Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan koneessa NVMe SSD? PC-spekseissäsi ei näy mainintaa...Ihmeellistä pätkimistä pelissä. Kun liikkuu ilman juoksunappia peli rullaa nätisti. Juoksunappia kun painaa peli alkaa nykimään aivan omituisesti varsinkin kameraa liikuteltaessa. Joku bugi tuon täytyy olla.
Onhan koneessa NVMe SSD? PC-spekseissäsi ei näy mainintaa...
Onhan koneessa NVMe SSD? PC-spekseissäsi ei näy mainintaa...
Laitappa tekstuurit ultralta highille niin tapahtuu fps:lle ihmeitä.siinä omat pelin asetukset ja fps on siinä 72 paikkeilla 2560x1440
Pelistä en asetusta itse löytänyt, mutta rivatuner näyttää toimivan hyvin.Saako tuohon FPS näkymään mitenkään?
Itselläni peli jäätyy aina muutaman minuutin välein pariksi sekunniksi. Seurasin MSI Afterburnerilla, niin GPU käyttöaste tipahtaa tuolloin nollille. Prossulle ei näytä tapahtuvan mitään erikoista. Vaikuttaa olevan yleinen ongelma, ainakin Redditissä paljon juttua jäätyilystä.
Sen verran paljon on kaikenlaista graafista asetusta, että pitää varmaan laittaa high/medium ja katsella benchmarkkeja muutaman päivän päästä.
Jos nyt joku Nvidian leiristä eksyy käyttämään MSAA jostain syystä, niin käykää laittamassa Nvidia Control Panelista MFAA päälle. Saatte lähes saman lopputuloksen puolet pienemmällä tehovaatimuksella (MFAA + 2xMSAA ~ 4xMSAA jne).
Täällä jäätyy samalla tavalla.
Taitaa olla parempi pitää vain peliä hyllyllä pari päivää, niin osaavammat epelit löytävät toimivat asetukset peliin. Tällä hetkellä ihmeellistä jäätyilyä vähän väliä ja tuon seurauksena puheet menevät toistensa päälle.
Ilmeisesti tuo Shift pohjassa + kameran kääntelyn stutterointi on Vulkanin aiheuttamaa, joten kannattaa siitä kärsivien (itse mukaanlukien) kokeilla vaihtaa DX12 käyttöön.
Mulla tapahtui uusimpien ajurien asennuksen myötä tämä, mutta kun käynnisti Safe modessa ja pisteli uusiksi asetukset niin toimii toistaiseks.Vitun vitun vittu, itellä sama homma...vähän aikaa näkyy alku animaatiota ja crash.
Päivitin Asuksen emon biosin uusimpaan versioon ja peli käynnisty ja toimii ongelmitta tähän asti, iso kiitos.Nyt jos jollain launcheri kaatuu ennen kuin edes koko peliä näkyy nii päivittäkää teidän bios!!!! Kaikki kokeilin ja sit muuan heppu sano discordissa että se päivitti biosin ja lähti peli toimii ja meillä siis eri valmistajan lankut, sillä asus mulla msi.!!! HOX HOX
i5-4690k + strix 1080, 16gb ram ja ssd:lle asennettu. Koiteltu kelloilla ja ilman ja muuteltu kaikenlaisia asetuksia, ei apua. Myös resoa vaihdeltu 1440 ja 1080 välillä, ei silläkään vaikutusta.Mitä rautaa teillä alla? Sama homma täälläkin. Myllynä toimii i5-4670k + strix vega 56. Full hd resolla ja high/ultra asetuksilla. muuten pyörii solid 70-80fps.
Kuulostaa oudolta. Mulla 2 konetta, kumpikin ryzen 2000 sarjaa.Nyt jos jollain launcheri kaatuu ennen kuin edes koko peliä näkyy nii päivittäkää teidän bios!!!! Kaikki kokeilin ja sit muuan heppu sano discordissa että se päivitti biosin ja lähti peli toimii ja meillä siis eri valmistajan lankut, sillä asus mulla msi.!!! HOX HOX
Samaa hommaa. voi jäätyä jopa viideksi sekunniksi mutta äänet jatkaa matkaa. Ei väliä oliko med/high asetukset vai low. Olisi kiva tietää mistä johtuu. Asennettu perus HDD
RDR2 näyttää optionsissa videomemory 6808mb? Näyttiksenä RTX 2080, muilla samaa?
Bugi vai onko tässä nyt näyttiksen muistikin paskana? Ei ole lyönyt näyttis artefaktaa, ja muutenkin ollut oireeton.