea sinne ruokaa ja lahjoittaa rahaa? (Ei spoilereita kiitos) Tuleeko jotain sanktioita jos ei tee mitään leirin hyväksi?